Wat je laatste 4 tekeningen betreft:
Die eerste vind ik echt heel mooi getekend, strak ook enzo...alleen ja, zonder achtergrond en met slechts 1 vis is het toch wel een beetje saai...ben je niet zo van de grotere projecten?
Nou ik dr nog s naar kijk...dr zit niet veel structuur in de vis, qua kleur dan. Hij lijkt gewoon ingekleurt, je kan ook goed zien dat je gewoon rond het oog hebt gekleurd, snie zo mooi vind ik.
Die tweede is wel aardig...leuk schaduwwerk enzo. Maar wederom erg veel wit en weinig kleur. Verder ist jammer dat je de ogen niet ff wat mascara hebt gegeven (mascara is lijntjes rond de ogen tekenen toch? Ben niet zo goed in make-up...komt misschien omdat ik het zelf niet gebruik

).
Derde: hm...leuke stijl, maar jammer dat je de inkleur-lijntjes zo goed kan zien (hier is dus weer teveel textuur...).
Vierde: ik blijf het zeggen: leuke stijl

.
Ik neem aan dat die poppetjes zeg maar niet bij elkaar horen en dat het dus losse tekeningetjes zijn? Want zoniet dan is de compositie niet bepaald geweldig...ennuh, je hebt bij sommige tekeningetjes toch iets teveel gepriegeld vind ik, zoals bij dat konijn...wordt het beetje slordig van.