Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Waarom vinden sommige dat die zus de 'badguy' (okeej, badgirl dan ![]() Anyway, je moet t zelf beslissen meis! (psst, ik ga voor 'dumpen' ![]() x's Juliah |
![]() |
|
waarom ben je niet boos op je zus. Je zus is gewoon een stom en achterlijk w**f als ze met je vriend zoent. Dat KAN/MAG gewoon niet. Je vriend is een enorme eikel. Uitmaken en flink ruzie maken met je zus, is mijn recept
|
Ten eerste wil ik zeggen dat ik het zeer vreemd vind van jou zus dat ze met jou vriend zoende. Wist ze dat het je vriend is/was, en wist hij dat het je zus is? Zo ja dan lijkt het me een goed idee om sterk te gaan overwegen hem bij het straatvuil te zetten. En om een antwoord te geven of "jongens" op dat gebied wel te vertrouwen zijn, lijkt mij heel lastig, ik denk dat er genoeg zijn die zich wel kunnen inhouden. Ik had gisteren op Discovery Channel gezien bij Sex Sense, het ging over vreemd gaan, dat heel veel mensen vreemd gaan en dat het geen verschil uitmaakt hoeveel ze van hun partner houden. (Een persoon die vreemd gaat houd even veel van zijn partner als iemand die "clean" is).
En verder moet je maar zelf bekijken wat jij het beste vind. Succes |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Of ben ik nou zo'n xtreme uitzondering? (waarschijnlijk wel... aangezien ik nu aan de foon ben met d'r en ze net uit bed komt met haar ex) Maar ja... Ik denk gewoon dat ik geen mens ben ofzo... Ik ben gestoord. Maar tuurlijk is hij jou wel waard... bullshit dit |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vond het destijds heel dapper van mezelf dat ik mijn vriendin vergaf.
Maar haar hoofd veranderde dat in een vrijkaartje en nu is het alsnog uit. Het is jammer, maar het lijkt zo te werken dat je duidelijk moet maken dat dit niet door de beugel kan of ze blijven het gewoon doen. |
![]() |
||
Citaat:
Succes! |
![]() |
|
![]() |
DUMPUHHHHHHHHHHHH...als t mijn vriend was zou k er nie eens aan twijfelen hoe gek k ook op hem ben...laat hem maar eensvoelen wat jij nu voelt!!SJIES moet er nie aan denken dat t my overkomt!!ennuh vreemdgaan is al erg maar met je ZUS 8-(.....
noujaaaaaaa heel veel sterkte doeggie kussies
||
Citaat:
maar dit kan niet op jeugdige leeftijd neen.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Een plekje van vertrouwen in mijn hart... tropical_breeze | 15 | 24-08-2006 12:21 | |
Verhalen & Gedichten |
-Verhaal- Redhair | 430 | 21-09-2005 13:54 | |
Verhalen & Gedichten |
Nina & Sara Giles | 18 | 24-07-2003 22:37 | |
Liefde & Relatie |
Liefdesverdriet verwerken AnoniemIemand | 20 | 27-10-2002 10:39 | |
Liefde & Relatie |
uitgaan met de beste vriend van je broer? zus en zo | 11 | 24-06-2002 18:58 |