Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-11-2004, 12:48
Alistar
Alistar is offline
Hoi allemaal.
Dit is niet het meest boeiende onderwerp om n topic over te starten, maar goed, ik wilde t gewoon ff kwijt....
Ik heb sinds 7 maanden een superlieve vriend. Hij is in feite gewoon alles wat ik wil in n jongen: knap, lief, grappig, gewoon alles eigenlijk.
Maar goed, ik zit een beetje met een probleem. Ik vind persoonlijk dat ik best over een andere jongen mag zeggen dat hij knap is. Zonder dat ik daar verder iets mee bedoel. En ik vind dat mijn vriendje dat ook mag zeggen over andere meisjes. Maar eigenlijk heb ik daar soms best moeite mee. Ik ga me dan namelijk altijd afvragen of hij dat meisje misschien knapper vindt dan mij. Terwijl hij me daar eigenlijk helemaal geen reden voor geeft, want hij zegt heel vaak tegen mij dat hij mij zo mooi vindt, en dat hij mij perfect vindt enzo, dus eigenlijk is mijn 'angst' helemaal nergens op gebaseerd.
Hij zei laatst over een meisje dat bij mij op zwemtraining zit dat hij vond dat ze een heel mooi lichaam had. Als hij zoiets zegt, word ik daar gewoon heel onzeker van, want ik vind mijn eigen lichaam helemaal niet mooi. En het slaat nergens op, want hij bedoelt er helemaal niks mee, dat weet ik gewoon zeker. Maar ik kan dat gevoel niet van me af zetten.
Mijn gezonde verstand zegt dat hij dat gewoon moet kunnen zeggen, en dat vind ik ook echt, maar het gevoel dat ik er dan bij krijg raak ik maar niet kwijt.
Het komt ook voor dat als hij het heeft over een meisje waar hij ooit verliefd op was, dat ik dan soms bang ben dat als hij dat meisje tegenkomt, dat hij haar dan weer leuk gaat vinden.
Ik durf er niet zo goed met hem over te praten, omdat ik zelf vind dat ik me ongelofelijk aanstel, dat het nergens op slaat dat ik die gevoelens heb, en ik wil ook niet dat hij zich geremd voelt om gewoon eens te kunnen zeggen dat hij een meisje knap vindt. Ik denk zelf dat het misschien ligt aan het feit dat mijn exvriend verliefd was op een ander meisje, die overigens heel knap was, maar dat hij dat ook steeds zei, dat hij haar zo mooi vond enzo. Dat ik daardoor gewoon onzeker ben geworden. Maar ik weet het niet. Hebben jullie misschein een tip ofzo, hoe ik dat gevoel kan verminderen? Van me af zetten zal misschien wel nooit helemaal lukken, maar dat het niet steeds zo sterk aanwezig is. Want ik voel me dr steeds heel kut door. Moet ik het tegen mijn vriend zeggen, of is dat niet echt nodig?
Bedankt alvast (ook voor het lezen van dit verhaal )
Oud 08-11-2004, 12:52
Lorelei
Lorelei is offline
*geeft mep in gezicht met vlakke hand*

Zo..dat had je even nodig. Nou ophouden met zorgen maken en leuke dingen gaan doen met je vriend.

oh.. en ik zou het inderdaad tegen je vriend zeggen.. dan kan-ie er op z'n minst rekening mee houden
Met citaat reageren
Oud 08-11-2004, 12:59
meisje833
meisje833 is offline
ow het zou mijn verhaal kunnen zijn ik ben precies zo.
mijn vriendje heeft nog veel meiden achter zich aan ook, en dan zegt hij ook weleens van ja zitten knappe meiden tussen, en hij valt normaal gesproken op bruin haar en ik ben blond, en als hij dan met een meisje praat die die kent die bruin heeft , of zegt tegen mij dat is een knappe meid en die heeft ook bruin haar, ben ik zo bang dat ie dan haar leuk gaat vinden omdat hij nooit op blond viel.
en ik las gister een smsje van een meisje op ze tel ( ja ik ben erg i know ) waar die mee sport gewoon een meisje maar ik ben dan weer bang dat ie dan daar misschien verliefd op gaat worden bijv. of dat hij zich laat versieren door een mooie meid dat hij mij verlaat, omdat het eerder is gebeurd in het verleden bij mij en hij zo knap is ben ik daar erg onzeker over, wamnt vind mij zelf ook niet mooi.
en ik had een keertje een foto van ze ex gezien en die ex had mooi tjah borsten en ik heb hele kleine, en toen dacht ik miss vind hij dat wel mooier dan kleine...nouja zulke bizare dingen haal ik in me hoofdm omdat ik net zoals jij onzeker ben..
ik zou geen advies weten voor je omdat ik hetzelfde heb eigelijk maar je bent niet de enige meid met dit probleem echt niet! misschien voel je er nu minder raar om omdat er meer zijn die dit hebben..
Met citaat reageren
Oud 08-11-2004, 13:00
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Citaat:
grl schreef op 08-11-2004 @ 13:52 :
oh.. en ik zou het inderdaad tegen je vriend zeggen.. dan kan-ie er op z'n minst rekening mee houden
Citaat:
Alistar schreef op 08-11-2004 @ 13:48 :
ik wil ook niet dat hij zich geremd voelt om gewoon eens te kunnen zeggen dat hij een meisje knap vindt.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2004, 13:05
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Gespleten Geest schreef op 08-11-2004 @ 14:00 :
Dan nog
Met citaat reageren
Oud 08-11-2004, 13:07
Viporizer
Viporizer is offline
Als ik jou vriend was zou ik het juist fijn vinden als je dat aan mij zou vertellen. Daar heb je toch een relatie voor om dingen met elkaar te delen, dus waarom ook niet je onzekerheden?
Oud 08-11-2004, 13:16
Mara
Mara is offline
Vertel hem hoe je je voelt, en dat dat misschien komt door die andere situatie. Als hij echt zo lief is als je zegt heeft hij er heus wel begrip voor Eigenlijk zou hij zich zelfs gevleid moeten voelen, dat je zoveel om 'm geeft
Met citaat reageren
Oud 08-11-2004, 13:49
leucomelas
leucomelas is offline
je gezonde verstand zegt: dit moet kunnen, heel normaal
je gevoel zegt: help! wat nu!

heb ik oko heel erg vaak, heb er tot nu toe nog geen oplossing voor kunnen bedenken... maar veel praten met je vriend helpt, hij kent de situatie en kan er zo ook een beetje op letten..
Oud 08-11-2004, 14:57
Spydogez
Spydogez is offline
Ik herken me ook heel erg in dit verhaal, precies gewoon. Ook wat mijn vriend zegt; ''dat is een mooi meisje'', ''met dat meisje heb ik voor de vakantie gezoend, en k vind haar vet mooi'', dan voel ik me ook mega kut. Meestal zeg ik daar ook niks op, maar als k t echt niet leuk vind zeg ik tegen hem: ''ik loop toch ook niet te zeggen welke jongens ik allemaal knap vind?'' Komt misshien heel aanvallend over, ik weet ook niet of ik dan goed reageer.

Maar hij is gek op jou, dat is wel duidelijk. Zeg het hem gewoon dat je je er heel onzeker door voelt, heb ik ook gedaan, en mijn vriend let nu wel een beetje op.
Oud 08-11-2004, 16:00
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
ik heb dit ook! ben ontzettend bang dat hij op een ander meisje wordt. zo was er ook een of andere trut die hij had ontmoet via de chat en ze was stapel op hem en ze zei dat hij meer van haar hield dan van mij! ik ben toen zo stront chagerijnig geworden. gelijk kwaad naar mijn vriend gebeld wat dit allemaal was en blablabla.. maar tegen zulke dingen kan ik dus echt niet! ik deel mijn vriend niet met iemand anders. en mijn vriend blijft er dan heel nuchter over en zegt dat hij toch meer van mij houdt, maar ik ben toch altijd bang dat hij mij opeens zat en iemand anders wilt! en dat wat die trut van de chat zei was niet eens waar maar ik heb wel tegen m'n vriend goed duidelijk gemaakt dat hij zoiets nooit moet flikken! ik kan af en toe echt jaloers zijn, maar mijn vriend msnt super veel en dan ontmoet hij allemaal meiden die hem leuk vinden..grrrr ...kan ik niet echt tegen en toen ik zijn ex zag schrok ik me wild, het was net een engeltje, kom ik ff als bitch aan we hebben al anderhalf jaar, maar toch heb ik dit nog vaak! ik kan je dus niet echt een advies geven!
Oud 08-11-2004, 16:12
Sade
Sade is offline
Je bent gewoon verliefd en je wil hem niet kwijt, dus logisch dat je die gedachten hebt. Ik denk alleen dat je het van je af moet proberen te zetten, en je kunt eventueel een keer tegen je vriend zeggen dat het je soms onzeker maakt als hij het over andere meiden heeft.

Verder kun je er niets aan doen en dat maakt helemaal niets uit
Oud 08-11-2004, 16:55
Alistar
Alistar is offline
Ik vind het moeilijk om tegen hem te zeggen. Want hij ontmoet ook wel s andere meisjes. We zitten allebei op wedstrijd zwemmen, eerst bij dezelfde vereniging. Hij is daar nu weg, maar hij zit nu bij een andere vereniging. Hij geeft training, en er is daar ook een meisje dat training geeft. Ik heb haar laatst ook ontmoet, en ze is heel aardig. En dan ben ik gewoon bang dat hij haar leuk gaat vinden ofzo. Maar hij mag met andere meisjes omgaan, ik zou hem dat nooit verbieden. En ik wil niet dat hij dan het gevoel heeft dat hij zo min mogelijk met andere meisjes om moet gaan.
Hij ging een keer op stage, 2 wekeni nde zomervakantie. Daar waren ook n paar meiden, waarvan 1tje hem leuk vond. Hij vertelde toen ook dat hij eerst bij zichzelf is nagegaan of hij iets voor haar voelde. Nou niks dus, maar ik vond het niet echt leuk, want voor hetzelfde geld had ie wel wat voor dr gevoeld.
Ik denk dat ik het inderdaad maar eens tegen m ga zeggen, of gewoon eens iets dr over zeg. Maar toch voel ik me schuldig, omdat er geen enkele reden is om zulke dingen te denken, of om hem te wantrouwen, wat ik trouwens ook absoluut niet doe.
Oud 10-11-2004, 12:54
Avalon_Mae
Avalon_Mae is offline
Je zou aan hem kunnen vragen of hij het niet meer wil zéggen wanneer hij een ander meisje knap, mooi of aardig vindt. Dat hij dat best mag vínden, maar dat jij heel onzeker wordt wanneer hij het over ze heeft.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2004, 12:58
Verwijderd
Citaat:
Alistar schreef op 08-11-2004 @ 17:55 :
want voor hetzelfde geld had ie wel wat voor dr gevoeld.
En je zegt dat je geen enkele reden hebt om hem te wantrouwen, beetje tegenstrijdig met elkaar. Hij had helemaal niet voor hetzelfde geld wel wat voor haar gevoeld, aangezien hij al verliefd op jou is, heel simpel.

Ach ja, het is van die jaloezie die iedereen weleens voelt. Het went en je leert ermee omgaan.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2004, 13:03
bracelance
bracelance is offline
In je vorige relatie heeft je ex aangegeven een andere vrouw knap te vinden en is daarna met die vrouw vreemd gegaan. Daar voel je je gewoon kut om.

Op het moment dat je huidige vriend dit tegen je zegt voel het bij jou alsof het moment zich herhaald. En dat is logisch want je pas je mening aan naar je eigen bevindingen uit het verleden. Het verschil is echter dat je huidige vriend niet je ex-vriend is en het niet zo hoeft te zijn omdat hij dat zegt dat hij later vreemdgaat. Logisch dat je vertrouwen is beschaad en dat je onzeker en jaloers daarover bent.

Daarbij komt natuurlijk ook dat als je niet een beetje jaloers bent je ook niet verliefd kan zijn. Ik zou er niet tegen kunnen als ik zou zeggen dat een meisje knap was dat mijn vriendin dat niets doet. Jaloezie hoort er gewoon bij want het is een teken van verliefdheid.

