Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En wanneer het mijn vriendin wordt...het is mijn vriendin al, in de zin van goede vriendjes ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Kan je dit voortaan niet voor je houden?? Ze heeft namelijk een nog knapper zusje, dat niet van dit soort uitspraken is gediend! ![]() Ik denk dat ik binnenkort eens een hartig woordje spreek met d'r... ![]() ![]() [Dit bericht is aangepast door ~louise~ (31-03-2002).] |
![]() |
|
Verwijderd
|
zoals m'n ex
![]() naja, globaal gezien: ongeveer 1.85 m (ongeveer 80 kg), lekker stevig, mooie stevige benen, genoeg spieren, maar niet teveel, donker haar, bruine ogen, grote handen... owjah, vooral wijde kleding, wijde broeken etc, dat strakke daar knap ik echt op af... enne......lieve lach, leuke uitstraling.... (okee zo ziet m'n ex er dus uit ![]() |
![]() |
|
mijn droomjongetje is mijn vriendje
hij heeft humor, hele mooie donkerbruine lieve ogen, leuke kleertjes, hijs lief, slim en mooi en begrijpt mij, hij heeft mooie handen en een moooie lach enz. noujaahw dat dus [Dit bericht is aangepast door PiNoW (01-04-2002).]
|
![]() |
|
![]() |
ik ga mijn vriendjuh maar beschrijven dan wah
![]() hij is blond, heeeeeeeele mooie ogen, groen/bruin(in turks noemen ze ella, en hij is turks)en gewoon superlieffff en eerlijk! dat hij blond is, is voor mij beetje apart eigenlijk, wnat van normaal altijddddddd op donker
PauLuZ, U aRe a FuN LoViNG CRiMiNaL WHaHaHa!!! when u love something, give it away, angel#1 told y'all so!!!
|
![]() |
|
![]() |
mijn droomjongen lijkt op josh harnett.
Gewoon die mooie ogen, die uitstraling, die onschuldige blik in zijn ogen. dat lekkere lichaam. en verder moet mijn droomjongen verzorgt eruit zien, goede kleding, groter dan mij zijn, lief, trouw,interessant, niet koppig want dat ben ik al ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zoals de uitspraken van veel verliefde meisjes: "Mijn vriend heeft alles wat ik in een jongen zoek". Ongetwijfeld zal haar volgende vriend dat ook hebben, terwijl die vast wel van der ex verschilt.. |
![]() |
|
Heb momenteel geen relatie. Maar mijn droommeisje (en de meeste meisjes met wie ik wat heb gehad) ziet er zo uit:
Bruin haar, donkere of blauwe ogen, mooi slank lichaam, borsten die bij haar lichaam passen, ontdeugend gezichtje. Vooral uitstraling is belangrijk voor mij. Al val ik totaal niet op blonde meisjes. Verder moet ze intelligent zijn, lief en humoristisch.
|
droomjongen:
lippiercing (ringetje), blank, lang, zwart/donker bruin haar, donkeren ogen, maar als ie zwart haar heeft en hele lichte ogen kan ook heel mooi zijn.. Maar het belangrijkste: uitstraling! en veel ook. ben ik heel gevoelig voor, geen kapsones, maar uitstraling. Ex: geen piercings, blank, lang, bruin haar, blauwe ogen, niet knap maar dat boeit me ook vrij weinig, maar heel weinig uitstraling...
|
Mijn droomjongen...O heb je ff de tijd???
Kwa uiterlijk: Bruin haar (beetje blond mag ook) tot de ogen, dat het er voor valt... lengte: 1,75t/m 1,80 Bruine of donker blauwe ogen gespierde armen en lekker strak buikje een super lekker kontje ![]() rechte en witte tanden ondeugend lachje en die je super verleidelijk kan aankijken dat je hebt van "Damn, ik MOET hem nu kussen.." niet te dun, niet te dik innerlijk: humor, lief, aardig, romantisch, betrouwbaar, eerlijk, houd van pizza en lekkere swingmuziek. geen echte bierdrinker, kan mij begrijpen, hij moet gewoon miijn wereld rocken! Just SUPER LOVE ![]() geen meeloper of "mijn kammeraden zus en zo" heb een eigen mening!!! JA, zoiets als Ben Adams, maar ja waar vind je zo'n hunky boy ![]() Iemand id.? Voel je je aangesproken dan mag je ZEKER reageren.. kusje en liefs Loes |
![]() |
|
![]() |
Nou ten eerste moet ie langer zijn dan mij,
donkere haren en huid, hele donkere ogen of hele mooie blauwe, beetje gespierd, maar niet overdreven-->blokjesbuik! allerbelangrijkste: LIEVE UITSTRALING!!! Lijkt helemaal niet op mijn vriendje ![]() Qua karakter: Hij moet humor hebben, lief zijn en eigenwijs Lijkt heel veel op mijn vriendje ![]()
||
![]() |
Citaat:
hahahahaaaaaa.. dat is mijn vriend dus ![]() Verder 'moet' hij lang zijn (mn vriend is 1.92m ofzo, ik 1.85m vandaar). Boeit me eigenlijk niet zo.. wat is nou 'droomjongen'.. cliche, maar innerlijk is eigenlijk belangrijker (toch wel ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Trouwens, mijn droom!? Mooie stijlvolle kleren, lief, iets kleiner dan ik (zegt jullie natuurlijk alles ![]() |
![]() |
|
droommeis: meisje waarover je droomt
maar goed, klein, nie zow dun, punk of goth uitstraling is meestal moojst, halflang - lang haar of hanekam ossow, paar piercings
|
|