![]() |
|
![]() |
Op deze webpagina staan al mijn tekeningen,
Ik ben op dit moment bezig met mangastijl (japanse tekenstijl). maar er zijn ook nog oudere tekeningen en een paar die ik moest maken voor mijn tekenlessen. Linkje |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
comic figure doet t niet bij mij (maar kan aan mij liggen gezien mijn lieve vriendje windows heeft verwijdert, omdat ie t sexy vind als zijn vriendin met linux kan werken
![]() ![]() de 'manga' figuren zijn erg basis. -probeer meer beweging in de tekeningen te krijgen. dit kan door houdingen en diagonale lijnen scheppen dynamiek. -bestudeer anatomie! denk aan de volgende dingen: * armen reiken tot halverwege bovenbeen *tietjes zitten aan de voorkant van je lichaam, niet aan de zijkant, ze steken slecht een klein beetje uit, bovendien zijn tieten rond, slechts bij beginnende groei zijn ze puntig omhoog. * er bestaat zoiets als een ribbenkast, en een bekken. daartussen zit ''loze ruimte'' van spieren. vooral bij "girlish pose'' lijkt de ribbenkast half weggeslagen. de lijn vanaf haar oksel tot onderkant ribbenkast dient de andere kant op bol te staan, naar buiten dus. *oefen verder op losse delen als handen. je handpalm is even lang als je vingers ongeveer. www.conceptart.org/forums -> erg leerzame site - probeer eens verschillende schaduwen en wat voor effect die hebben. - manga is imo geen ander woord voor/ geen excuus voor erg minimale tekeningen. probeer iets meer detail aan te brengen. bedenk bijv. een persoontje met bagage of grote jurk met veel toestanden en probeer dat eens uit. bekijk voor verschil: http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1004129 hele berg commentaar (ik verveel me deze zondagochtend), hoop dat je er wat aan hebt
Laatst gewijzigd op 07-11-2004 om 08:54. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
ARTistiek |
Mijn Tekeningen Nandje | 51 | 14-08-2006 15:15 | |
ARTistiek |
Mijn tekeningetjes Mirruh | 6 | 19-11-2004 17:21 | |
ARTistiek |