Hopelijk kun je er iets mee.
Oud 10-11-2004, 13:44
Verwijderd
Ach ja tis een kutgevoel ik ken het maar het geeft wel aan dat je heel veel van hem houdt, en ik zou zeker zeggen tegen hem dat je dat hebt. Dat doe ik altijd al bij het begin van een relatie hehe das ook wel nodig..
Met citaat reageren
Oud 10-11-2004, 17:07
Anathema
Anathema is offline
Het lijkt mij erger als hij zoiets zou zeggen terwijl je niet met hem verkeerd. Ik bedoel, hij is toch met jou, niet bij haar? Hij is gewoon eerlijk. Denk gewoon dat hij zegt "Zij is bijzonder knap, maar jij bent mooier". Het laatste deel laat hij waarschijnlijk gewoon weg omdat hij het vanzelfsprekend vindt ofzo. Je moet gewoon "mentaal aan een knopje draaien".
Oud 12-11-2004, 10:48
Alistar
Alistar is offline
Citaat:
bracelance schreef op 10-11-2004 @ 14:03 :
In je vorige relatie heeft je ex aangegeven een andere vrouw knap te vinden en is daarna met die vrouw vreemd gegaan. Daar voel je je gewoon kut om.

Op het moment dat je huidige vriend dit tegen je zegt voel het bij jou alsof het moment zich herhaald. En dat is logisch want je pas je mening aan naar je eigen bevindingen uit het verleden.
Citaat:
bracelance schreef op 10-11-2004 @ 14:03 :
Daarbij komt natuurlijk ook dat als je niet een beetje jaloers bent je ook niet verliefd kan zijn. Ik zou er niet tegen kunnen als ik zou zeggen dat een meisje knap was dat mijn vriendin dat niets doet. Jaloezie hoort er gewoon bij want het is een teken van verliefdheid.

