Citaat:
nightlive schreef:
hmmm... ik heb een vriend(wisten jullie al,maar oke )
soms heb ik het idee dat het allemaal 1 grote grap is, hij geeft hier echt totaal geen aanleiding toe, en weet ook echt niet hoe het kan... hij is superlief enzo, en ik weet ook dat hij echt om me geeft, dat merk je gewoon, toch blijft dat idee in mijn achterhoofd... ik weet ook niet hoe ik eraan kom, maybe omdat hij me eerste echte vriend is waar ik zoveel om geef, en een jongen war ik eerst half half wat mee had is vreemd gegaan, hij d8 dat ik dat niet wist, maarja, heb dus meteen uitgemaakt, want had toch al nix aan hem...ik vind dat idee wat dus heel af en toe door mijn hoofd heen spookt dus superirritantttttt, iemand bekend ermee toevallig???
|
shit...........scary......ik heb precies hetzelfde...
m'n ex waar ik verloofd mee was daar had ik het ook een half jaar mee. Toen ging ie vreemd met een meisje dattie 3 dagen kende, en daarvoor maakte hij het uit met mij. (want hij was nog nooooit zo verliefd geweest als op haar etc, ze waren voor elkaar voorbestemd, blaat). Uiteindelijk (kwam ik later achter) heeft ie het 2 weken met haar gehad, en daarvoor moest ie zonodig alles wat we hadden weggooien

Dat was ook mijn eerste echte vriendje.
Nu heb ik weer een vriendje en ergens doet ie me aan m'n ex denken, maarjag dat doet er niet toe. Ik vind de kleinste dingen al verdacht, heb het gevoel dat het "1 grote grap is" zoals jij zegt, dat ie me gewoon heeft voor de fun, als speeltje, en omdat ie het gewoon leuk vindt om een vriendin te hebben. Ik word er zwaar onzeker van, en vind het ook superirritant

Eerst had ik nog dat vertrouwde gevoel van "hij houdt echt van me", maar dat is nu weg

Naja ik begrijp iig hoe je je voelt
sterkte *knuffel*
Alicia