Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
ga naar haar toe en zeg: hey, kep over je gedroomd gisternacht.. ze zal dan wel beginne lache , zo is het 'ijs' direct gebroke..
vertel de droom dan ofzo, ast niet echt té intiem is.. en mja.. tis trouwes ni erg om (les)bi(sch) te zijn zen... ge moe u ni schame.. azzet te vervelend is om t zo te doen kan je haar ook altijd n brief of smsje sture... izzet n hulp? *dA PiMp*
|
![]() |
Ik weet het wel 'haast' zeker, want ik heb geen seksuele aantrekkingen tot haar...dat weet ik wel 100% zeker!!
Naar haar toe stoppen, daar heb ik het lef niet voor ![]() Maar trouwens...die V weet dat ik naar haar kijk enzo...dus het ligt nogal lastig...ze heeft me een tijd achterna gelopen, niet letterlijk...maar waar ik liep, liep zij ook...en ze wou kijken of ik wat bij haar wou doen..want ik kwam haar op de gang tegen en toen liep ze EXTRA heel dicht langs mee heen...!! Dat soort dingen..., maar dat achter nalopen...is nu al zo goed als weg hoor..maartoch ik dacht misschien als je dit nu leest dat het dan anders komt te liggen ofzo... Maar ik weet gewoon niet wat ik moet doen..!! ![]() Ik ben met een Haii en een lach al tevreden, als ze dat zou zeggen!! Het allerliefst wil ik dat ze net zo met me omgaat als haar andere vriendinnen....een knuffel, een arm om me heen slaan, en soms gewon 3 kuzzen.., maar dat zal nooit gebeuren...maargoed...!! Alle oplossingen zijn NOG STEEDS welkom...want alles wat iedereen te zeggen heeft kan me helpen. GreetzZz Uly |
![]() |
|
Misschien is het omdat je steeds op haar let en ze steeds wil zien dat je in je fantasie begint te denken dat ze opzettelijk naast je loopt. Misschien is het helemaal niet zo. Als ik een jongen aardig vind heb ik ook altijd de indruk dat ie opzettelijk in mijn omgeving komt en naar me kijkt terwijl het eigenlijk niet zo is. Maar jah ik kan me vergissen uiteraard.
|
![]() |
Ja thnx....in contact komen...doe uitermate me best....steeds meer wil ik contact en probeer het ook...!!
Ik en zoenen met een meisje...daar heb ik nix op tegen eigenlijk...opzich best raar, maar als ik dat zou doen...weer een nieuwe ervaring rijker...Maargoed...ik doe mijn best!! Thnx voor je bericht!! GreetzZz Uly |
![]() |
|
![]() |
Moenbase, ik en zelf haii zegge, nou dat word wat
![]() ![]() Ik denk dat ik er morgen werk van maak...gewoon aankijken en gaan lachen, en als ze terug lacht dan haii zegge denk ik..!! Tis een beginnetje dus...moet toch ergens beginnen ja!! ![]() --- Ulygan --- |
![]() |
||
Citaat:
hoe je contact krijgt? naar der toe stappe! bij mij ging t met toeval... zag t meisje altijd wel lope enzo... mar geen lef genoeg om hoi ofzo te zeggen... toen kwam ik der in een discotheek tegen...en aan de praat geraakt... toen is t slecht gelope ![]() ![]() ![]() het kan soms vreemd lope
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ja maar daar heb ik het lef gewoon niet voor, en ook niet om Haii te zeggen ofzo...hoewel ik het donders graag wil!! Maarjah...ik probeer trouwens ook beetje in contact te komen met haar klasgenoten, maar lukt niet echt....!! En ik probeer achter haar e-mailadres te komen, want ik weer zeker dat ze er 1 heeft, heb ik zelf afgeluisterd in een gesprek
![]() ![]() ![]() GreetzZz Ulygan |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Verlichting door de voeten van Anja Moscow | 0 | 03-01-2008 19:26 | |
Psychologie |
vriendin met boulimia kita | 19 | 01-06-2005 21:16 | |
Verhalen & Gedichten |
Weten jullie nog... Vlooienband | 146 | 02-12-2004 13:50 | |
Liefde & Relatie |
het lukt hem niet om mij te vergeten beachbabe_16 | 10 | 11-10-2004 18:47 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Altijd nog een tweede kans Verwijderd | 0 | 03-06-2004 20:48 | |
Verhalen & Gedichten |
(Is dit een leuk idee als ik het beter uitwerk?) [Verhaal] 'Zomaar.' Rhinus | 5 | 01-08-2002 11:43 |