![]() |
|
![]() |
Hallo mensen,
Laat ik eerst even duidelijk maken dat ik niet echt kon uitvogelen waar ik dit bericht moest plaatsen vandaar de kantine ![]() Ook dit jaar zal er wederom een kerstlan in Emmen plaats vinden. LanEmmen is een leuk event voor de beginnende langanger, maar verdient ook zeker een plekje in de lijst bij de hardcore lanevents. LanEmmen wordt voor de elfde keer georganiseerd en elke keer is het weer beter dan de vorige keer. Op deze lan is er altijd plaats voor dikke lol en genoeg games om tureluurs van te worden ![]() ![]() Informatie : Te vinden op LanEmmen Kosten : De kosten bedragen bij vooruit betaling €20,00 per persoon. Aan de deur is het voor het gehele event €25,00. Dit bedrag dekt de kosten van: - ontbijt (2x) - lunch (3x) - onbeperkt koffie en thee - huur en schoonmaak-kosten van de zaal - en al het LAN plezier natuurlijk Plaatsen : Er is plaats voor 160 man. Overig : Kijk gerust even op het forum en check ook de foto's van vorige lanevents. Indien er vragen zijn stuur mij een mailtje of stel ze op het forum, antwoord krijg je altijd Goed ik hoop jullie een beetje te hebben geinformeerd. Greetings, Nik0s.
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|