Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-03-2002, 10:55
nightlive
nightlive is offline
hmmm... ik heb een vriend(wisten jullie al,maar oke )
soms heb ik het idee dat het allemaal 1 grote grap is, hij geeft hier echt totaal geen aanleiding toe, en weet ook echt niet hoe het kan... hij is superlief enzo, en ik weet ook dat hij echt om me geeft, dat merk je gewoon, toch blijft dat idee in mijn achterhoofd... ik weet ook niet hoe ik eraan kom, maybe omdat hij me eerste echte vriend is waar ik zoveel om geef, en een jongen war ik eerst half half wat mee had is vreemd gegaan, hij d8 dat ik dat niet wist, maarja, heb dus meteen uitgemaakt, want had toch al nix aan hem...ik vind dat idee wat dus heel af en toe door mijn hoofd heen spookt dus superirritantttttt, iemand bekend ermee toevallig???

Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-03-2002, 13:07
sunnevot
sunnevot is offline
Hey,
Ik weet heel goed wat je bedoelt. Het is gewoon onzekerheid, en dat is heel goed te begrijpen, omdat je al eens eerder bedrogen bent. En hoewel je weet dat je huidige vriend wel echt om je geeft blijft dat idee wel in je achterhoofd zitten.
Ik heb ook last van die onzekerheid, maar je zult zien dat, hoe langer jullie bij elkaar zijn, hoe minder het wordt. Bij mij is het ook al een stuk minder dan in het begin.
En praat er anders eens een keer met je vriend over. Hij kan misschien een deel van die negatieve gevoelens wegnemen.
Sterkte ermee,
-xxx-
Oud 23-03-2002, 17:42
FB
FB is offline
Ik ken het probleem, is heel normaal denk ik hoor...
Met citaat reageren
Oud 25-03-2002, 10:28
Verwijderd
Ik ken het probleem ook! Terwijl ik diep van binnen weet dat het ZEKER geen grap is. Voor hem niet, en voor mij niet!

Het geeft aan dat je verschrikkelijk veel om hem geeft en hem niet kwijt wilt! Als men iets heeft dat hij wil houden, is hij altijd bang om het kwijt te raken...
Maar laat die angst niet je relatie verpesten! Vraag niet van hem dat hij steeds alles gaat bevestigen! Dat doet het strax de das om...

In ieder geval niets om je zorgen over te maken!!!
Met citaat reageren
Oud 25-03-2002, 18:17
Verwijderd
Citaat:
nightlive schreef:
hmmm... ik heb een vriend(wisten jullie al,maar oke )
soms heb ik het idee dat het allemaal 1 grote grap is, hij geeft hier echt totaal geen aanleiding toe, en weet ook echt niet hoe het kan... hij is superlief enzo, en ik weet ook dat hij echt om me geeft, dat merk je gewoon, toch blijft dat idee in mijn achterhoofd... ik weet ook niet hoe ik eraan kom, maybe omdat hij me eerste echte vriend is waar ik zoveel om geef, en een jongen war ik eerst half half wat mee had is vreemd gegaan, hij d8 dat ik dat niet wist, maarja, heb dus meteen uitgemaakt, want had toch al nix aan hem...ik vind dat idee wat dus heel af en toe door mijn hoofd heen spookt dus superirritantttttt, iemand bekend ermee toevallig???

shit...........scary......ik heb precies hetzelfde...
m'n ex waar ik verloofd mee was daar had ik het ook een half jaar mee. Toen ging ie vreemd met een meisje dattie 3 dagen kende, en daarvoor maakte hij het uit met mij. (want hij was nog nooooit zo verliefd geweest als op haar etc, ze waren voor elkaar voorbestemd, blaat). Uiteindelijk (kwam ik later achter) heeft ie het 2 weken met haar gehad, en daarvoor moest ie zonodig alles wat we hadden weggooien
Dat was ook mijn eerste echte vriendje.

Nu heb ik weer een vriendje en ergens doet ie me aan m'n ex denken, maarjag dat doet er niet toe. Ik vind de kleinste dingen al verdacht, heb het gevoel dat het "1 grote grap is" zoals jij zegt, dat ie me gewoon heeft voor de fun, als speeltje, en omdat ie het gewoon leuk vindt om een vriendin te hebben. Ik word er zwaar onzeker van, en vind het ook superirritant Eerst had ik nog dat vertrouwde gevoel van "hij houdt echt van me", maar dat is nu weg
Naja ik begrijp iig hoe je je voelt

sterkte *knuffel*

Alicia
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten