Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-03-2002, 20:32
Bus_Gemist
Bus_Gemist is offline
ook al is het maar voor een avond.
maar ook voor een relatie.
waarom in godsnaam
het is gewoon niet eerlijk
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-03-2002, 20:35
sunnevot
sunnevot is offline
Ja, het is waar. Veel mensen vallen nou eenmaal op uiterlijk. En als je tijdens een avond stappen zin hebt om te zoenen, ga je niet eerst iemands innerlijk ontedekken.
Oud 18-03-2002, 20:41
Papageno
Papageno is offline
Ik vraag me af in hoeverre knappe mensen ook langdurige en duurzame relaties hebben...

(niets tegen knappe mensen hoor)
Oud 18-03-2002, 20:53
Bus_Gemist
Bus_Gemist is offline
binnen twee week hebben ze weer een ander
Met citaat reageren
Oud 18-03-2002, 21:28
GRRR
GRRR is offline
dat is niet waar heh
Met citaat reageren
Oud 18-03-2002, 21:30
GUANO APES!!
GUANO APES!! is offline
ja dus???? hoef jij je niet druk om te make
Oud 18-03-2002, 21:30
sanne60
sanne60 is offline
Citaat:
Papageno schreef:
Ik vraag me af in hoeverre knappe mensen ook langdurige en duurzame relaties hebben...

(niets tegen knappe mensen hoor)
Waarom niet Maargoed, iig, ik denk dat iedereen uiteindelijk wel iemand zal vinden met wie hij/zij het echt goed kan vinden, ongeacht uiterlijk. Niemand is meer echt knap als ie 60 is, uiteindelijk koop je nix voor een leuk uiterlijk.... Bovendien denk ik ook dat het een beetje ligt aan de manier waarop je doet en je uitstraling... Een wat minder bedeeld persoon die bij voorbaat al uitstraalt 'ik ben zielig want ik kan niemand krijgen' is heel wat anders dan een eveneens wat minder bedeeld persoon die vrolijk is, met iedereen kletst en laat zien dat ie zichzelf de moeite waard vindt!
Met citaat reageren
Oud 18-03-2002, 21:38
Papageno
Papageno is offline
Citaat:
sanne60 schreef:
Waarom niet Maargoed, iig, ik denk dat iedereen uiteindelijk wel iemand zal vinden met wie hij/zij het echt goed kan vinden, ongeacht uiterlijk. Niemand is meer echt knap als ie 60 is, uiteindelijk koop je nix voor een leuk uiterlijk.... Bovendien denk ik ook dat het een beetje ligt aan de manier waarop je doet en je uitstraling... Een wat minder bedeeld persoon die bij voorbaat al uitstraalt 'ik ben zielig want ik kan niemand krijgen' is heel wat anders dan een eveneens wat minder bedeeld persoon die vrolijk is, met iedereen kletst en laat zien dat ie zichzelf de moeite waard vindt!
Okee.. het was ongenuanceerd gesteld . Relaties die puur om het uiterlijk gaan lijken mij zeer instabiel. Dat bedoel ik meer te zeggen. Knapope wijze mensen weten heus wel waar het allemaal om draait
Oud 18-03-2002, 22:20
AMDFreak
AMDFreak is offline
Knappe meisjes hebben vaak maar kort durige relaties van hooguit een paar dagen/weken/maanden

de gene die pas veel later een relatie krijgen zullen de relatie veel langer vol proberen te houden, omdat hun denken dat ze moeilijk weer een ander kunnen krijgen/vinden
Oud 18-03-2002, 22:25
eden6
eden6 is offline
Mensen kijken eerder naar knappe mensen, dus in dat opzicht hebben zij meer kans iemand tegen te komen die bij hen past.

Maar tussen iemand krijgen en iemand houden zit een heel verschil hoor.

Knappe mensen heb je nooit alleen zeggen ze toch wel eens. Stel dat een knap persoon de liefde van zn leven vind, maar die liefde ontzettend jaloers is. Staat zijn uiterlijk hem toch mooi even tegen.

Of praat ik nou maar wat in de ruimte?!
Oud 18-03-2002, 22:39
Bus_Gemist
Bus_Gemist is offline
en het vinden ervan dan ?
Met citaat reageren
Oud 19-03-2002, 10:05
Koningin van de Nijl
Koningin van de Nijl is offline
genen, instinct

wat ik er van vindt? Zolang het maar in mijn voordele werkt...
Met citaat reageren
Oud 19-03-2002, 10:41
apart persoontje
apart persoontje is offline
Citaat:
Bus_Gemist schreef:
binnen twee week hebben ze weer een ander
Wat een bullshit! (nee ik ben geen kanp persoon) Dat heeft er helemaal niks mee te maken, ik ken een kei knap meidje en die heeft al een jaar een relatie en die moet er nie aan denken om het uit te maken of ook maar vreemd te gaan ofzo, dus da heeft er echt NIKS maar dan ook helemaal niks mee te maken,het ligt er gewoon aan of jij serieus tegen een relatie aan kijkt....
Oud 19-03-2002, 10:43
apart persoontje
Citaat:
AMDFreak schreef:
Knappe meisjes hebben vaak maar kort durige relaties van hooguit een paar dagen/weken/maanden

de gene die pas veel later een relatie krijgen zullen de relatie veel langer vol proberen te houden, omdat hun denken dat ze moeilijk weer een ander kunnen krijgen/vinden

- En waar basseer je da eerste dan op?
- En denk je dat dat goed is? dat is toch alleen maar een teken van gebrek aan zelfvertrouwen?
Oud 19-03-2002, 10:58
schaatsrijdstertje
schaatsrijdstertje is offline
Ik denk dat iedereen op een ander persoon valt. De ene valt op wat dikkere mensen en de andere op wat dunnere en zo zijn er heel veel verschillen. Want wat is nou knap? De ene vind mensen met blond haar knap terwijl iemand anders iemand met bruin haar knap vind.. Ook is de uitstraling belangrijk. Het maakt heel veel uit als iemand zich heel zielig en bescheiden opsteld dan heel spontaan, want dan val je vaak (in de leuke zin) op!!
Maar (hoe origineel) hoe iemand van binnen is is heel erg belangrijk en als iemand nog eens heel knap is is dat gewoon mooi mee genomen. Ik ben het er idd wel mee eens dat uiterlijk en uitstraling ook heel veel mee geldt, omdat je dat als eerste ziet..

[Dit bericht is aangepast door schaatsrijdstertje (19-03-2002).]
Met citaat reageren
Oud 19-03-2002, 12:35
the exploding boy
the exploding boy is offline
Ben blij dat ik niet zo'n fotomodel figuur ben; zo word ik ook niet steeds lastiggevallen ofzo en bovendien als iemand me leuk vindt dan weet ik tenminste zeker dat het niet om m'n hoofd ofzo gaat
Ik vind er dus eignelijk niks oneerlijks aan dat knapere mensen meer aandacht krijgen.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2002, 12:46
apart persoontje
Citaat:
the exploding boy schreef:
Ben blij dat ik niet zo'n fotomodel figuur ben; zo word ik ook niet steeds lastiggevallen ofzo en bovendien als iemand me leuk vindt dan weet ik tenminste zeker dat het niet om m'n hoofd ofzo gaat
Ik vind er dus eignelijk niks oneerlijks aan dat knapere mensen meer aandacht krijgen.

Kheb ook geen fotomodelfiguur, maar zou graag een aantal dingen veranderen, en nee idd ik hoef echt geen perfect lichaam, maar het zou wel fijn zijn als ik me voor bepaalde lichaamsdelen niet meer zou schamen
Oud 19-03-2002, 14:13
jenny13
jenny13 is offline
Natuurlijk
Geef toe, als jullie in een kroeg of wat dan ook zijn, ga je toch eerder op iemand af die er lekker uitziet dan een eersteklas nerd of niet dan

Maar zelf zie k er ook niet zo super uit, ik ga ook niet in eenkroeg op iemand afstappen, ik word verliefd op iemand die dan minstens een jaartje ken ofzo...

hmpf
*droom....droom*

kuz
Oud 19-03-2002, 14:33
DarkCat
DarkCat is offline
Citaat:
jenny13 schreef:
Natuurlijk
Geef toe, als jullie in een kroeg of wat dan ook zijn, ga je toch eerder op iemand af die er lekker uitziet dan een eersteklas nerd of niet dan
De uitdrukkig 'nerd' heeft wat mij betreft meer te maken met kledingstijl, uitstraling, interesses en houding.. met andere woorden, dingen die met het innerlijk te maken hebben of het innerlijk weerspiegelen.
Zo kunnen sommige mensen die van nature een heel mooi lichaam en gezicht hebben, er toch heel lelijk uitzien. Bijvoorbeeld omdat ze erbij lopen als een natte dwijl, ongeinteresseert doen en foute kleding dragen (die bijv niet past bij hun lichaam, vloekt, al jaren uit de mode, onder de vlekken.. noem maar op).
En zo kunnen mensen die van nature minder mooi zijn (slechte huid, overgewicht, vreemde verhoudingen, rothaar) er mooi uitzien omdat ze de mooiere kanten van hun uiterlijk extra laten opvallen, een open houding hebben, goede kleding dragen, fonkelende oogjes, spontane glimlach.. bedenk maar wat

Cat
Oud 19-03-2002, 14:43
Verwijderd
Citaat:
DarkCat schreef:
Citaat:
jenny13 schreef:
Natuurlijk
De uitdrukkig 'nerd' heeft wat mij betreft meer te maken met kledingstijl, uitstraling, interesses en houding.. met andere woorden, dingen die met het innerlijk te maken hebben of het innerlijk weerspiegelen.
Zo kunnen sommige mensen die van nature een heel mooi lichaam en gezicht hebben, er toch heel lelijk uitzien. Bijvoorbeeld omdat ze erbij lopen als een natte dwijl, ongeinteresseert doen en foute kleding dragen (die bijv niet past bij hun lichaam, vloekt, al jaren uit de mode, onder de vlekken.. noem maar op).
En zo kunnen mensen die van nature minder mooi zijn (slechte huid, overgewicht, vreemde verhoudingen, rothaar) er mooi uitzien omdat ze de mooiere kanten van hun uiterlijk extra laten opvallen, een open houding hebben, goede kleding dragen, fonkelende oogjes, spontane glimlach.. bedenk maar wat

Cat

precieieies....

Hm, het is toch zo dat knappe mensen eerder iemand kunnen krijgen, en uit mijn ervaring (van vriendinnen/kennissen etc) gaat het ook sneller weer uit, maar dat hoeft natuurlijk nie.

Volgens mij hebben minder knappe mensen langer een relatie omdat ze er meer waarde aan hechten - als je iets gemakkelijk kunt krijgen, waarom zou je je dan druk maken om het houden?

Maja, ik kan ook wel jongens krijgen en ik ben ook nie knap XD
Met citaat reageren
Oud 19-03-2002, 14:56
CleoWoman
CleoWoman is offline
Ik denk dat het meer om de uitstraling gaat dan om het 'knap' zijn. Een vrolijk, aardig en sociaal type komt meer in de buurt. Maar ik vind 'knap zijn' eigenlijk maar een raar woord want ieder heeft zijn eigen smaak.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2002, 15:48
~*InDo SHorTy*~
~*InDo SHorTy*~ is offline
is wel..
daarom krijgen mooie meisjes ook meestal meteen de naam "hoertje"
slaat nergens op
Oud 19-03-2002, 15:51
~ Iris ~
~ Iris ~ is offline
Citaat:
AMDFreak schreef:

niet veralgemenen
Oud 19-03-2002, 17:44
Günther
Günther is offline
<-- =
Oud 19-03-2002, 17:45
Günther
Günther is offline
Citaat:
black angel schreef:
<-- =

zit allemaal wel goed haha

Oud 19-03-2002, 17:57
chanel
chanel is offline
ja dat zal vast wel zo zijn jah.. alleen wel mensen die ook alleen maar voor je uiterlijk gaan, lijkt me ook niet alles hoor!

Chanel
Oud 19-03-2002, 18:15
framboos
framboos is offline
je krijgt wat meer aandacht en het is dus wat makkelijker om iemand te 'scoren' maar voor de rest. en je mag wel mooi zijn maar als je een arrogante uitstraling of reputatie hebt lijkt het me niet dat je veel aandacht krijgt of wel?

en als je eenmaal echt verkering krijgt geldt het innerlijk toch echt wel meer!!of niet dan>??

vink wel..
Oud 19-03-2002, 18:35
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Papageno schreef:
Wat een onzin. Als je er leuk uitziet is het misschien makkelijker een relatie te krijgen, maar ik zie echt niet waarom dat dan minder 'degelijk' zou moeten zijn.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2002, 18:36
Wendy Lynn
Wendy Lynn is offline
Het is echt onzin dat knappe mensen bij voorbaat korte relaties hebben! Ik snap niet dat jullie dat zeggen! Ik zeg toch ook niet dat lelijke mensen lange relaties aanhouden omdat ze maar 1 iemand kunnen krijgen?!?!?!?!? ECHT TE RAAR VOOR WOORDEN DEZE TOPIC
Met citaat reageren
Oud 19-03-2002, 20:33
renetje
renetje is offline
ONZIN want wat is knap?
de een valt op groot en zwart
de ander klein en dun
Dus is toch onzin tis maar net hoe je uitstraling is lijkt mij.
Of niet soms?
Oud 20-03-2002, 12:46
Verwijderd
Citaat:
Wendy Lynn schreef:
Het is echt onzin dat knappe mensen bij voorbaat korte relaties hebben! Ik snap niet dat jullie dat zeggen! Ik zeg toch ook niet dat lelijke mensen lange relaties aanhouden omdat ze maar 1 iemand kunnen krijgen?!?!?!?!? ECHT TE RAAR VOOR WOORDEN DEZE TOPIC
Nou ja, onzin, uit mijn ervaring blijkt wel dat ze vaak kortere relaties hebben. HOEFT niet, d'oh, maar ik denk toch dat iemand als hij iets krijgt met een knap persoon, dit eerder om het uiterlijk gaat (als het dus gebeurt voordat je die persoon al wat beter kent) en je dus behoorlijk kunt afknappen op gedrag of hobbies, en die persoon helemaal niet bij je blijkt te passen.
Zoiets...
Met citaat reageren
Oud 20-03-2002, 14:05
Meidje
Meidje is offline
ehm... k wor wellis knap of lekker genoemd... k wee ook wel da er mense zijn die er minder uitzien *vindt t verschrikkelijk om dit van haarzelf te tikke* margoe... t is ni altijd even handig... soms weet k ni of 'n jongen t nou voor me uiterlijk doet of voor mij...
En toch blijft t altijd om uiterlijk draaien wat je ook zegt... t gaat ook om innerlijk, maar k neem aan dat je je ook tot iemand aangetrokke moet voelen...
Oud 20-03-2002, 17:43
lake bodom
lake bodom is offline
Citaat:
AMDFreak schreef:

hmz ja, misschien was dat t wel.. mijn vriendje was superknap.. maar de grootste eikel diek ken

Met citaat reageren
Oud 20-03-2002, 17:55
Janet
Janet is offline
omdat ik het er eigenlijlk niet mee eens ben.....het is zo als je er aan werkt dan wel,maar stel ik ken iedere jongen krijgen(is niet zo) dan zou ik dat niet doen,want dan ben ik een hoer......maar als een jongen dat doet is ie stoer.......en dat slaat nergens op....
Oud 21-03-2002, 13:49
^Marije^
^Marije^ is offline
Citaat:
CleoWoman schreef:
Ik denk dat het meer om de uitstraling gaat dan om het 'knap' zijn. Een vrolijk, aardig en sociaal type komt meer in de buurt. Maar ik vind 'knap zijn' eigenlijk maar een raar woord want ieder heeft zijn eigen smaak.
Idd:
1. knap is ook maar een relatief begrip
2. je kunt nog zo knap zijn, zonder uitstraling kom je niet ver volgens mij

Oud 21-03-2002, 16:14
Q
Q is offline
Tsja ik ken ook een meisje die niet zo erg knap is, maar ze heeft wel een wachtrij jongens waar ze uit kan kiezen.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2002, 16:23
my baby
my baby is offline
dat hoeft nie zo te zijn, want iedere jongen/ meisje vind weer iemand anders knap, iedereen heeft z'n eigen smaak!

kus my baby
Oud 21-03-2002, 16:26
miro
miro is offline
Het ligt er maar aan hoe je je gedraagt. Een meisje wat ik ken is strontlelijk maar zij gedraagt zich zo gemakkelijk dat ze ook wel elke week een ander kan krijgen ja. Dus lelijk of knap, iemand voor een avond kun je altijd wel aan de haak slaan.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2002, 16:48
cerys
cerys is offline
hm bij mij valt t wel mee, vriendinnetje van mij is best lelijk maar heeft toch vaak n vriendje
ik weet t niet hoor..
Oud 21-03-2002, 16:54
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
Bus_Gemist schreef:
ook al is het maar voor een avond.
maar ook voor een relatie.
waarom in godsnaam
het is gewoon niet eerlijk

Uiterlijk he??
Met citaat reageren
Oud 21-03-2002, 16:55
CareZz
CareZz is offline
hmm jah je uiterlijk idd (vooral hoe je kijkt) je kan heel knap zijn maar heel chagarijnig kijken en dan krijg je ze nog niet achter je aan..

en jah een vriendin van mij is ook nie egt knap en ken de boyz ook zeker wel krijgen
Oud 21-03-2002, 19:29
de abt van sion
de abt van sion is offline
Dat is helemaal waar. En na stevig wetenschappelijk onderzoek is het ook bewezen. Kijk bijvoorbeeld ook maar naar de reclame, waar je ook zelden of nooit lelijke mensen in tegenkomt.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2002, 20:16
Verwijderd
Citaat:
de abt van sion schreef:
Dat is helemaal waar. En na stevig wetenschappelijk onderzoek is het ook bewezen. Kijk bijvoorbeeld ook maar naar de reclame, waar je ook zelden of nooit lelijke mensen in tegenkomt.
Jaaaaaa, naar reclame kijken, dat wijst echt wat uit.

Kom nou, kijk eens naar alle stelletjes bij je in de buurt, zijn die echt allemaal zo knap? Niet dus, he.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2002, 22:14
de abt van sion
de abt van sion is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Jaaaaaa, naar reclame kijken, dat wijst echt wat uit.

Kom nou, kijk eens naar alle stelletjes bij je in de buurt, zijn die echt allemaal zo knap? Niet dus, he.
Nee, maar jij benadrukt hier iets anders. Niet alle stelletjes zijn even knap, nee, maar de stelling is: wie knap is, krijgt gemakkelijker een partner. Lelijke mensen vinden uiteindelijk ook wel een partner, maar het duurt veel langer en de kans dat het om een lelijke partner gaat, is groter. Wat overigens niets zegt over de mate van geluk. Als een lelijk iemand een ander lelijk iemand vindt, is het geluk vaak geweldig groot, omdat men tenminste íémand heeft gevonden.

Met citaat reageren
Oud 21-03-2002, 22:29
Verwijderd
Daar heb je helemaal gelijk in.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2002, 22:53
Ceesdotforce
Ceesdotforce is offline
Dat is totaal niet waar... Ik ben heel erg knap, en toch heb ik al een tijd niemand... (kleine hint )

Maar grotendeels heb je toch gelijk... mensen stappen meestal makkelijker en sneller naar iemand die er leuk uitziet. Het nadeel idd is dat die relaties vaker van korte duur zijn... (had ik ergens ook gelezen)
Oud 22-03-2002, 09:09
twijfeltje
twijfeltje is offline
hoop maar dat de stelling niet waar is....
Oud 22-03-2002, 10:11
brightness68
brightness68 is offline
well life is unfear ... bij alles is het zo'n beetje dat als je knap bent dat je voorrang op degene die minder knap bent, maar ja...
iedereen vindt knap zijn trouwens iets anders he... (naja iedereen, de meeste verschillen toch wel)
Oud 22-03-2002, 10:13
brightness68
brightness68 is offline
trouwens over dat knappe mensen geen lange relaties kunnen hebben, ligt toch totaal aan het innerlijk!!! dat vin k dus nergens op slaan hoor!!!!!
Oud 22-03-2002, 11:04
misty rain
misty rain is offline
het hoeft niet altijd zo te zijn, sommige zijn nog vrijgezel en dan denkt men omdat diegene dan zo knap is dat hij/zij nog vrijgezel is, dus zo zie je maar weer dat het niet altijd zo hoeft te zijn.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten