Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() en inhoudelijk: boeie.. maak je niet zo druk man |
![]() |
|
![]() |
>synoniemen voor kanker? apart
>getallen onder de 10? lekker belangrijk >So get a life and look at the past? paradoxaal En verder: Normaal ben ik meer van het "(internationale) politiek, wat kan ik er aan doen", maar deze week was ik gewoon kwaad. Verder valt er niks te zeggen en dat hoeft ook niet, want dat het leven gewoon op dezelfde voet doorgaat is allang gebleken. |
![]() |
||
Citaat:
![]() - Getallen onder de tien (10) voluit? Jazeker, het liefst zelfs alle getallen onder de twintig (20). Verder vind ik het niet zo umh 'fijn' dat je het leven op deze wereld vergelijkt met kanker. Zoek een andere vergelijking. "Het rottende lichaam", oh ja! Heerlijk om dat in zo'n stukje tekst neer te zetten. ![]() Fijn dat je kritiek hebt op de gang van zaken op dit moment hier in Nederland en de rest van onze wereldje, maar wat je nu hebt opgeschreven weet iedereen al. Zo denken meer mensen erover, ookal gebruiken die dan waarschijnlijk niet het woord kanker. Duivelaartje |
![]() |
|
Beetje jammer dat je niet verder kunt kijken dan, Theo, Pim en Bush. Dat zijn namelijk geen argumenten, maar discussiepunten op zich. Als argument zijn ze dan ook niet onderbouwend.
En een tekst met zwakke argumenten is automatisch een slechte tekst. Voor de rest wil ik je graag doorverwijzen naar bovenstaande commentaren.
||
Citaat:
![]() Duivelaar... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Grim |
![]() |
||
Citaat:
![]() Tja, ik bedoel; je hebt van die mensen...
|
De herhaling der herhalingen.
Een vergelijking die niet goed uitgelegd is en is verkankerd wel een woord? Je had van mij wel op een wat creatievere manier kwaad mogen zijn... Het zijn geen stellingen, geen argumenten, amper meningen. Wat zijn dit wel? En waar maak je je nou kwaad over? Over iets dat al eeuwen gaande is, maar waar opeens slechts anders tegenaan gekeken wordt? Charlotte
||
Citaat:
|
Vroeger had je de amerikanen die de indianen uitroeiden, ziektes die massa's mensen vermoorden, revoluties waarbij ieder verdacht hoofd eraf werd gehakt, heilig oorlogen waarbij heidenen werden afgemaakt, of een zekere hitler die minderheden vergaste.
Kijk, ik heb nog geen tijdperiode kunnen vinden waarbij er geen onrecht moord en andere shit was, en je mening mag je best wat subtieler verwoorden, dan kanker dit kanker dat. |
![]() |
|
![]() |
Aaargh. Ik haat iedereen die zegt dat de wereld 'verkankerd' nu Theo dood is. Kom op, al die doden die vallen in Nederland door meningsuiting. Door te zeggen "He! Laat die fiets staan!". Daar word even och en gut over gezegt, we treuren als we de beelden op het nieuws zien en THAT'S IT! Iedereen zeurt over het 'toenemene' geweld. Fuck off! Alsof ze in de middeleeuwen lieverdjes waren. Alsof er in de gouden eeuw geen geweld midden op straat was. Alsof je in de jaren twintig totaal veilig over straat kon. Een wereld zonder geweld kan niet, hoe jammer. Nederland is geen geweldstaat. Ga jij maar eens een dagje in
Miami rondhangen, of even naar Rio de Janero. Of Falujah. Daar is pas geweld.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Izsadc wann | 501 | 16-02-2007 08:20 |