Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ten eerste zou ik dit soort zaken niet via msn bespreken. Ten tweede lijkt 'Zie je ons samen oud worden?' me na een paar weken niet echt een verstandige vraag. Ik zou me doodschrikken als ik hem was, zeker als hij niet zo heel open is over zijn gevoelens.
||
Citaat:
||
Citaat:
Vandaar dat het zeker uit ging? Elkaar elke dag zien, kan vervelend aflopen. Je gaat je sneller aan elkaar ergeren/irriteren en raakt snel op elkaar uit gekeken. Dus dit zou ik haar absoluut niet aanraden. 1 keer in de week is misschien wel weinig, maar nog altijd beter dan ELKE dag. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
"waf" zei het hondje en het baasje wandelde er achteraan.. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Je hebt pas een echt goede relatie als je elkaar dus niet de keel uit gaat hangen wanneer je veel samen bent. Natuurlijk willen veel mensen nog niet zo serieus met een relatie bezig zijn, die houden het liever wat losser, maar elkaar iedere dag zien is zeker niets verkeerds. Dus ik zou zeggen, ga veel leuke dingen doen met elkaar. En je hoeft natuurlijk niet iedere week 5 dagen bij hem te zijn. Maar ipv. een vaste dag in de week zou je gewoon af en toe eens langs kunnen gaan. Of vragen of hij je een keer bezoekt. Als ik het zo lees, dan wil je weten of hij van je houdt, nou... dat kan ik wel verklappen. Daar zijn jullie nog niet aan toe. Houden van is iets dat groeit... en dat heb je niet na 3/4 weken. En al helemaal niet als je elkaar maar 1 keer in de week ziet. Houden van is juist de reden dat je elkaar niet de keel uit gaat hangen wanneer je de hele week bij elkaar bent. Maar vragen of hij jullie serieus neemt kan natuurlijk wel, gewoon een gesprek over beginnen kan geen kwaad.
||
Citaat:
Ik vind het overigens ook een ontzettend kansloze opmerking, maarja... jij mag natuurlijk je ding doen.
||
Citaat:
![]() Verder vind ik dat als je een relatie met elkaar begint best af en toe tegen elkaar mag zeggen wat je van elkaar vind. Als hij nooit zegt dat ie je lief vindt oid dan vind ik dat eigenlijk een beetje vreemd..
||
Citaat:
we zien elkaar ongeveer 1 keer per 2 weken en daardoor gaat onze relatie ook zo goed nu, je ziet elkaars irritante dingen nog niet zo, en het is dan weer gezelliger met zn 2e als je elkaar lang weer niet hebt gezien, en ik vertrouw hem dus dan is het nog beter verder weg wonen is dus goed, maarjah verder dan 1 uur vind ik ook wel heel erg veel, dan liever een vriendjjuuh dichterbij ![]() xxxx
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 13-11-2004 om 23:00. |
![]() |
||
Citaat:
Als mijn vriendje mij niet echt zou willen zien na negen dagen, zou ik me toch echt gaan afvragen hoe het nou tussen ons zat. Het klinkt net alsof hij je alleen wil zien als het hem uitkomt, en niet als hij ook iets anders te doen kan hebben. Dat is volgens mij niet echt een goed teken. Ik vind dat beide partijen moeite moeten willen steken in een relatie..
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Beauty for boy's (?!) Traumtaenzer | 73 | 05-10-2006 12:17 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Homo's terugsturen naar Iran meisjeNmgn | 1 | 03-03-2006 17:46 | |
Werk, Geld & Recht |
Nederlandse homo fotografeert twee Marokkaanse jongens.. Ras al Gulla | 60 | 25-08-2005 09:20 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[BI] jongens gezocht voor onderzoek mira_love | 3 | 22-10-2004 12:09 | |
Liefde & Relatie |
Waarom reageren jongens niet snel op een smsje en meiden wel?? sunflower83 | 79 | 12-05-2004 18:05 | |
Liefde & Relatie |
Waarom altijd jongens? The0 | 18 | 03-08-2003 20:52 |