Citaat:
LITTLE GIRLL schreef:
Hoi ik ben Cora
Ik ben nieuw hier en aan gezien dit ennige boeiende forum is stel ik me hier effe voor
hoop dat jullie het niet alte erg vinden ma dut ben ik dus
Ik ben dus 15 woon in Gelderland
en verveel me altijd dood als ik thuis
ben Effe 3 foto's van mij
|
Welkom op het forum van scholieren.com. Ik hoop dat je hier nog vaak gaat posten en ook andere gaat proberen te helpen.
Maar dit forumonderdeel is zeker niet het enigste intressante die je hier kan bezoeken

.
Citaat:
LITTLE GIRLL schreef:
Aan gezien ik een paar vragen heb stel ik die meteen effe
|
Dat is de bedoeling van een forum
Citaat:
LITTLE GIRLL schreef:
V1. Ik heb dus een vriend en heel veel mensen die ik ken lopente zeuren van Hij is een player en hij gaat toch vreemd enzo, wat moet ik da nou mee ik ben heel gek op hem en geef ook veel om hem en vertrouw um ook We hebben het er vaak over gehad ma toch blijft het in me hooft rond spoken.
|
Je zal hem toch moeten gaan vertrouwen wil je een relatie opbouwen. Zonder vertrouwen is een relatie in mijn ogen onmogelijk. Het is al zeer goed dat je er over gesproken hebt met hem, maar wat denk jij ervan? Zou hij vreemd gaan? Of zouden die vele mensen "liegen" omdat ze jaloers op je zijn? Maar vermits het vele mensen dit zeggen, is de kans nogal reeel dat er een kern van waarheid in zit.
Citaat:
LITTLE GIRLL schreef:
V2. Ik ben heel gek op hem ma heb pas een pa dagen met hem ma hij is heel snel in alles en ik niet echt moet ik me aan passe aan hem of hij aan mij?
|
Je hebt dus nog maar een paar dagen een relatie? Terug komend op vraag 1, als je nog maar een paar dagen een relatie hebt met hem, is hij dan in die paar dagen al vreemd geweest? Zoja, zou je het beter uitmaken.
En nu deze vraag. Een relatie is heel veel geven en een klein beetje terug krijgen. Niemand moet zich volledig aanpassen, sterker nog, je moet jezelf blijven in een relatie. Maar je moet beide rekening houden met elkaar.
Met snel gaan in alles zal je waarschijnlijk bedoelen het zoenen, vrijen,... Daarin heeft hij misschien reeds ervaring en jij niet. Zolang jij geen behoefte eraan hebt, dus geen zin erin, moet hij dat respecteren en wachten. Wat heeft het voor zin dat jij iets tegen je zin doet? Niets, dat is alleen maar slecht voor je relatie.
Citaat:
LITTLE GIRLL schreef:
V3. Hoe weet ik dat hij echt om me geeft?
|
100% zeker zal je zoiets nooit weten. Er zijn altijd mensen die perfect kunnen liegen. Ik zeg nu niet dat je vriend dat doet, maar je zal hem moeten vertrouwen als hij zegt dat hij van je houdt. Net zoals hij dat zal moeten doen als jij dat zegt.
Citaat:
LITTLE GIRLL schreef:
v4. Me ex die zie ik nog best vaak en ik voel ergens ook nog wel wat voor hem ma hoe langer hoe meer ik een hekel aan hem krijg hoe zorg ik dat die gevoelens voor hem weg gaan?
|
Waarom is het uitgeraakt? Misschien was de reden dat het uitgeraakt is, helemaal niet zo erg om een einde te zetten achter die relatie. Wie heeft het uitgemaakt? Als hij het heeft uitgemaakt, dan is de kans nog groot dat jij verliefd bent. Als jij het hebt uitgemaakt, en je bent nog verliefd op hem, vraag ik me af waarom je het hebt uitgemaakt? Eventjes geen zin meer in die relatie, dan voortaan beter een keer extra nadenken, er gaan altijd momenten zijn in een relatie wanneer je hem totaal niet meer wilt, maar na een nachtje slapen kan dat al volledig omgedraaid zijn.
Hoe meer je hem ziet, hoe meer je een hekel aan hem krijgt? Dan gaan de gevoelens voor hem toch van zelf weg?