Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-03-2002, 17:39
italianboy
italianboy is offline
ik voel me kut nu..

Ik heb een vriendin die nogal in trek is bij andere jongens en zij schromen dan ook niet om haar op alle mogelijke manieren te versieren of iets in dien trend. Zij gaat er helemaal niet op in, maar ik heb nu geen zin meer om samen naar die ene tent te gaan, waar die gasten zijn en dat ze achter mn rug om mn vriendin proberen te versieren. Dan blijf ik liever thuis, dan dat ik daar zit met die jongens.

Nu maar hopen dat t overgaat, dat klote voelen. Mensen met ervaring hierin?

ps: ben niet hyperjaloers aangelegd en ik weet dat ze heel erg gek op me is..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-03-2002, 17:46
snoopy
snoopy is offline
lijkt me wel heel erg vervelend, ja... kunnen jullie niet ergens anders uitgaan, ofzow? Zeg haar gewoon wat je dwars zit, ik weet zeker, dat ze daar niet boos om wordt, ofzow. (is nl. alleen maar een compliment ) Nou ja, ik zou zeggen, als zij net zoveel om jou geeft, als jij om haar, dan zal ze vast graag samen met jou een oplossing zoeken! Succes!
Oud 31-03-2002, 17:57
the exploding boy
the exploding boy is offline
had ik ook met een ex van me die uitermate populair was.
en ik wist wel dat hij mij leuk vond, maar ondertussen konden al die meisjes mij niet uitstaan omdat ik met hem had
verder kun je er toch weinig tegen doen neem ik aan want van wat ik weet namen die meisjes die achter mijn ex aanzaten altijd aan dat het toch wel na een maand uit zou zijn. Toen na een jaar ofzo werd het wel een stuk minder omdat ze doorhadden dat het niet veel zin had.
is wel irri en ik wilde idd ook gewoon niet meer naar de plaatsten waar al die "fans" kwamen, maar ja dan werd m'n vriend weer kwaad omdat hij dacht dat ik HEM niet vertrouwe...

*zucht*
Met citaat reageren
Oud 31-03-2002, 18:03
italianboy
italianboy is offline
Citaat:
the exploding boy schreef:
en ik wist wel dat hij mij leuk vond, maar ondertussen konden al die meisjes mij niet uitstaan omdat ik met hem had
dat heb ik dus ook. ik ken al die jongens een beetje en we zijn nou niet de grootste vrienden..

bahhh, ik baal er echt van!
Met citaat reageren
Oud 31-03-2002, 18:04
italianboy
italianboy is offline
Citaat:
snoopy/mamo schreef:
lijkt me wel heel erg vervelend, ja... kunnen jullie niet ergens anders uitgaan, ofzow? Zeg haar gewoon wat je dwars zit, ik weet zeker, dat ze daar niet boos om wordt, ofzow. (is nl. alleen maar een compliment ) Nou ja, ik zou zeggen, als zij net zoveel om jou geeft, als jij om haar, dan zal ze vast graag samen met jou een oplossing zoeken! Succes!

tis haar lievelingscafé, ze staat er te springen en gek te doen. Al haar vriendinnen zijn daar. Dat is dus geen optie. Naar een andere tent gaan..
Met citaat reageren
Oud 31-03-2002, 18:10
miro
miro is offline
Wees er trots op dat jongens haar willen, jij hebt haar toch!
Met citaat reageren
Oud 31-03-2002, 19:10
ESCO
ESCO is offline
Als je die jongens ziet gewoon je vriendin vol op derr bek pakken,weten ze meteen dat ze iets met jou heeft.
Ja je kan ook wat vrienden op die gasten af sturen maar denk niet dat je vriendin dat zo leuk vindt,verder weet ik t ook niet.
Oud 31-03-2002, 19:21
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
italianboy schreef:
tis haar lievelingscafé, ze staat er te springen en gek te doen. Al haar vriendinnen zijn daar. Dat is dus geen optie. Naar een andere tent gaan..
hmmm... da's wel lullig, dan...
Oud 31-03-2002, 19:35
italianboy
italianboy is offline
Citaat:
ESCO schreef:
Als je die jongens ziet gewoon je vriendin vol op derr bek pakken,weten ze meteen dat ze iets met jou heeft.
zo ben ik niet; je schiet er ook niks mee op, die gasten denken dan alleen maar; jaloers..

Citaat:

Ja je kan ook wat vrienden op die gasten af sturen maar denk niet dat je vriendin dat zo leuk vindt,verder weet ik t ook niet.
ja dat is natuurlijk een optie, maar wel de allerdomste die je kan kiezen. Zit je strax met een strafblad, omdat je zon gozer in elkaar heb lopen stampen
Met citaat reageren
Oud 31-03-2002, 20:03
Verwijderd
Download Dr.Hook- When your in love with a beautifull woman eens die heeft hetzelfde probleem... (leuk nummer)

Alex
Met citaat reageren
Oud 31-03-2002, 20:09
~louise~
~louise~ is offline
Ik heb iets soortgelijks meegemaakt. Een vriend van me (best wel in trek bij de dames) vond mij ongeveer een half jaar nogal leuk. Ik wou echter niets met hem en dat werd ook niet in dank afgenomen... Zo van: waarom hou je hem eigenlijk zo aan het lijntje? We gingen namelik echt dag en nacht met elkaar om
Toen ik een keer een weekje minder met hem omging, stookte een meisje uit mijn klas hem ook gelijk tegen hem op.. Niet leuk..

Ik heb eigenlijk geen advies: het waaide bij mij vanzelf over, toen hij me niet meer leuk vond.
Je weet dat je vriendin jou leuk vindt, en volgens mij moet ze ook niet veel van die figuren weten toch? Zie het ook als een compliment: je hebt de goede keus gemaakt en die figuren zijn o, zo jaloers dat jij met dr hebt.
Blijft misschien vervelend als je in dat cafe bent, maar probeer ze gewoon geen aandacht te geven en te genieten van je avond.

[Dit bericht is aangepast door ~louise~ (31-03-2002).]
Met citaat reageren
Oud 31-03-2002, 20:12
Esmée
Esmée is offline
Dat heb ik dus ook gehad met mijn ex-vriendje, dat was ook zo'n superpopulair figuur. Al die wijven om hem heen hangen met zo'n blik naar mij van rot lekker op, bah, echt niet tof. Er was met name één meisje die echt achter hem aanzat en mij gewoon echt uit probeerde te schakelen, zo'n doos echt! Maar goed, het gaat idd gewoon om vertrouwen met dit soort dingen, het is heel vervelend om te moeten aanzien maar aan de andere kant moet je maar denken dat ze jou heef gekozen boven al die andere kerels, dat zegt toch wel iets? En die gasten mogen dan wel denken dat jij jaloers bent, boeien, zij zijn in de eerste plaats altijd nog jaloers op jou omdat zij jou heeft gekozen, en niet een van hen, beat that
Oud 31-03-2002, 20:14
DESIRE
DESIRE is offline
Ik kan me zeker wel bij voorstellen dat het je dwars zit.
Maar zolang jullie er beiden vertrouwen in hebben. En voor elkaar gaan moet je eigen och echt afvragen of het nou echt werkelijk zo irriteert.

Een oplossing zoeken moet je denk ik ook samen doen. Heb je al voorgelegd aan je vriendin dat je er toch wel mee zit?
Probeer hier dan over te praten en zoek samen naar een oplossing..ga desnoods ergens anders heen. Misschien iets waar minder mensen komen of een stuk rustiger is. Ik denk dat je hier weinig aan kan doen. En jezelf opsluiten is ook niet nodig. Stop je energie in het opbouwen van een relatie en probeer je zo min mogelijk aan te trekken van mensen om je heen..die "mensen" heb je toch altijd..

veel succes..
Met citaat reageren
Oud 31-03-2002, 21:05
apart persoontje
apart persoontje is offline
Ik zou niet ergens anders heen gaan, ten eerste zij moet dan der kroeg verlaten, terwijl zij gewoon alleen maar jou wil en ze er geen last van heeft (dan is het een soort straf), ten tweede omdat je je dan laat weg jagen.
okeey ik begrijp dat het heel irritant is, maar ik denk da je idd beter kunt laten zien dat ze echt iets hebben om jaloers op te zijn, maar heb het er wel een keer met je vriendin over, dat ze heel bot op die jongens gaat reageren zodat ze sneller zullen ophouden ofzo
Oud 31-03-2002, 21:12
italianboy
italianboy is offline
ik heb net met haar gepraat en ze gaf toe dat ze tegen die ene jongen had moeten zeggen dat ie moest stoppen, want hij ing te ver.

Ik heb toen gezegd dat ze gewoon keihard in zn gezicht moet slaan als ie te ver gaat..

een man luistert nooit zo goed na een afwijzing

ik hoop dat t werkt
Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 00:58
Verwijderd
Mijn vriend heeft ook veel sjans. Maar ik weet dat ie toch neits doet met andere meisjes, dus hij speelt gewoon het spelletje lekker mee. Wij samen eigenlijk. Hij doet alsof ie geinteresseerd is in die meisjes en ik speel het jaloerse vriendinnetje

nahja, ik denk dat je het niet als iets negatiefs moet zien! Maar meer als een compliment! Alle jongens willen haar en jij bent haar vriend. Volgens mij voelt dat best goed

natuurlijk kan ik me voorstellen dat dit kut is, voor jou en natuurlijk voor haar ook! Maar zolang je haar vertrouwt, en zij sterk in der schoenen staat, moet je hierdoor je humeur niet laten verpesten!!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten