Hey hey,
tis voor mij toen op een vakantie ook een reden geweest om niets met die jongen te beginnen. Gewoon omdat ik het niet op zou kunnen brengen om steeds 3 uur in de trein te zitten, en ieder weekend dan niet meer thuis zou zijn, terwijl dit juist het relaxte is en ff lekker uitgaan met vrienden. En ook geld speelde een rol.
Maar goed, we zijn nu bijna 2 jaar verder, en heb ondertussen al weer een half jaar heel veel contact met hem. Ik ben weer opnieuw gigantisch verliefd geworden (tussendoor is het ff minder geweest, omdat we minder contact hadden, maar hij is nooit helemaal uit mn gedachte geweest)..
Op 23 februari heb ik hem opnieuw ontmoet na toen anderhalf jaar niet gezien te hebben. Het was onwijs leuk, maar ik mis hem nu heel erg.. We hebben veel contact, en hij voelt hetzelfde.. Daardoor word het misschien nog wel moeilijker, omdat ik hem anders uit mn hoofd had moeten zetten...
Maar nu komt hij 26 april weer hier.. ik kan het nog steeds niet opbrengen, om daar elk weekend heen te gaan, of om het weekend.. maar dit duurt nog zo lang... Maar ik word gek als ik denk aan een leven zonder hem..
Ik moet nog een goede tussenweg vinden, maarik weet wel, dat ik niet kan leven met de gedachte dat ik hem nooit meer zal zien..
Ik hou van mij lieve vriendje
kus