Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-11-2004, 15:56
miekmuis
miekmuis is offline
Ik wil de 2 of 3 januari 3 dagen naar Londen, en natuurlijk het liefst zo goedkoop mogelijk. Weet iemand een goed reisbureau waarvan je het assirtiment online kunt bekijken?
Oud 02-11-2004, 17:45
Miracle
Miracle is offline
>> Europa

Ik ben met de Jong intra geweest, geen idee of dat echt speciaal goedkoop was.

Een reisorganisatie is wel fijn, want wij zaten in een verrot hotel (het 'normale' hotel zat vol) en toen werden 'overgeplaatst' naar een 4 sterren hotel, wat dus veel luxer was dan normaal.
Normaal ben je dan gewoon aan je lot overgeleverd...
Oud 02-11-2004, 18:20
miekmuis
miekmuis is offline
Hmm, alleen hebben die geen vliegvakanties en wij willen met het vliegtuig :-) We willen verder ook geen georganiseerde uitstapjes ofzo. We willen alleen een vliegreis en een hotel zeg maar.
Oud 02-11-2004, 19:49
Miracle
Miracle is offline
Peter Langhout?

Ga ff langs een reisbureau en vraag wat folders aan. In de meeste folders staan namelijk ook losse hotels en vluchten.
Oud 02-11-2004, 19:52
miekmuis
miekmuis is offline
Ik denk dat ik inderdaad langs een reisbureau zal moeten. Ik vond het wel handig om het op internet allemaal te regelen, maar dat gaat geloof ik niet lukken.
Oud 07-11-2004, 19:13
Breg
Breg is offline
ben nu een aantal keer naar londen geweest en nooit met een reisorganisatie. Gewoon zelf vliegticket boeken (maar dan heb je wel een creditcard nodig) en ook via internet een hotel boeken.
Oud 07-11-2004, 19:40
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Wij waren ook via een reisbureau naar Londen geweest maar ik weet niet meer hoe dat reisbureau heette, wel zo'n hele bekende. We waren wel niet met het vliegtuig maar met de Eurostar. We hadden ook alleen de trein en het hotel via dat reisbureau geboekt, verder geen georganiseerde uitstaopjes ofzo.
Oud 09-11-2004, 10:49
miekmuis
miekmuis is offline
Nouja ik ben uiteindelijk maar naar het reisbureau bij ons in het dorp gegaan en heb 3 nachtjes hilton hotel geboekt :-) Dat bleek eigenlijk op dezelfde prijd uit te komen als via internet alleen is alles veel duidelijker geregeld en kun je makkelijker vragen stellen als je iets niet weet.
Oud 11-11-2004, 11:14
miekmuis
miekmuis is offline
Nee ik weet het niet. Ik zat daar zelf ook een beetje op te hopen Ik denk het wel, dat is toch overal na kerst?
Oud 15-11-2004, 19:30
Blubje
Blubje is offline
Ik ben in de zomervakantie 4 dagen naar Londen geweest met Peter Langhout reizen.
Allemaal online geboekt. Is allemaal goed gegaan. Alles was goed geregeld ook En ook echt een goed hotel.
Kostte ongeveer 160 euro. (incl hotel, ontbijt en reis dus)
Dus check www.peterlanghout.nl zou ik zeggen.
De Jong Intravakanties is ook erg goed en online te regelen (heb ik ook al eens gedaan namelijk ), maar de prijs ligt wel iets hoger dan peter langhout.
Succes

Oh je hebt al geboekt lees ik nu pas Haha. Nou ja, voor andere mensen die t willen weten dan...
Oud 15-11-2004, 21:47
TheRedArrow
TheRedArrow is offline
Eurostar.
Oud 16-11-2004, 21:03
Bloem
Bloem is offline
Ik heb met mijn zusje via D-reizen geboekt, 3 nachten incl. ontbijt, inclusief bootreis, treinreis van Harwich naar Londen - vv, treinkaartjes in Nederlad, annulerings- en reisverzekering en boekingskosten, en dat kwam op net geen €250,- per persoon
Oud 29-11-2004, 16:58
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Mijn treinreis en hotel was geboekt via OAD
Oud 03-12-2004, 20:21
linnepinkraay
linnepinkraay is offline
mijn school
Oud 05-02-2005, 13:32
Anaïs
Anaïs is offline
op lybertytv.com staat een aanbod: 4d-3n + ontbijt + thalys + museumkaartjes voor 219eur
Oud 19-03-2005, 17:16
BCR
BCR is offline
Oad.nl
Oud 20-03-2005, 19:08
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
BCR schreef op 19-03-2005 @ 18:16 :
Oad.nl
Ik wilde net zeggen, heb mijn (onze) reis via oad geboekt...

Nu nog afwachten óf het wel bevalt.
Oud 20-03-2005, 19:34
Miracle
Miracle is offline
OAD maakt bij een bepaalde reis gebruik van een hotel wat verder buiten de stad, dat lijkt mij nogal een nadeel (ik heb ook van anderen gehoord dat het een nadeel is).
Oud 21-03-2005, 13:18
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Miracle schreef op 20-03-2005 @ 20:34 :
OAD maakt bij een bepaalde reis gebruik van een hotel wat verder buiten de stad, dat lijkt mij nogal een nadeel (ik heb ook van anderen gehoord dat het een nadeel is).
Ik zat via OAD ook in Londen en ons hotel lag in Kensington, vlakbij metrostation Earls Court, zodat je toch snel in het centrum was. Was geen nadeel hoor vond ik

Regels voor berichten