Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-11-2004, 10:25
Go active!
Go active! is offline
Ik heb zelf dyslexie en dan word je vaak verkeerd begrepen.
Op mijn eerste basisschool dachten ze dat ik dom was, terwijl ik gewoon dyslexie had. Daarna ben ik verhuist en ging ik naar een andere school en daar bleek ik vwo niveau te hebben.
Heb jij ook ooit zoiets meegemaakt?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-11-2004, 16:15
Verwijderd
nee.. niet meegemaakt heb zelf gelukkig geen dyslexie alleen een hele lichte vorm heb ik soms het gevoel. Ik kan namelijk soms hele domme spelfouten maken, maar daar lach ik om.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2004, 16:19
kweety
kweety is offline
Bij mij op de basisschool was mijn niveau van taal onder het gemiddelde en voor de rest was ik een van de beste van de klas. Ik ben toen naar het gymnasium gegaan. maar ja veel talen inclusief latijn en grieks. Ze hadden toen wel iets in de gaten. In de 3e heb ik een test gedaan en ik had idd dyslextie. Nu ben ik naar atheneum gegaan en omdat ik niet in het examenjaar mocht instromen zit ik me nu een jaartje te vervelen.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2004, 16:22
I love stars
I love stars is offline
Ik niet precies zoiets ,maar wel iets anders bij een dyslexie test zeiden ze dat ik geen dyslexie had en dat ik gewoon iets achterliep omdat het niveau te hoog was op het gymnasium (zat in 1 gymnasium). Als ik naar vmbo/havo ging ofzo dan zou het niveau beter aansluiten en ik maar ietsjes achterlopen met de spelling. Ben toen wel naar havo-vwo gegaan maar ben vastbesloten geweest om VWO te gaan doen. En nu zit ik op 4 VWO met een 8,3 gemiddeld !!!! we sturen haar de diploma op als ik hem gehaald heb.

In 3 atheneum nieuwe dyslexie test gedaan. En wat kwam er uit je raad het al, dyslexie.

Laatst gewijzigd op 13-11-2004 om 16:28.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2004, 16:25
I love stars
I love stars is offline
Citaat:
kweety schreef op 13-11-2004 @ 17:19 :
Bij mij op de basisschool was mijn niveau van taal onder het gemiddelde en voor de rest was ik een van de beste van de klas. Ik ben toen naar het gymnasium gegaan. maar ja veel talen inclusief latijn en grieks. Ze hadden toen wel iets in de gaten. In de 3e heb ik een test gedaan en ik had idd dyslextie. Nu ben ik naar atheneum gegaan en omdat ik niet in het examenjaar mocht instromen zit ik me nu een jaartje te vervelen.
Op basischool in groep 5 taal gemiddeld ongeveer en rekenen al bezig met boeken groep 8.
heb groep 6 overgeslagen.

groep 8
met taal onder het gemiddelde.

Ik ben ook van het gym. gegaan, omdat latijn (en grieks) voor mij veel te veel waren. Ik had het wel kunnen halen ,maar het zou me veel te veel tijd kosten en daar had ik geen zin in.

Wat bedoel je met je laatste 3 zinnen.

Maar hoort dit niet bij school en studie.

Laatst gewijzigd op 13-11-2004 om 16:29.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2004, 19:53
Verwijderd
Ik heb het ook meegemaakt...maar als je alleen mensen zoekt die het ook meegemaakt hebben, dan hoort je topic meer op Contact Gezocht.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten