Advertentie | |
|
![]() |
|
Als je die jongens ziet gewoon je vriendin vol op derr bek pakken,weten ze meteen dat ze iets met jou heeft.
Ja je kan ook wat vrienden op die gasten af sturen maar denk niet dat je vriendin dat zo leuk vindt,verder weet ik t ook niet.
|||
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik heb iets soortgelijks meegemaakt. Een vriend van me (best wel in trek bij de dames) vond mij ongeveer een half jaar nogal leuk. Ik wou echter niets met hem en dat werd ook niet in dank afgenomen... Zo van: waarom hou je hem eigenlijk zo aan het lijntje? We gingen namelik echt dag en nacht met elkaar om
Toen ik een keer een weekje minder met hem omging, stookte een meisje uit mijn klas hem ook gelijk tegen hem op.. Niet leuk.. Ik heb eigenlijk geen advies: het waaide bij mij vanzelf over, toen hij me niet meer leuk vond. Je weet dat je vriendin jou leuk vindt, en volgens mij moet ze ook niet veel van die figuren weten toch? Zie het ook als een compliment: je hebt de goede keus gemaakt en die figuren zijn o, zo jaloers dat jij met dr hebt. Blijft misschien vervelend als je in dat cafe bent, maar probeer ze gewoon geen aandacht te geven en te genieten van je avond. [Dit bericht is aangepast door ~louise~ (31-03-2002).] |
![]() |
|
Dat heb ik dus ook gehad met mijn ex-vriendje, dat was ook zo'n superpopulair figuur. Al die wijven om hem heen hangen met zo'n blik naar mij van rot lekker op, bah, echt niet tof. Er was met name één meisje die echt achter hem aanzat en mij gewoon echt uit probeerde te schakelen, zo'n doos echt! Maar goed, het gaat idd gewoon om vertrouwen met dit soort dingen, het is heel vervelend om te moeten aanzien maar aan de andere kant moet je maar denken dat ze jou heef gekozen boven al die andere kerels, dat zegt toch wel iets?
![]() ![]()
|
![]() |
Ik kan me zeker wel bij voorstellen dat het je dwars zit.
Maar zolang jullie er beiden vertrouwen in hebben. En voor elkaar gaan moet je eigen och echt afvragen of het nou echt werkelijk zo irriteert. Een oplossing zoeken moet je denk ik ook samen doen. Heb je al voorgelegd aan je vriendin dat je er toch wel mee zit? Probeer hier dan over te praten en zoek samen naar een oplossing..ga desnoods ergens anders heen. Misschien iets waar minder mensen komen of een stuk rustiger is. Ik denk dat je hier weinig aan kan doen. En jezelf opsluiten is ook niet nodig. Stop je energie in het opbouwen van een relatie en probeer je zo min mogelijk aan te trekken van mensen om je heen..die "mensen" heb je toch altijd.. veel succes.. ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik zou niet ergens anders heen gaan, ten eerste zij moet dan der kroeg verlaten, terwijl zij gewoon alleen maar jou wil en ze er geen last van heeft (dan is het een soort straf), ten tweede omdat je je dan laat weg jagen.
okeey ik begrijp dat het heel irritant is, maar ik denk da je idd beter kunt laten zien dat ze echt iets hebben om jaloers op te zijn, maar heb het er wel een keer met je vriendin over, dat ze heel bot op die jongens gaat reageren zodat ze sneller zullen ophouden ofzo
|
ik heb net met haar gepraat en ze gaf toe dat ze tegen die ene jongen had moeten zeggen dat ie moest stoppen, want hij ing te ver.
Ik heb toen gezegd dat ze gewoon keihard in zn gezicht moet slaan als ie te ver gaat.. een man luistert nooit zo goed na een afwijzing ik hoop dat t werkt ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Mijn vriend heeft ook veel sjans. Maar ik weet dat ie toch neits doet met andere meisjes, dus hij speelt gewoon het spelletje lekker mee. Wij samen eigenlijk. Hij doet alsof ie geinteresseerd is in die meisjes en ik speel het jaloerse vriendinnetje
![]() nahja, ik denk dat je het niet als iets negatiefs moet zien! Maar meer als een compliment! Alle jongens willen haar en jij bent haar vriend. Volgens mij voelt dat best goed ![]() natuurlijk kan ik me voorstellen dat dit kut is, voor jou en natuurlijk voor haar ook! Maar zolang je haar vertrouwt, en zij sterk in der schoenen staat, moet je hierdoor je humeur niet laten verpesten!! |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Een gedeelte uit mijn leven.. U*NiQ | 3 | 28-09-2005 18:06 | |