Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-03-2002, 21:18
vrijgezel16d
vrijgezel16d is offline
Wie heeft dat ook dat je je nog enorm aangetrokken voelt tot je ex?, zo hebben wij dus nog wel sex, maar zijn ook blij om nu weer vrijgezel te zijn.
Wij zijn ook als vrienden uit elkaar gegaan, en zelfs de dag dat het uitging hebben we nog seks gehad, en toen was het ineens over.

Nou kan je zeggen ga hem ontwijken, maar dat kan niet want we zijn collega`s en we zijn nog vrienden, wat vinden jullie hier van en is het normaal???? Zelf voel ik me er wel goed bij, en we verzwijgen het voor de buitenwereld.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-03-2002, 21:30
apart persoontje
apart persoontje is offline
Als je het verzwijgt voor de buitenwereld dan voel je je er toch niet helemaal goed onder? Ik denk eik dat je jullie denken dat jullie vrijgezel zijn, maar als een van jullie beide iemand anders tegenkomt raakt er echt wel iemand gekwetst.
wat ik hiermee wil zeggen is, weet waaraan je begint, want iemand zal er gekwetst raken.
Oud 25-03-2002, 21:41
vrijgezel16d
vrijgezel16d is offline
Citaat:
apart persoontje schreef:
Als je het verzwijgt voor de buitenwereld dan voel je je er toch niet helemaal goed onder? Ik denk eik dat je jullie denken dat jullie vrijgezel zijn, maar als een van jullie beide iemand anders tegenkomt raakt er echt wel iemand gekwetst.
wat ik hiermee wil zeggen is, weet waaraan je begint, want iemand zal er gekwetst raken.

De reden waarom wij het verzwijgen is omdat we geen zin hebben in roddels enzo, en we hebben op zich duidelijke afspraken gemaakt, En ik heb ook twee keer met iemand anders gezoend in tussentijd, maar dat weet ie wel, maar we praten er verder niet over, geen details dan. Ook om elkaar te sparen.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2002, 21:47
sanne60
sanne60 is offline
Nja kweet t niet. t Kan best leuk zijn hoor maar dan moet niet een van de nog gevoelens hebben of verliefd worden. En t kan wel op gaan breken dat iemand je dus eigenlijk in principe gewoon 'gebruikt' voor de sex...
Met citaat reageren
Oud 25-03-2002, 21:49
vrijgezel16d
vrijgezel16d is offline
Citaat:
sanne60 schreef:
Nja kweet t niet. t Kan best leuk zijn hoor maar dan moet niet een van de nog gevoelens hebben of verliefd worden. En t kan wel op gaan breken dat iemand je dus eigenlijk in principe gewoon 'gebruikt' voor de sex...
Je leeft maar 1 keer en daar moet je van genieten.

Met citaat reageren
Oud 25-03-2002, 21:59
sanne60
sanne60 is offline
Citaat:
vrijgezel16d schreef:
Je leeft maar 1 keer en daar moet je van genieten.

Neej, want als je je ex vervolgends terugwil doet t je alleen maar pijn als hij je alleen wil voor de sex. (lees: je bent alleen goed genoeg voor sex maar niet voor een relatie)
Met citaat reageren
Oud 25-03-2002, 22:04
vrijgezel16d
vrijgezel16d is offline
Citaat:
sanne60 schreef:
Neej, want als je je ex vervolgends terugwil doet t je alleen maar pijn als hij je alleen wil voor de sex. (lees: je bent alleen goed genoeg voor sex maar niet voor een relatie)

Maar ik wil hem niet terug, anders hadden we het niet uit hoeven te maken.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2002, 22:07
sanne60
sanne60 is offline
Citaat:
vrijgezel16d schreef:

Maar ik wil hem niet terug, anders hadden we het niet uit hoeven te maken.
Kan toch ook gewoon zijn dat het niet meer 'ging' of dat je nog verliefd op hem kan worden of who knows hij op jou. Maar als je denkt dat dat voor jou iig geen problemen oplevert zou k t lekker doen
Met citaat reageren
Oud 25-03-2002, 22:14
eden6
eden6 is offline
Als je beiden weet waar je aan toe bent en je geen (verkeerde) verwachtingen van elkaar hebt is het geen probleem lijkt me...
Oud 25-03-2002, 22:16
vrijgezel16d
vrijgezel16d is offline
Citaat:
eden6 schreef:
Als je beiden weet waar je aan toe bent en je geen (verkeerde) verwachtingen van elkaar hebt is het geen probleem lijkt me...
We hebben er gelukkig gewoon over gepraat, maar ja is ook zo jammer om de seks te missen ben je gelijk alles kwijt

Met citaat reageren
Oud 26-03-2002, 09:43
the exploding boy
the exploding boy is offline
ehm...ja
Met citaat reageren
Oud 26-03-2002, 10:38
Optima
Optima is offline
je voelde je ooit tot hem aangetrokken, en de herinnering is nog goed. Dan kun je niet pretenderen dat je, wanener je hem ziet, geen gevoelens emer hebt. het kan slecht lust zijn, maar daar kun je je overheen zetten

als ik mijn recente ex zou zien, zal ik ook heus iets hebben van ' damn' ik kan me nog alles herinneren

maar ik ga nooit meer met hem naar bed, over my dead body
Oud 26-03-2002, 10:40
Verwijderd
nee,het is niet voor niks een ex van me.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2002, 18:33
-Meisje-
-Meisje- is offline
Kheb op "seksualiteit" juist hetzelfde topic geopend
Met citaat reageren
Oud 26-03-2002, 19:54
Verwijderd
Gebeurt volgens mij heel vaak hoor >>> seks met ex >>> *spreekt uit ervaring van z'n vriendin*
Met citaat reageren
Oud 27-03-2002, 07:26
Secreet
Secreet is offline
ik weerhou me er gewoon van...tis neit voor niks mijn ex...en dewnk dat veel mensne de reden w'rom het fout ging alweer vergeten zijn dan...
Oud 27-03-2002, 08:51
)Vampje(
)Vampje( is offline
Ikke...Maar nu niet meer hoor, nu heb ik het beste wat me ooit is overkomen:mijn vriend...
Met citaat reageren
Oud 27-03-2002, 11:57
vrijgezel16d
vrijgezel16d is offline
Citaat:
Secreet schreef:
ik weerhou me er gewoon van...tis neit voor niks mijn ex...en dewnk dat veel mensne de reden w'rom het fout ging alweer vergeten zijn dan...
Ja, maar wij hebben niks ernstigs meegemaakt ofzo, de reden is dat we allebei weer vrij wouden zijn.

Met citaat reageren
Oud 28-03-2002, 18:08
lake bodom
lake bodom is offline
ik vind dat t wel kan.. als jij lol erin heb, gewoon doen..
je moet t beste van je leven maken he
Met citaat reageren
Oud 28-03-2002, 18:14
Q
Q is offline
Ligt eraan welke ex... niet allemaal dus.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten