Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-11-2004, 10:54
11prinsesjes11
11prinsesjes11 is offline
Ik heb sinds een paar weken weer een vriend. Super leuke jongen, maarja.. Ik krijg totaal geen hoogte van hem. Wat wil hij nou, wat vind hij, houdt hij van me? Hij laat niets weten.
We hadden eerst een soort knipperlicht relatie, maar daar waren we beiden niet zo voor en hebben toen een duidelijke keuze gemaakt en voor elkaar gekozen.
Hij heeft dus voor mij gekozen, maar toch, ik zou zo graag iets speciaals met hem willen opbouwen. Heeft iemand tips hoe ik er op een subtiele wijze achter kan komen wat hij nou eigenlijk van 'ons' vindt? We praten veel, dus dat heeft niet zoveel zin om als antw te geven. Maar ik krijg er dus weinig uit, maar verlegen is hij ook niet. We zien elkaar trouwens ook weinig, 1 keer per week ongeveer, maar spreken elkaar wel elke dag (msn).
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-11-2004, 10:56
Qamra
Qamra is offline
Wat versta je onder een paar weken? Lijkt me sterk dat hij, noch jij, al ver ontwikkelde gevoelens hebben waar je graag over wilt praten
Oud 07-11-2004, 10:58
11prinsesjes11
Een week of 3/4 nu serieus. Maar eigenlijk al veel langer omdat we vaak iets hadden en dan weer niet.. We kennen elkaar daardoor heel erg goed.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2004, 11:52
Verwijderd
ik zou gewoon via msn eens vragen wat hij nou precies wil, van gaan we er helemaal voor en zie je ons oud worden?
Met citaat reageren
Oud 07-11-2004, 11:53
igfy
igfy is offline
misschien moet je het hem dan gewoon rechtstreeks vragen hoe hij over jullie relatie denkt, of hij het wel leuk vindt oid...
maar misschien vat hij dat wel weer verkeerd op.. het lijkt me heel moeilijk.

Of je geeft hem een lief kaartje ofzo en dan kijken hoe hij reageert..
Oud 07-11-2004, 12:17
stout!
stout! is offline
Citaat:
Anneka schreef op 07-11-2004 @ 12:52 :
ik zou gewoon via msn eens vragen wat hij nou precies wil, van gaan we er helemaal voor en zie je ons oud worden?
Dit lijkt me het slechtste wat je kunt doen.

Ten eerste zou ik dit soort zaken niet via msn bespreken. Ten tweede lijkt 'Zie je ons samen oud worden?' me na een paar weken niet echt een verstandige vraag. Ik zou me doodschrikken als ik hem was, zeker als hij niet zo heel open is over zijn gevoelens.
Oud 07-11-2004, 12:50
Mo6
Mo6 is offline
via msn zowieso NIET hierover praten. maar in het echt, dit om misverstanden te voorkomen en zowieso is het erg lomp om dit over msn te bespreken.

maar zeg hem gewoon wat je ons nu verteld. zeg hem dat je hem een super leuke jongen vind, maar dat je je afvraagt of hij jou ook wel echt zo leuk vind! komt allemaal wel goed, maar beslist NIET over msn iets bespreken
Oud 07-11-2004, 17:27
Jurroen
Jurroen is offline
Citaat:
11prinsesjes11 schreef op 07-11-2004 @ 11:54 :
Ik heb sinds een paar weken weer een vriend. Super leuke jongen, maarja.. Ik krijg totaal geen hoogte van hem. Wat wil hij nou, wat vind hij, houdt hij van me? Hij laat niets weten.
We hadden eerst een soort knipperlicht relatie, maar daar waren we beiden niet zo voor en hebben toen een duidelijke keuze gemaakt en voor elkaar gekozen.
Hij heeft dus voor mij gekozen, maar toch, ik zou zo graag iets speciaals met hem willen opbouwen. Heeft iemand tips hoe ik er op een subtiele wijze achter kan komen wat hij nou eigenlijk van 'ons' vindt? We praten veel, dus dat heeft niet zoveel zin om als antw te geven. Maar ik krijg er dus weinig uit, maar verlegen is hij ook niet. We zien elkaar trouwens ook weinig, 1 keer per week ongeveer, maar spreken elkaar wel elke dag (msn).
Sorry, maar noem je dat een relatie? Toen ik nog een realtie had zeg ik haar elke dag, ook al was het 20 minuutjes rijden (met het ov)... Je moet je ook afvragen of je van hem houd, of dat je het gewoon doet om hem een plezier te doen aangezien HIJ voor jou heeft gekozen. Hoe ver wonen jullie uit elkaar? Kan je elkaar misschien niet wat vaker zien, zodat de relatie heviger wordt?
Oud 07-11-2004, 17:35
Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
Jurroen schreef op 07-11-2004 @ 18:27 :
Sorry, maar noem je dat een relatie? Toen ik nog een realtie had zeg ik haar elke dag, ook al was het 20 minuutjes rijden

Vandaar dat het zeker uit ging? Elkaar elke dag zien, kan vervelend aflopen. Je gaat je sneller aan elkaar ergeren/irriteren en raakt snel op elkaar uit gekeken. Dus dit zou ik haar absoluut niet aanraden.
1 keer in de week is misschien wel weinig, maar nog altijd beter dan ELKE dag.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2004, 17:41
Jurroen
Jurroen is offline
Citaat:
Shitonya schreef op 07-11-2004 @ 18:35 :
Vandaar dat het zeker uit ging? Elkaar elke dag zien, kan vervelend aflopen. Je gaat je sneller aan elkaar ergeren/irriteren en raakt snel op elkaar uit gekeken. Dus dit zou ik haar absoluut niet aanraden.
Het was HAAR idee hr
Oud 07-11-2004, 17:54
Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
Jurroen schreef op 07-11-2004 @ 18:41 :
Het was HAAR idee hr
En zelf had je geen mening daarin?
"waf" zei het hondje en het baasje wandelde er achteraan..
Met citaat reageren
Oud 07-11-2004, 18:09
waves
waves is offline
gewoon eens een keer over beginnen... maar zorg dat je um niet aan het schrikken maakt (om idd nu al te beginnen over samen oud worden zou ik ook een beetje eng vinden)
Oud 07-11-2004, 23:51
ilse
ilse is offline
heel voorzichtig over praten. je zegt dat jullie vaak praten maar is dat over echt serieuze dingen? iig niet over beginnen over msn want dan wordt het alleen maar erger. misverstanden beginnen standaard daar..!

en tsja, wonen jullie zo ver uit elkaar?
Oud 08-11-2004, 00:07
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Shitonya schreef op 07-11-2004 @ 18:54 :
*ROFL*
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 15:18
Jurroen
Jurroen is offline
Citaat:
Dat JIJ je vriend(in) slaat om iets voor elkaar te krijgen, daar kan ik niets aan doen hoor. Ik doe alles in overleg, geven en nemen, snap je dat of ben je daar te stom voor?
Oud 12-11-2004, 15:34
filia dei
filia dei is offline
subtiel en jongens gaan niet echt samen.
Als je ergens achter wil komen moet je het helder (en het liefst overduidelijk) vragen. Maar jah... ik snap niet dat je het wil weten, na drie weken is 't toch nog mega spannend? Dat je na en paar maanden wat meer zekerheid wil kan ik me voorstellen... maar daar hoef je meestal niet om te vragen dan.
Oud 12-11-2004, 15:58
cornershop
cornershop is offline
Citaat:
11prinsesjes11 schreef op 07-11-2004 @ 11:54 :
Ik krijg totaal geen hoogte van hem. Wat wil hij nou, wat vind hij, houdt hij van me? Hij laat niets weten.
grmbl het zou weer eens niet. ik snap ook niks van die fuckerrrs
Oud 13-11-2004, 00:27
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Citaat:
Jurroen schreef op 12-11-2004 @ 16:18 :
Dat JIJ je vriend(in) slaat om iets voor elkaar te krijgen, daar kan ik niets aan doen hoor. Ik doe alles in overleg, geven en nemen, snap je dat of ben je daar te stom voor?
Je kan geen domme opmerking opheffen met een andere domme opmerking.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2004, 09:57
underthabridge
underthabridge is offline
Citaat:
Vandaar dat het zeker uit ging? Elkaar elke dag zien, kan vervelend aflopen. Je gaat je sneller aan elkaar ergeren en raakt snel op elkaar uit gekeken. Dus dit zou ik haar absoluut niet aanraden.
Jah... dat KAN, maar dat hoeft zeer zeker niet. Hoe vaker je elkaar ziet, hoe meer je ook voor elkaar gaat betekenen en hoe meer je van elkaar gaat leren.

Je hebt pas een echt goede relatie als je elkaar dus niet de keel uit gaat hangen wanneer je veel samen bent. Natuurlijk willen veel mensen nog niet zo serieus met een relatie bezig zijn, die houden het liever wat losser, maar elkaar iedere dag zien is zeker niets verkeerds.

Dus ik zou zeggen, ga veel leuke dingen doen met elkaar. En je hoeft natuurlijk niet iedere week 5 dagen bij hem te zijn. Maar ipv. een vaste dag in de week zou je gewoon af en toe eens langs kunnen gaan. Of vragen of hij je een keer bezoekt.

Als ik het zo lees, dan wil je weten of hij van je houdt, nou... dat kan ik wel verklappen. Daar zijn jullie nog niet aan toe. Houden van is iets dat groeit... en dat heb je niet na 3/4 weken. En al helemaal niet als je elkaar maar 1 keer in de week ziet. Houden van is juist de reden dat je elkaar niet de keel uit gaat hangen wanneer je de hele week bij elkaar bent.
Maar vragen of hij jullie serieus neemt kan natuurlijk wel, gewoon een gesprek over beginnen kan geen kwaad.
Oud 13-11-2004, 09:59
underthabridge
Citaat:
Het idee dat hij het baasje zou zijn of zij het hondje impliceert hier volgens mij een zeer fundamenteel verschil tussen jullie 2 in de gedachten over hoe een relatie in elkaar moet zitten.
Ik vind het overigens ook een ontzettend kansloze opmerking, maarja... jij mag natuurlijk je ding doen.
Oud 13-11-2004, 12:43
Luna
Luna is offline
Citaat:
Jurroen schreef op 07-11-2004 @ 18:27 :
Sorry, maar noem je dat een relatie? Toen ik nog een realtie had zeg ik haar elke dag,
alsof dat een voorwaarde is voor een relatie!?

Verder vind ik dat als je een relatie met elkaar begint best af en toe tegen elkaar mag zeggen wat je van elkaar vind. Als hij nooit zegt dat ie je lief vindt oid dan vind ik dat eigenlijk een beetje vreemd..
Oud 13-11-2004, 14:02
gogirl_1988
gogirl_1988 is offline
Citaat:
hey ik heb ook een vriend en we wonen 1 uur rijden vanelkaar vandaan
we zien elkaar ongeveer 1 keer per 2 weken
en daardoor gaat onze relatie ook zo goed nu, je ziet elkaars irritante dingen nog niet zo,
en het is dan weer gezelliger met zn 2e als je elkaar lang weer niet hebt gezien,
en ik vertrouw hem dus dan is het nog beter
verder weg wonen is dus goed, maarjah
verder dan 1 uur vind ik ook wel heel erg veel, dan liever een vriendjjuuh dichterbij

xxxx
Oud 13-11-2004, 15:49
11prinsesjes11
Bedankt voor reacties,.. .
Ik heb veel gelezen dat je na 3/4 weken niet van elkaar kunt houden. Maar omdat we eigenlijk al een paar maanden vaak iets met elkaar hadden, maar het dan vaak stopte, voelt het veel langer dat we iets met elkaar hebben.
Het berichtje had ik geloof ik ongeveer een week geleden gepost. Nu, een week later dus, krijg ik nog steeds minder hoogte van hem. Hij kan eigenlijk nooit iets afspreken, maar spreekt wel elke avond met vrienden af. Ok, dat voelt niet goed. Ik heb hem nu al 9dagen niet gezien, wel gesproken(msn).. maarja het werkt dus niet. Vanavond zie ik hem misschien, hopelijk.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2004, 16:39
underthabridge
Citaat:
11prinsesjes11 schreef op 13-11-2004 @ 16:49 :

Ik heb veel gelezen dat je na 3/4 weken niet van elkaar kunt houden.

Ik heb hem nu al 9dagen niet gezien, wel gesproken(msn).. maarja het werkt dus niet. Vanavond zie ik hem misschien, hopelijk.
Als je van elkaar houdt dan zou je misschien.... naja... dit zie je toch zelf ook wel?

Laatst gewijzigd op 13-11-2004 om 23:00.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2004, 20:27
igfy
igfy is offline
Citaat:
11prinsesjes11 schreef op 13-11-2004 @ 16:49 :
Hij kan eigenlijk nooit iets afspreken, maar spreekt wel elke avond met vrienden af. Ok, dat voelt niet goed. Ik heb hem nu al 9dagen niet gezien, wel gesproken(msn).. maarja het werkt dus niet. Vanavond zie ik hem misschien, hopelijk.
Dat klinkt best wel alsof je er problemen mee hebt...

Als mijn vriendje mij niet echt zou willen zien na negen dagen, zou ik me toch echt gaan afvragen hoe het nou tussen ons zat. Het klinkt net alsof hij je alleen wil zien als het hem uitkomt, en niet als hij ook iets anders te doen kan hebben. Dat is volgens mij niet echt een goed teken. Ik vind dat beide partijen moeite moeten willen steken in een relatie..
Oud 14-11-2004, 01:03
11prinsesjes11
Ik wilde even zeggen dat het echt een super avond was (details laat ik maar achterwege).. Ik heb het er gewoon met hem over gehad, en hij vond ook wel dat we elkaar te weinig zien, en daar gaan we nu wat aan doen, en hij zou ook duidelijker zijn over wat hij allemaal wel vindt enzo..
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 10:10
Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Dat is bij mij nou ook altijd zo. Maar dan nog VOORdat de relatie komt. Die komt dan uiteindelijk nooit. Heel fijn altijd. En ik loop weer maanden te janken van ellende.
Reageren

Regels voor berichten