Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Maar toen ik doorging lezen, kwam ik er al snel genoeg achter dat dat niets zou gaan doen. Ik denk eerlijk gezegd sowieso dat wij je hier niet zullen kunnen helpen. Het is goed dat je inziet dat je ver van realistisch bent en ik hoop ook dat je inziet dat je ongezond bezig bent.. maar ik denk niet dat reply's van ons iets zullen veranderen. Je zal zelf iets met het inzicht, dat je niet realistisch bezig bent dus, moeten gaan doen. Wat dat betreft is een goeie mep in je gezicht eigenlijk nog helemaal niet zo'n slecht idee. ![]() *geeft alsnog mep in gezicht* Word wakker. Zo kan je niet door gaan. Ga je leven leven. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ga eens met iemand praten erover!
||
Citaat:
Dat snijden is natuurlijk heel slecht, maar dat lijkt me een ander probleem. Uiteindelijk heeft dat waarschijnlijk meer te maken met hoe zij haar emoties (niet) uit, dan met die jongen.
||
Citaat:
![]() Maar qua cultuur zeker, de gastvrijheid, omgangsvormen etc, geweldig ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Mja, dat doet gewoon pijn ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
En tja, iedereen kan hier natuurlijk wel mooie praatjes gaan ophangen maar het lijkt me gewoon duidelijk dat je hem uit je hoofd moet zetten. Jaar in jaar uit wordt je gek van gemis. Je mist iemand die je 1 keer in het jaar ziet en waarvan je niet eens weet wat hij voor jou voelt en wat het kan worden. Waarom zou je al die jaren verpesten aan zoiets? Kom op, kom weer met die beide benen op de grond. Het zal wel moeilijk zijn maar probeer hem te vergeten, want anders houdt dit nooit op. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Maar ik moet trouwens wel even duidelijk maken dat hij wel heel veel voor me voelt, maar gewoon niet met lange afstandsrelaties om kan gaan, ook naar eigen zeggen ![]() Aldus ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Knap van je dat je het aan de kant hebt kunnen zetten, ben alleen wel benieuwd hoe de jongen in kwestie daarop reageerde? Waarom ik het zo graag wil is niet zo gemakkelijk in woorden vast te leggen. Maar ik zal het wel even proberen ![]() Toen ik hem voor het eerst zag was het gewoon meteen raak, ik viel tot die tijd op standaart blonde jongetjes, met blauwe oogjes, perfecte lach, etc, maar toen ik hem zag veranderde dat ideaalbeeld echt in een fractie van een seconde. ![]() ![]() Al zou hij dagen rondlopen in dat ene lompe slobbershirt met vieze gele tanden, dan nog zou hij in mijn ogen geweldig zijn. Alles is gewoon te perfect aan hem, die lach is goddelijk, zijn innerlijk is hemels, ik ken serieus geen enkel iemand met zo'n geweldig innerlijk en zoveel zelfkennis. Bij hem krijg ik het idee dat hij me met één simpele blik kan doorgronden en precies weet hoe ik in elkaar steek. Als hij me alleen al aankijkt verga ik van de vlinders in mijn buik ![]() Maar ik heb serieus, alles, maar dan ook alles voor hem over. En als ik zou weten, dat hij er precies hetzelfde overdacht, maar dan ook echt precies, zou ik meteen het 1e te beste vliegtuig nemen en bij hem intrekken, geloof me, zo erg is het met me gesteld ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() "Hoewel we elkaar allebei heel erg leuk vinden" . Een leraar die valt op een minderjarige scholier? ziekelijk. ![]()
||
Citaat:
Hoe oud ben jij en hoe oud is hij? Zou jij je opleiding niet in dat land kunnen afmaken? (Ik heb geen idee om welk land het hier gaat). Er zijn zat studies waarbij je een jaar in het buitenland kunt studeren, dus dan zullen er ook wel studies zijn die je gewoon in het buitenland kunt volgen ![]() Anyways, als je zo vreselijk verliefd op hem bent (of misschien zelfs meer dan dat), is dat zonde om weg te gooien alleen maar vanwege stomme omstandigheden ![]() Kijk of het realistisch is om in dat land te wonen, te studeren en toch support te krijgen van je ouders. (Financieel en emotioneel). Is dat geen optie? ![]()
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |