Advertentie | |
|
![]() |
|
hi,
ik heb ook wel eens over een leraar gedroomd (wel een jonge leraar hoor, in de 20). Het was in de nacht na een schoolfeest. Ik droomde dat ik de hele avond met hem danste, zoende, etc. In mijn droom werd ik in zijn armen wakker, ik wist niet meer wat ik (in mijn droom) daarvoor allemaal gedaan had, maar het ergste was dat het gewoon zo goed voelde. Net alsof ik dat ooit eens mee had gemaakt met hem. Toen werd ik echt wakker (zonder hem gelukkig), maar dan heb je wel een heel raar gevoel hoor. ![]()
|
nah ik denk dat het wel normaal is.. ik bedoel leraren zie je de hele dag door.. en aan sex zul je ok ongetwijfeld wel es denken.. ik denk daarom ook niet dta je r echt iets van moet gaan denken.. gt is gewoon een combinatie van de dagelijkse dingen van het leven..
|
heej,dit topic staat ook op het schoolforum.
btw meisje wat zal jij bang geweest zijn in je droom ![]() ![]() niet leuk om zo te dromen,zeker niet omdat leraren eigelijk gemeen zijn omdat ze je pesten met huiswerk ![]() ik zal als ik jou was het traumateam bellen zo kun je erover praten. heel veel sterkte en hopelijk droom je nooit meer over je leraar. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb ook wel eens dromen over dingen waar je in de werkelijkheid niet eens moet denken! En over mensen die ik in de werkelijkheid niet uit kan staan! Dit betekent niet echt veel! Waarscxhijnlijk weerspiegel je iemand waarvan je heel veel houdt, in die leraar! Of je weerspiegelt jezelf... Of het zijn fantasieën en verlangens uit je onbewuste. Maar dit heeft allemaal niets te maken met wat je irl wil meemaken ofzo
![]() Dus niets om je druk om te maken!!! |
![]() |
|
Verwijderd
|
*doet ook aan off-topic*
Ik droom wel voorspellend >>> HEEL irritant!! Heeft wel voordelen hoor >>> Droom je dat je met je vriendin over het strand rijd met een wit paard tijdens zonsondergang enzow.. En dat gebeurt dan ook 2 weken erna ![]() Maja... droom je gister dat ze met 1 van m'n vrienden trouwt ![]() En verder... een soort van ontopic... Ik heb 1x een nachtmerrie gehad van een lerares (het zou maar een droom zijn ![]() Ik ging naar een andere school toe, eindelijk van die domme biatch van Frans af, ga je dromen >>> 1e uur Maandag Frans >>> staat ze daar "Hallo Bas" WHEEEEEEEELP |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
WO Natuurkunde FREAKY_7 | 12 | 14-02-2012 21:33 | |
Verhalen & Gedichten |
een stuk van mijn verhaal one_of_the_lost | 4 | 28-07-2005 22:26 | |
ARTistiek |
T begin hebbik hier wel es neergezet Eend | 48 | 18-05-2002 18:12 | |
Algemene schoolzaken |
Help, een droom over je wiskunde leraar... hendrikafox | 11 | 04-04-2002 20:04 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Help, een droom over je wiskunde leraar... hendrikafox | 3 | 21-03-2002 15:08 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Dag des Oordeels Mujahidien | 82 | 24-02-2002 21:59 |