Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Eerst lagen de partijen waar we op stemden wat verder uit elkaar, maar sinds we een relatie hebben stemmen we beiden op dezelfde partij (niet om de reden dat we op dezelfde partij willen stemmen, maar omdat we het beiden het meest met de ideeën van die partij eens zijn ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 04-11-2004 om 09:22. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Ja tuurlijk heeft je politieke voorkeur invloed op je relatie, misschien zijn mijn relaties nog niet serieus genoeg geweest of zo, ik kan het namelijk met links en rechts georienteerde liefdes/mensen goed vinden.. en ik heb ook geen voorkeur, ik sta overal voor open Ik vind het aan de ene kant wel wat positiefs hebben, zo kom je nog eens met andere ideen in aanraking ipv altijd maar in je eigen hokje te blijven denken, op het laatst weet je niet meer beter denk ik dan, zonde ![]()
||
Citaat:
Iig, nu komt hij iets genuanceerder over en ik hoop dat het (bijna) helemaal overgaat, want zijn linksheid was altijd wel aanwezig en ik waardeer dat aan hem. Ik zou er geen problemen mee hebben als hij rechtser is, maar ik denk dat als hij overtuigd vvd of 'erger' gaat stemmen het toch wel moeilijk wordt.
||
Citaat:
Zolang de verschillen tussen beiden niet te groot zijn, zullen discussies verhelderend werken: verruimde kijk op de zaken. Als een van de 2 te fanatiek aan een van beide kanten (hetzij links of rechts) zit, dan zullen de discussies niets opleveren, omdat fanatiekelingen niet open staan voor die andere ideeën, en dus ook niet fijn zijn om te hebben. Dus waarschijnlijk ook nadelig zijn voor de relatie.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Wij zijn dus niet voor elkaar bestemd. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Afblijven! ![]() Ontopic: het maakt me weinig uit, tenzij ze fanatiek zou zijn. Eerlijk gezegd zou ik me gaan irriteren als iemand steeds met politiek bezig zou zijn. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Tegenwoordig is het dus een stuk rustiger als we bij opa en oma op bezoek gaan... mss is dat wel het enige ''voordeel '' voor mijn moeder dat mijn vader niet meer leeft |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 | |
Films, TV & Radio |
Welke film heb je het laatst gezien en wat vond je etc etc. deel 17 Dinalfos | 500 | 09-11-2005 11:53 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah' Verwijderd | 488 | 20-08-2005 23:14 | |
Muziek |
De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!] Verwijderd | 12 | 01-04-2003 08:40 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nederland accepteert VS transporten Gatara | 157 | 27-02-2003 09:02 | |
Lifestyle |
Old Skool -- Lifestyle battle Verwijderd | 155 | 14-11-2002 21:27 |