Advertentie | |
|
![]() |
|
ja ik ken het heel goed.
Normaal klets ik altijd met jan en alleman en heb ik mijn woordje wel klaar. Maar als ik iemand echt leuk ga vinde/ verliefd worden dan klap ik helaas dicht. Ik durf dan veel minder , bang om afgewezen te worden. Nu vind ik ook eindelijk weer eens iemand heel leuk, maar ik blijf gewoon met hem omgaan. Ik merk zelfs dat ik meer met hem omga, komt waarhscijnlijk gewoon omdat ik merk dat hij mij ook wel aardig vind en dat ik minder bang bent om afgewezen te worden!
|
Verwijderd
|
ik ken het.
Maar als ik verliefd word is het niet meer te stoppen... ![]() Als hij me dan ook leuk vindt (ik word sowieso niet meer verliefd op iemand waar ik niet 95% zeker van ben dat ik een kans maak) dan ga ik me zó raar gedragen, om hem van me af te stoten zeg maar, zodat hij me niet meer wil. De jongens die het gedurende die tijd volhouden daar beteken ik dan écht iets voor, zo zie ik het. Alleen heeft nog niemand het zo lang met me volgehouden dat ik op hield met dat rare onzekere gedoe en weer normaal werd ![]() Maar ik hoop dat het deze keer gaat lukken, damn dat hoop ik zo....!!! |
![]() |
|
![]() |
Hey Black Rainbow,
Weetje je bent zoals je ziet echt niet de enige. Ik heb ook een tijdje gedacht, wat niet er niet is kan niet kapot gaan. Maar wat jij zei: [/QUOTE][/B] Alleen de laatste paar weken baal ik er toch wel van, voel me alleen enzo. Het vervelende is dat het gebuert in m'n onderbewuste, ik kan het zo moeilijk veranderen, zodra ik een gesprek aanga met die persoon klap ik dicht en voel ik me een ontzettende sukkel waardoor ik het idee krijg dat diegene me dan vast niet meer ziet staan..][/B][/QUOTE] En weetje dat is de fout die je maakt!!!! Als jij in gesprek bent met die persoon klap je dicht, dat kan... Maar ga dan niet denken dat die persoon jou een sukkel vind en jou niet meer ziet staan!!!! Want ookal zeg je dat niet je straalt het uit en dat is iets waar anderen op af kunnen knappen! Hij/zij vind je helemaal geen sukkel, en misschien ben je wat stil dat ben jij nu eenmaal en dat moeten ze maar accepteren!!! Ik was vroeger een meisje met een groot zelfvertrouwen, het boeide me niet wat mensen van me dachten en ik stond stevig (heel stevig) in mijn schoenen. Ik klapte niet in als ik aan het praten was en ik babbelde met iedereen... Toen ben ik in 1x omgeslagen een aantal jongens hadden zoiets we kunnen wel wat zeggen want Rio kan er toch wel tegen, tot ik er niet meer tegen kon wat ik al een aantal keer had gezegd, ze bleven maar doorgaan en ik verloor mijn zelfvertrouwen in alles... (voornamelijk met eten, omdat ik dik was) In dat jaar (nu 3 jaar geleden)leerde ik Lena kennen mijn beste vriendin. En ik kwam veel bij haar en bij haar vrienden en ze werden ook mijn vrienden..(ik bleef dat "stille" onzekere meisje) en ik had het gevoel dat ze me niet echt mochten.Maar door de gesprekken die ik met ze voerde hadden ze me allang genomen zoals ik was. Door de gesprekken met hen en hun vriendschap durfde ik mezelf weer in de spiegel te zien. En ik zag een meisje dat ongelooflijk verandert was, (niet alleen veel dunner)niet negatief, alleen ouder en realistischer en met een andere kijk op het leven... een meisje dat de rust bij haar vrienden had gevonden en weer in zichzelf begon te geloven. Nu ben ik een stuk voorzichtiger met de dingen die ik doe en ik denk er langer overna, maar een deel van dat meisje met het ongelooflijke zelfvertrouwen is weer terug. En achteraf heb ik er alleen maar van geleerd. Dat moet jij ook doen!! Weetje je moet je niet druk maken om wat de mensen van je denken als je met hen praat. Ze praten met je omdat ze dat leuk vinden anders praten ze echt niet tegen je. (daar zijn mensen veel te egocentrisch voor; stel ze tasten me reputatie aan!!!) En weetje die situaties die jijniet denkt te weten dat weet je dondersgoed, maar omdat je als eerste denkt ze zullen me toch maar een sukkel vinden slaat je onbewuste dat al direct weer af. Het denkt niet rustig na maar het handelt in een reflex. Probeer eens gewoon rustig met die persoon te praten en denk er niet aan wat ze van je vinden. ik weet het klinkt moeilijk maar probeer het op zijn minst want met praten en "oefenen" kun je het een stuk makkelijker voor jezelf maken! Nou ik hoop dat je wat eraan heb gehad, en sorry voor het lange antwoord. Als je nog iets kwijt wilt kun je altijd bij me terecht mijn email staat onder info. Veel succes, Veel liefs, Rio
||
Citaat:
Hoe ik er mee omga ? Perfect eigenlijk, al tien jaar niet zo dom geweest om verliefd te worden. Voel ik me dan nooit eenzaam ?Absoluut niet, ik heb mezelf, en dat is ruim voldoende. -Desecrator
||
![]() |
Citaat:
|||
Citaat:
![]() Het volgende wat ik moet doen is het idee van me afwerpen dat ik een sukkel ben als ik even niet weet wat ik moet zeggen, maar m'n voor m'n gevoel ik dat nogsteeds zo, en daar word ik heel onzeker van. En iedere keer dat ik daar aan terugdenk kan ik mezelf wel voor m'n kop slaan dat ik zo gereageerd heb, maarja dat is dan weer achteraf ![]() bedankt voor je antwoord, ik weet dat er nog wel hoop is voor me ![]() ![]() Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
-Desecrator
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
oh,dat heb ik ook als ik verliefd ben,dan weet ik nooit wat te zeggen en ga ik zo'n beetje kortaf gaan doen en die persoon ontwijken,ik wou ook dat ik dat zou stoppen,maar t'is gewoon sterker dan mezelf,ik probeer dan kalm te blijven maar in mezelf sla ik nogal in paniek...
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Eerst wel verliefd, daarna niet meer.. gR.. | 28 | 10-01-2006 16:08 | |
Verhalen & Gedichten |
De laatste keer.. PooW | 83 | 02-12-2005 14:36 | |
Liefde & Relatie |
Zij is niet meer verliefd! JK0 | 30 | 29-01-2005 09:22 | |
Liefde & Relatie |
Verliefdheid is niet altijd leuk Coral | 10 | 21-01-2004 14:34 | |
Liefde & Relatie |
[Verkering] Meisje voelt ineens niets meer voor jongen en kan het niet plaatsen? Xerxes | 26 | 23-03-2003 14:17 | |
Verhalen & Gedichten |
Kritiek (dus niet reageren als je niet tegen kritiek kan!) Tantalus | 31 | 02-02-2002 10:36 |