Hopelijk kun je er iets mee.
Ja je hebt wel gelijk. Ik weet natuurlijk waar het vorige keer op uit is gedraaid, en ben nu gewoon soms bang dat t weer gebeurd.
Maar bedankt allemaal voor jullie reacties Ik heb er echt wat aan, en weet nu ook dat ik niet de enige ben die wel s die gevoelens heeft.
Oud 12-11-2004, 11:42
bracelance
bracelance is offline
Citaat:
Alistar schreef op 12-11-2004 @ 11:48 :
Ja je hebt wel gelijk. Ik weet natuurlijk waar het vorige keer op uit is gedraaid, en ben nu gewoon soms bang dat t weer gebeurd.
Maar bedankt allemaal voor jullie reacties Ik heb er echt wat aan, en weet nu ook dat ik niet de enige ben die wel s die gevoelens heeft.
np
Oud 12-11-2004, 11:53
gogirl_1988
gogirl_1988 is offline
Citaat:
Alistar schreef op 08-11-2004 @ 13:48 :
Hoi allemaal.
Dit is niet het meest boeiende onderwerp om n topic over te starten, maar goed, ik wilde t gewoon ff kwijt....
Ik heb sinds 7 maanden een superlieve vriend. Hij is in feite gewoon alles wat ik wil in n jongen: knap, lief, grappig, gewoon alles eigenlijk.
Maar goed, ik zit een beetje met een probleem. Ik vind persoonlijk dat ik best over een andere jongen mag zeggen dat hij knap is. Zonder dat ik daar verder iets mee bedoel. En ik vind dat mijn vriendje dat ook mag zeggen over andere meisjes. Maar eigenlijk heb ik daar soms best moeite mee. Ik ga me dan namelijk altijd afvragen of hij dat meisje misschien knapper vindt dan mij. Terwijl hij me daar eigenlijk helemaal geen reden voor geeft, want hij zegt heel vaak tegen mij dat hij mij zo mooi vindt, en dat hij mij perfect vindt enzo, dus eigenlijk is mijn 'angst' helemaal nergens op gebaseerd.
Hij zei laatst over een meisje dat bij mij op zwemtraining zit dat hij vond dat ze een heel mooi lichaam had. Als hij zoiets zegt, word ik daar gewoon heel onzeker van, want ik vind mijn eigen lichaam helemaal niet mooi. En het slaat nergens op, want hij bedoelt er helemaal niks mee, dat weet ik gewoon zeker. Maar ik kan dat gevoel niet van me af zetten.
Mijn gezonde verstand zegt dat hij dat gewoon moet kunnen zeggen, en dat vind ik ook echt, maar het gevoel dat ik er dan bij krijg raak ik maar niet kwijt.
Het komt ook voor dat als hij het heeft over een meisje waar hij ooit verliefd op was, dat ik dan soms bang ben dat als hij dat meisje tegenkomt, dat hij haar dan weer leuk gaat vinden.
Ik durf er niet zo goed met hem over te praten, omdat ik zelf vind dat ik me ongelofelijk aanstel, dat het nergens op slaat dat ik die gevoelens heb, en ik wil ook niet dat hij zich geremd voelt om gewoon eens te kunnen zeggen dat hij een meisje knap vindt. Ik denk zelf dat het misschien ligt aan het feit dat mijn exvriend verliefd was op een ander meisje, die overigens heel knap was, maar dat hij dat ook steeds zei, dat hij haar zo mooi vond enzo. Dat ik daardoor gewoon onzeker ben geworden. Maar ik weet het niet. Hebben jullie misschein een tip ofzo, hoe ik dat gevoel kan verminderen? Van me af zetten zal misschien wel nooit helemaal lukken, maar dat het niet steeds zo sterk aanwezig is. Want ik voel me dr steeds heel kut door. Moet ik het tegen mijn vriend zeggen, of is dat niet echt nodig?
Bedankt alvast (ook voor het lezen van dit verhaal )
hey ik weet wat het is
ik heb ook een vriend, en hij doet de opleiding spw, daarbij zit hij in een klas met 26 meiden, waaronder hele knappe, en 1 jongen maar dat is niet belangrijk.
ik heb gehoord van vrienden van hem dat hij heel populair in de klas is onder de meisjes, veel meisjes zijn ook verlieft op hem.
ik woon ook nog eens een uur rijden van mijn vriend vandaag dus ik kan ut eigenlijk niet merken als hij met andere meisjes iets doet...
ik ben dus heel erg jaloers en heb hem dat ook gezegt
maar hij heeft gezegt dat hij mij alleen maar knap vind, en ook altijd van mij zou houden,
en ik geloof hem ook.
en ik vertrouw hem nu daardoor
hij vertelt ook altijd wat er is gebeurt op school, om mij gerust te stellen enzo
daar ben ik heel erg blij mee
en als hij wel iets doet bij die klasgenoten
of die klasgenoten bij hem
dan vertelt hij mij dat gewoon en dan praten we het uit zegt hij
gelukkig is dat nooit gebeurt

ik wil dus zeggen
vertel hem wat je voelt en denkt
misschien kunnen jullie het samen oplossen

dikke zoen
en suc6 gogirl_1988
Oud 12-11-2004, 12:18
amateurfeminist
amateurfeminist is offline
wat ook niet grappig is..

is het net uit.. na een lange relatie.. heeft hij binnen een week een nieuwe vriendin waarmee hij 24/7 gesignaleerd word.. probeer dan ook maar es aardig te blijven
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 15:09
Alistar
Alistar is offline
Citaat:
amateurfeminist schreef op 12-11-2004 @ 13:18 :
wat ook niet grappig is..

is het net uit.. na een lange relatie.. heeft hij binnen een week een nieuwe vriendin waarmee hij 24/7 gesignaleerd word.. probeer dan ook maar es aardig te blijven
Nee daar zou ik inderdaad ook niet blij mee zijn. Maarja, je hoeft ook niet aardig te blijven toch? Ik vind het volkomen begrijpelijk dat je daar geen zin in hebt. Want ik neem aan (dat zou ik iig hebben) dat jij nu zoiets hebt van: ow hij voelde al langer wat voor haar, en hij heeft mij nu gewoon ingeruild voor haar.
Am I right?
Oud 12-11-2004, 15:27
filia dei
filia dei is offline
Ey, ik kan me best voor stellen dat je onzeker bent, en een beetje jaloezie is echt niet erg. En je bent zeker geen jaloers kreng hoor .

Tjah... ik denk dat je het gewoon een beetje moet negeren... duizend keer tegen jezelf zeggen dat hij jou echt wel leuker vind en je anders allang gedumpt had. Ik bedoel de mogelijkheid dat je op iemand anders dan je vriend/ vriendin verlieft wordt is er altijd. Maar áls er op gegeven moment iets is, is er toch niets meer aan te doen. En dan maakt het écht niet uit of jij je die 2 jaar dat jullie relatie duurde zorgen hebt lopen maken of dat je gewoon een leuke tijd hebt gehad.
Dus gewoon niet te veel aandacht besteden aan die andere meiden. En zodra jij je vriend gaat verbieden, of vragen minder met anderen om te trekken wordt dat juist intressant en stimuleer je het weer.
Oud 12-11-2004, 16:19
Verwijderd
Ik heb er zelf ook heel erg last van gehad. Mijn vriend is in mijn ogen de eerste man die ik echt kan vertrouwen. Mijn vader was er vroeger heel vaak niet door zijn werk, die is die ontbrak een beetje. I found love in all the wrong places (om maar eens een liedje te quoten en niet in te gaan op de details ) en zulke mensen laten je alleen maar vallen. Op het moment dat ik in deze relatie rolde was ik een totaal wrak en verwachtte ik niet anders dan weer verlaten te worden. Het verbaasde me dat hij bij me bleef dus ik zocht overal wat achter. Ik droomde dat hij vreemdging, ik dacht er over, maakte me erzelf gek mee, en uiteindelijk hem ook. Na een paar heel goede gesprekken met hem, inclusief harde woorden en gezamelijk huilen e.d., ben ik me veel zekerder gaan voelen en hebben we duidelijke afspraken gemaakt. Probeer dat ook want als je je onzeker voelt, een minderwaardigheidscomplex hebt of iets in die richting, dan kan je moeilijk helemaal vanuit jezelf alles op zij zetten. succes ermee.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 21:05
charizz
charizz is offline
heyhey..

zo ben ik ook.. echt had mijn verhaal kunnen zijn.. ik vind t vreselijk als ik zoiets hoor.. ookal zegt hij dat hij mij perfect mooi vind.. waarom kan ik dat niet gewoon accepteren zonder nare dingen te dneken bij zoiets als hij dat zegt..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-11-2004, 21:29
x* princess *x
x* princess *x is offline
Citaat:
grl schreef op 08-11-2004 @ 13:52 :
*geeft mep in gezicht met vlakke hand*

Zo..dat had je even nodig. Nou ophouden met zorgen maken en leuke dingen gaan doen met je vriend.

dit is goeie jah, alleen zou ik het zelf ook nodig hebben ik maak me ook veelste snel zorgen over zulk soort dingen.. helemaal nergens voor nodig natuurlk! gewoon niet bij nadenken want je vriend houd van je!!! en van niemand anders!!!
Oud 12-11-2004, 22:18
Verwijderd
Als ik dit verhaal lees, lees ik gewoon m'n eigen verhaal hoe ik was bij mijn (inmiddels ex) vriendje.
Maar ja het enige advies wat ik eigenlijk kan geven is: hij is niet voor niks je vriendje. Hij heeft voor jou gekozen en dat betekent dat hij jou het leukste, liefste, knapste meisje vindt en dat hij andere meisjes nog best aantrekkelijk kan vinden maar hij heeft gekozen voor jou en hij is van jou
en nu ga je je geen zorgen meer maken hoor
Met citaat reageren
Oud 13-11-2004, 10:27
amateurfeminist
amateurfeminist is offline
Citaat:
Alistar schreef op 12-11-2004 @ 16:09 :
Nee daar zou ik inderdaad ook niet blij mee zijn. Maarja, je hoeft ook niet aardig te blijven toch? Ik vind het volkomen begrijpelijk dat je daar geen zin in hebt. Want ik neem aan (dat zou ik iig hebben) dat jij nu zoiets hebt van: ow hij voelde al langer wat voor haar, en hij heeft mij nu gewoon ingeruild voor haar.
Am I right?
hij kende haar 1 avond (was toen 3 weken uit geloof ik).. en hoopppaaaa.. 3 dagen later bleef ze al "logeren" ... terwijl hij bij mij altijd heel zenuwachtig was en alles heel rustig ging enzo..
en nu is zij hem helemaal aan t opstoken... dat ik een of andere psychobitch ben ofzo
Met citaat reageren
Oud 13-11-2004, 12:13
yavanna
yavanna is offline
Ik was hier ook heel erg bang over als hij met een bepaald meisje zat te praten dan dacht ik altijd: "o nee hij zal toch niet op haar worden?" en ik werd er echt helemaal verdrietig van.

Na een tijd heeft ie het uitgemaakt omdat ie op iemand anders was, en ik ben er later achter gekomen dat het dat ene meisje was waarvan ik zo bang was dat ze hem af zou pakken!

volgens mij hebben ze nu verkering. Nou jah het kan mij nix meer schelen want ik heb al een veeeel aardigere jongen gevonden.

wees er niet bang voor en doe gewoon heel erg lief tegen je vriend, dan blijft ie vast wel bij je! (niet dat ik dat niet was alleen erg ver ging het niet)

Wees jezelf, hij is tenslotte voor jou gevallen!
Met citaat reageren
Oud 14-11-2004, 14:16
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
x* princess *x schreef op 12-11-2004 @ 22:29 :
dit is goeie jah, alleen zou ik het zelf ook nodig hebben ik maak me ook veelste snel zorgen over zulk soort dingen.. helemaal nergens voor nodig natuurlk! gewoon niet bij nadenken want je vriend houd van je!!! en van niemand anders!!!
*geeft x* princess *x ook maar een mep dan*

Nah, ik ken het idee verder wel hoor.. ik ben af en toe ook veel te onzeker en zo. Niet jaloers maar wel dat het een hoog "mep in gezicht" gehalte heeft
Met citaat reageren
Oud 26-11-2004, 16:48
Alistar
Alistar is offline
Hoi allemaal.
Nou ik het mn vriend verteld. Althans, ik heb gezegd dat ie dit forum maar eens moest bezoeken. Want ik vond mijn verhaal vrij duidelijk, en ik wist niet of ik dat ook verbaal zo over zou kunnen brengen Hij heeft dit verhaal gelezen en toen ik m weer zag zei ie dat ik t altijd moest vertellen als er iets was, en dat ik de enige voor hem ben. Wel superlief dus. En het heeft dus wel geholpen want ik heb t nu veel minder. Er vanaf komen zal ik waarschijnlijk wel helemaal nooit, maar goed, daar is dan nix aan te doen. En elke keer als hij me weer ziet, al hebben we elkaar maar 4 uurtjes niet gezien, dan komt ie helemaal naar me toe rennen enzo.....*zucht*
Nogmaals bedankt voor jullie reacties en advies enzo, ik heb er echt veel aan gehad!
Oud 26-11-2004, 16:54
Alistar
Alistar is offline
Citaat:
amateurfeminist schreef op 13-11-2004 @ 11:27 :
hij kende haar 1 avond (was toen 3 weken uit geloof ik).. en hoopppaaaa.. 3 dagen later bleef ze al "logeren" ... terwijl hij bij mij altijd heel zenuwachtig was en alles heel rustig ging enzo..
en nu is zij hem helemaal aan t opstoken... dat ik een of andere psychobitch ben ofzo
Gewoon geen aandacht aan besteden. Ok, dat is moeilijk, maar kennelijk is het niet iemand die er veel om gevoelens geeft (de jouwe dan iig) en zo iemand kan je maar beter kwijt zijn. En ja, natuurlijk is het kut als hij zo snel over je heen is, maar helaas, zo zijn sommige mensen nou eenmaal.... Daar is vervelend genoeg niets aan te doen, het enige wat je kan doen is denken 'Nouja, als jij daar gelukkig van wordt' En over dat meisje 'Ach ja, als dat jou oplucht om dat soort dingen te zeggen'
Sterkte ermee iig!
Reageren

Regels voor berichten