Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Lekker democratisch inderdaad. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
hij zij gewoon letterlijk "eigen volk eerst" en "integreren lukt niet, dat is nog nooit gelukt, ze moeten er allemaal uit" deze mensen zijn ziek en wakkeren juist het rechts extremisme aan!. Deze man leek wel Hitler hoe die praatte die man is ziek, ze moeten hem helpen Heeft verbieden zin? Ja! zo worden de ideen iig niet meer over tv verspreid |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Mark de al machtige ( vind ik mooier )
Citaat:
Dat is toch juist mooi, als president zijnde, zou erdogan met de meerderheid die ze in het parlement hebben, zo die regel kunnen aanpassen. Hij doet het niet, als leider van het land stelt hij de belangen van het land voor op zijn eigen belangen. respect ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Erdogan is nou ook niet bepaald het schoolvoorbeeld van een seculier politicus, zeg aan de hand van de 'zoenpolitie' en het porberen te verbieden van overspel maar gerust dat ze nog een halve eeuw achter lopen, als het niet meer is..
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En als je echt denkt dat het einde van de blok het einde van vreemdelingenhaat betekend ben je niet goed snik. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
[QUOTE]makelville schreef op 16-11-2004 @ 12:37 :
Die mensen zijn er sowieso wel maar nu proberen ze het via een diplomatieke weg in plaats van vergeldingen op buitenlanders. En als je echt denkt dat het einde van de blok het einde van vreemdelingenhaat betekend ben je niet goed snik. [/QUOTE En als je echt denkt dat het einde van de blok het einde van vreemdelingenhaat betekend ben je niet goed snik dit zeg ik niet en denk ik ook neit zo naief ben ik niet. Wat ik probeer te zeggen is dat als je zo'n partij verbied je wat doet aan de verspreiden van het rechtsextremisme, natuurlijk zijn deze mensen er en zullen ze er altijd blijven maar je moet wel proberen deze groep gestoorden zo klein mogelijk te houden naar mijn mening. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Wat jij in het kort omschrijft is dat een Extreem Rechtse Partij de mensen die buitenlanders de toegang tot hun land willen ontzeggen of om andere redenen bepaalde religieus ingestelde groeperingen als een bedreiging zien voor hun land, kortom alle extreem rechts georiënteerde mensen, in de hand houdt en voorkomt dat deze mensen individueel of in kleine groepen het recht in eigen handen neemt. Daar valt over te discussiëren. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah' Gatara | 500 | 05-11-2006 15:35 | |
moord in Antwerpen Tiño | 323 | 22-06-2006 15:15 | |
Beleidszaken |
Het gaat nog steeds niet goed op N en A juno | 500 | 26-03-2005 17:36 | |
Nieuwsberichten zonder discussiewaarde a la "tiswah" Joostje | 500 | 22-02-2005 12:27 | |
Vlaams Belang populairste partij van Vlaanderen Bluesman | 58 | 23-12-2004 01:29 | |
Vlaams Blok weer veroordeeld voor racisme Mr.Hypert€xt | 76 | 19-11-2004 18:43 |