Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() We verbergen onze haat door liefde. Groeten vriend'lijk naar een ander die je eigenlijk niet mag. En in onze dromen slaan we elkaar met de bloemen, die we met een glimlach geven. |
![]() |
|
De achterliggende gedachten vind ik goed, alleen de uitwerking en verwoording vind ik niet zo sterk. Het is leuk bedacht, leuk verwoord en ik zie het ook goed visualiserend voor mij, maar ik vind het de boodschap niet goed bekrachtigen. Ik zie het meer komisch voor mij en dat lijkt mij niet echt het doel van het achterliggend onderwerp of.....?
||
Citaat:
Ik mail met een dichter en hij gaf mij de opdracht een gedicht te schrijven over iemand die een ander met een bloem slaat. Dit is de tweede poging, een ander gedicht met deze titel staat een paar bladzijden terug, denk ik. Dit is dus een poging, die ik nog verder uit moet gaan werken. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Verder vind ik het een heel goed gedicht, vooral die laatste strofe. De toon is wel heel anders dan misschien moet overkomen; het is niet zwaarwichtig, maar juist heel luchtig en zelfs wat cynisch.
||
Citaat:
![]() Zo dus? We verbergen onze haat door liefde. Groeten vriend'lijk naar een ander die je eigenlijk niet mag. En in onze dromen slaan we elkaar met de bloemen, die we met een glimlach geven. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
bloem neardo | 11 | 19-06-2005 19:45 | |
Verhalen & Gedichten |
Bloem. Anneee | 8 | 27-10-2004 08:35 | |
Verhalen & Gedichten |
klein bloempje Verwijderd | 4 | 16-10-2004 21:44 | |