Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
|
Knappe meisjes hebben vaak maar kort durige relaties van hooguit een paar dagen/weken/maanden
de gene die pas veel later een relatie krijgen zullen de relatie veel langer vol proberen te houden, omdat hun denken dat ze moeilijk weer een ander kunnen krijgen/vinden
|
![]() |
Mensen kijken eerder naar knappe mensen, dus in dat opzicht hebben zij meer kans iemand tegen te komen die bij hen past.
Maar tussen iemand krijgen en iemand houden zit een heel verschil hoor. Knappe mensen heb je nooit alleen zeggen ze toch wel eens. Stel dat een knap persoon de liefde van zn leven vind, maar die liefde ontzettend jaloers is. Staat zijn uiterlijk hem toch mooi even tegen. Of praat ik nou maar wat in de ruimte?! ![]()
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
- En waar basseer je da eerste dan op? - En denk je dat dat goed is? dat is toch alleen maar een teken van gebrek aan zelfvertrouwen?
|
![]() |
Ik denk dat iedereen op een ander persoon valt. De ene valt op wat dikkere mensen en de andere op wat dunnere en zo zijn er heel veel verschillen. Want wat is nou knap? De ene vind mensen met blond haar knap terwijl iemand anders iemand met bruin haar knap vind.. Ook is de uitstraling belangrijk. Het maakt heel veel uit als iemand zich heel zielig en bescheiden opsteld dan heel spontaan, want dan val je vaak (in de leuke zin) op!!
Maar (hoe origineel) hoe iemand van binnen is is heel erg belangrijk en als iemand nog eens heel knap is is dat gewoon mooi mee genomen. Ik ben het er idd wel mee eens dat uiterlijk en uitstraling ook heel veel mee geldt, omdat je dat als eerste ziet.. ![]() [Dit bericht is aangepast door schaatsrijdstertje (19-03-2002).] |
![]() |
|
Ben blij dat ik niet zo'n fotomodel figuur ben; zo word ik ook niet steeds lastiggevallen ofzo en bovendien als iemand me leuk vindt dan weet ik tenminste zeker dat het niet om m'n hoofd ofzo gaat
![]() Ik vind er dus eignelijk niks oneerlijks aan dat knapere mensen meer aandacht krijgen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Kheb ook geen fotomodelfiguur, maar zou graag een aantal dingen veranderen, en nee idd ik hoef echt geen perfect lichaam, maar het zou wel fijn zijn als ik me voor bepaalde lichaamsdelen niet meer zou schamen ![]()
|
![]() |
Natuurlijk
Geef toe, als jullie in een kroeg of wat dan ook zijn, ga je toch eerder op iemand af die er lekker uitziet dan een eersteklas nerd of niet dan Maar zelf zie k er ook niet zo super uit, ik ga ook niet in eenkroeg op iemand afstappen, ik word verliefd op iemand die dan minstens een jaartje ken ofzo... hmpf *droom....droom* kuz
||
![]() |
Citaat:
Zo kunnen sommige mensen die van nature een heel mooi lichaam en gezicht hebben, er toch heel lelijk uitzien. Bijvoorbeeld omdat ze erbij lopen als een natte dwijl, ongeinteresseert doen en foute kleding dragen (die bijv niet past bij hun lichaam, vloekt, al jaren uit de mode, onder de vlekken.. noem maar op). En zo kunnen mensen die van nature minder mooi zijn (slechte huid, overgewicht, vreemde verhoudingen, rothaar) er mooi uitzien omdat ze de mooiere kanten van hun uiterlijk extra laten opvallen, een open houding hebben, goede kleding dragen, fonkelende oogjes, spontane glimlach.. bedenk maar wat ![]() Cat
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Hm, het is toch zo dat knappe mensen eerder iemand kunnen krijgen, en uit mijn ervaring (van vriendinnen/kennissen etc) gaat het ook sneller weer uit, maar dat hoeft natuurlijk nie. Volgens mij hebben minder knappe mensen langer een relatie omdat ze er meer waarde aan hechten - als je iets gemakkelijk kunt krijgen, waarom zou je je dan druk maken om het houden? ![]() Maja, ik kan ook wel jongens krijgen en ik ben ook nie knap XD |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
ja dat zal vast wel zo zijn jah.. alleen wel mensen die ook alleen maar voor je uiterlijk gaan, lijkt me ook niet alles hoor!
Chanel
|
![]() |
je krijgt wat meer aandacht en het is dus wat makkelijker om iemand te 'scoren' maar voor de rest. en je mag wel mooi zijn maar als je een arrogante uitstraling of reputatie hebt lijkt het me niet dat je veel aandacht krijgt of wel?
en als je eenmaal echt verkering krijgt geldt het innerlijk toch echt wel meer!!of niet dan>?? vink wel..
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zoiets... |
![]() |
|
![]() |
ehm... k wor wellis knap of lekker genoemd... k wee ook wel da er mense zijn die er minder uitzien *vindt t verschrikkelijk om dit van haarzelf te tikke* margoe... t is ni altijd even handig... soms weet k ni of 'n jongen t nou voor me uiterlijk doet of voor mij...
En toch blijft t altijd om uiterlijk draaien wat je ook zegt... t gaat ook om innerlijk, maar k neem aan dat je je ook tot iemand aangetrokke moet voelen...
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
omdat ik het er eigenlijlk niet mee eens ben.....het is zo als je er aan werkt dan wel,maar stel ik ken iedere jongen krijgen(is niet zo) dan zou ik dat niet doen,want dan ben ik een hoer......maar als een jongen dat doet is ie stoer.......en dat slaat nergens op....
||
![]() |
Citaat:
1. knap is ook maar een relatief begrip 2. je kunt nog zo knap zijn, zonder uitstraling kom je niet ver volgens mij
||
Verwijderd
|
Citaat:
Kom nou, kijk eens naar alle stelletjes bij je in de buurt, zijn die echt allemaal zo knap? Niet dus, he. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Dat is totaal niet waar... Ik ben heel erg knap, en toch heb ik al een tijd niemand...
![]() ![]() Maar grotendeels heb je toch gelijk... mensen stappen meestal makkelijker en sneller naar iemand die er leuk uitziet. Het nadeel idd is dat die relaties vaker van korte duur zijn... (had ik ergens ook gelezen)
|
![]() |
well life is unfear ... bij alles is het zo'n beetje dat als je knap bent dat je voorrang op degene die minder knap bent, maar ja...
iedereen vindt knap zijn trouwens iets anders he... (naja iedereen, de meeste verschillen toch wel)
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn eigen boeken Demipet660 | 6 | 04-09-2015 06:41 | |
De Kantine |
Weerwolfspel # 65 Tink* | 500 | 13-01-2010 21:00 | |
Verhalen & Gedichten |
Daar is ze weer ^_^ Shitonya | 14 | 03-04-2004 18:21 | |
Verhalen & Gedichten |