Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-11-2004, 13:09
Verwijderd
Ik heb sinds twee weken een nieuwe pc en heb daar Windows XP Pro met SP1 op geinstalleerd. Daarvoor heb ik nog niet eerder servicepacks kunnen installeren in verband met een illegale key. Nu ik wel een legale key gebruik heb ik SP1 geinstalleerd (geen SP2 omdat ik veel wisselende meningen hoor over SP2, maar daar zijn genoeg discussies over geweest).

Echter, met Internet Explorer worden regelmatig applets niet geladen. Het begon met een aantal Ipix-applets, welke ook na het installeren van een codec/driver nog steeds niet laden. Hierop volgde vanochtend een andere applet (deze) welke ook niet laadt bij mij. Het enige wat ik (in beide gevallen) zie is een rood kruisje.

Heeft iemand enig idee waar dit aan ligt? Mijn vermoeden is ergens in de security-instellingen van IE, maar ik heb geen idee welke dit mag zijn .
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-11-2004, 14:36
M@rco
M@rco is offline
Java installeren:

http://java.com/en/ (Get It Now)

En met SP2 is helemaal niets mis, maar goed. Zelf weten, op den duur moet je er toch wel aan geloven
Oud 13-11-2004, 16:34
Verwijderd
Citaat:
M@rco schreef op 13-11-2004 @ 15:36 :
Java installeren:

http://java.com/en/ (Get It Now)

En met SP2 is helemaal niets mis, maar goed. Zelf weten, op den duur moet je er toch wel aan geloven
Thanks, het werkt .
Met citaat reageren
Oud 14-11-2004, 00:13
Chilli Dude
Chilli Dude is offline
mozilla firefox gebruiken
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 13:20
freyk
freyk is offline
Offtopic:
Citaat:
Chilli Dude schreef op 14-11-2004 @ 01:13 :
mozilla firefox gebruiken
En dat maakt niks uit, omdat het puur om een java-applet gaat.
Reageren

Regels voor berichten