![]() |
|
Verwijderd
|
Doe je wel eens aan cultuur bezoek, en dan bedoel ik niet met je vader en moeder in het bos, maar naar een museum omdat er een tentoonstelling is dat je aanspreekt?
Ben je hardcore Micha Klein Fan bijvoorbeeld? Moet je de Nachtwacht gezien hebben, is dat plebskunst, en ga jij meer voor de hippere of alternatievere kunstshows? Zelf staat nog bij mij in de agenda de Sneakers; fresh still life - Sneaker Stilllevens in het CBK te rotterdam, waar allerlei sneakers getoond worden. Linkje http://www.cbk.rotterdam.nl/artotheek/showroom.shtml En nu, gaan je trillen als ik MoMa zeg, of toch niet? kusje, nu ga ik online plaatjes kijken (K) |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik hou juist meer van moderne kunst. Laatst nog in Saatchi Gallery geweest in Londen. Erg cool.
||
Citaat:
ik woon er 10 minuten lopend vandaan ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
ik ben naar t moma in berlijn geweest, toen de tentoonstelling daar was. 4 uur in de rij gestaan. hoe hip. Ik hou van van musea ja. T pompidou in parijs is echt geweldig(L) ohja, de kunst van niki de saint phalle is mijn groooote voorbeeld: ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Ze heeft in de jaren '70 of '80 geloof ik een (voor toen) wereldschokkend werk gemaakt: ![]() En in Italië heeft ze een Tarottuin aangelegd, vol met gigantische werken die dus geïnspireerd zijn op de tarotkaarten.. god daar wil ik echt een keer naartoe ![]() Nog wat van haar werk: ![]() ![]() (deze staat in Duisburg, uurtje over de grens, midden in het winkelcentrum ![]() ![]() (dit is dus een soort huis, in de boobies zitten woonkamertjes ![]()
|
Verwijderd
|
De meeste moderne kunst zuigt aars. "Woeh, laat ik op de grond spugen en het kunst noemen."
![]() Die nikidinges doet me ook niks, want daar zitten allerlei gay-ass kleurtjes op. Te kleuterschoolachtig. Hoewel die laatste best cool is ![]() Neen, Mark Ryden, Giger, Dali, Escher, Jacek Yerka, Berlowe.. <666 ![]() http://cellar.orac.nl/index2.html http://www.markryden.com Rrr. Oh, en ik houd wel van musea maar ik ben meestal te lui om d'r heen te gaan. Ik ben wel in zo ongeveer alle officiele musea van Dali geweest, onder andere die in z'n geboortehuis en de allergrootste in.. Gerona oid, geloof ik. Spanje in elk geval ![]() Ohohoh, en laterrrr word ik professor Kunstgeschiedenis of briljant kunstenaar ofzo dus ik ben wel heel cultureel verantwoord verder. |
![]() |
||
Citaat:
![]() serieus, dat is echt het mooooiste wat ik ooit gezien heb ![]() ![]() edit: de binnekant van die vrouw is dus een huis en helemaal van stukjes spiegelglas, zooo geweldig(L) (ze heeft er ook echt gewoond.
||
Citaat:
![]() als er ergens een interessante tentoonstelling is ga ik er wel heen, en vaak met/voor school |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||