Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-04-2002, 10:05
Larah17
Larah17 is offline
Hallo mensen,
Dit weekend heb ik een jongen ontmoet in Breda. Daar was ik namelijk op bezoek bij de vriend van mijn vriendin. Die vriend had ook zijn beste vriend uitgenodigd, dus we gingen met z'n allen uit...Het was echt heel erg leuk en het klikte echt met die jongen et moi. We hebben ook gezoend enzo...maar ik heb besloten dat het toch niks kan worden. Nu is mijn vraag of ik daar wel goed aan heb gedaan? Mijn redenen waren vooral dat ik op dit moment in het eindexamenjaar zit, dus nauwelijks tijd heb, zeker niet om steeds naar Breda te gaan. Ik werk niet, dus heb ook geen geld en een retour breda kost 30 Euro!!! Ik heb ook geen rijbewijs... En dan zouden we elkaar hoogstens 1 keer in de week zien, of nog minder....ik denk niet dat ik dat kan volhouden. Ik denk veel aan hem nu, maar goed...

Wat is jullie mening hierover en hebben jullie zelf ook zo'n soort beslissing moeten nemen (ooit) ?
Oud 01-04-2002, 10:54
Verwijderd
ik heb met een jongen uit rotterdam gehad,7 maanden en dat ging.

Wat je zou kunnen doen is een kortingskaart kopen bij de ns,was honderd gulden en dan krijg je 40% korting.

En ik denk dat het examenjaar er weinig mee te maken heeft,als je echt wil staat dat niet in de weg.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 13:32
Verwijderd
Is niet verboden meissie, echt niet.
Luister, ik heb ruim 2 maanden geleden een jongen ontmoet in Utrecht. Maar hij woont in Rotterdam en ik in Deventer. Een dag later hadden we iets, en nu hebben we al een relatie vanaf 14 januari. Het moet kunnen...

Zelf heb ik er ook problemen mee, want ik zie hem niet zo vaak, terwijl ik hem eigenlijk wel bij mij nodig heb. Maar als je echt van hem houdt en wilt vechten voor de relatie, dan moet het kunnen.
Ik heb moeilijke ouders, die liever zien dat de relatie uit gaat, dus dat helpt niet echt mee. En ik heb ook geen werk. Als ik wel zou werken, zou ik van m'n ouders maar 2 avondjes (in totaal 6 uur) mogen werken, omdat ze vinden dat anders mijn school eronder lijdt (ik zit nu in 4 gymnasium).

Ik zie hem sowieso elk weekend een keer en dat is echt iets waar je naar toe kunt leven. En elke keer dat ik hem spreek slaat mijn hart nog iedere keer weer over. Natuurlijk, die afstand en de omstandigheden zijn nou niet echt optimaal te noemen, maar ik laat daar mijn relatie niet door verkloten. Daar is Tim me teveel voor waard. Ik hou van hem...
Dat telt zwaarder mee dan de afstand. Echt hoor!

Ik zou het proberen! Dan kun je achteraf nooit denken "Hoe zou het zijn geweest als...". En als het toch fout loopt, jah zoals ik al zei: dan heb je het in ieder geval geprobeerd!

Succes!
Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 13:46
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Denk je zelf dat zoiets lang stand houdt. Ik niet, ik begin ook niet aan zulk soort dingen.
Oud 01-04-2002, 16:07
apart persoontje
apart persoontje is offline
Het is voor mij ook een keer een reden geweest om niks te nemen. Ik wil gewoon naar mijn vriendje toe kunnen als ik daar zin in heb, en niet dat ik tot het weekend moet wachten en dan in het weekend niet met andere mensen om kan gaan....
Het is zo'n geregel, en als je hem al lang kent en je echt van hem houdt is het iets anders, maar als je hem pas net kent, zou ik zeggen: leer hem eerst nog ff kennen (tel ofzo) en dan kun je alsnog kijken....
Oud 01-04-2002, 17:01
xxx_anouk_xxx
xxx_anouk_xxx is offline
Hey hey,

tis voor mij toen op een vakantie ook een reden geweest om niets met die jongen te beginnen. Gewoon omdat ik het niet op zou kunnen brengen om steeds 3 uur in de trein te zitten, en ieder weekend dan niet meer thuis zou zijn, terwijl dit juist het relaxte is en ff lekker uitgaan met vrienden. En ook geld speelde een rol.

Maar goed, we zijn nu bijna 2 jaar verder, en heb ondertussen al weer een half jaar heel veel contact met hem. Ik ben weer opnieuw gigantisch verliefd geworden (tussendoor is het ff minder geweest, omdat we minder contact hadden, maar hij is nooit helemaal uit mn gedachte geweest)..

Op 23 februari heb ik hem opnieuw ontmoet na toen anderhalf jaar niet gezien te hebben. Het was onwijs leuk, maar ik mis hem nu heel erg.. We hebben veel contact, en hij voelt hetzelfde.. Daardoor word het misschien nog wel moeilijker, omdat ik hem anders uit mn hoofd had moeten zetten...

Maar nu komt hij 26 april weer hier.. ik kan het nog steeds niet opbrengen, om daar elk weekend heen te gaan, of om het weekend.. maar dit duurt nog zo lang... Maar ik word gek als ik denk aan een leven zonder hem..

Ik moet nog een goede tussenweg vinden, maarik weet wel, dat ik niet kan leven met de gedachte dat ik hem nooit meer zal zien..

Ik hou van mij lieve vriendje

kus
Oud 02-04-2002, 15:20
MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
Gewoon er voor gaan! Mijn ex woont ook onwijs ver bij me vandaan paar uur reizen met de trein. Maar als je om iemand geeft ken je die gevoelens toch niet aan de kant zetten hoe graag je dat ook wilt. Ikzou het gewoon proberen anders ga ik je er echt spijt van krijgen. Zorg gewoon dat je elkaar doordeweeks zovaak mogelijk spreek via msn of telefoon ofzoiets dergelijks. Dat helpt ook echt

sterkte meisz

(ps is uitgegaan wegens andere redenen niet wegens afstand en geldgebrek)
Met citaat reageren
Oud 02-04-2002, 17:40
Larah17
Larah17 is offline
Ten eerste: heel erg bedankt allemaal voor deze reacties, heb er zeker wat aan gehad! ik vind het altijd prettig om te horen wat andere van zoiets denken!

Maar hoe jullie het allemaal vertellen he, ligt het toch anders dan bij mij. Want deze jongen heb ik dus 1 keer in mijn leven gezien en toen was het echt heel leuk hoor, maar verder ken ik hem niet HEEL goed ofzo!

En ik ben het ermee eens dat als het echt liefde is, dat je er dan ook wel voor kan vechten, maar dat weet ik allemaal nog niet. En het is wel een gevoelige jongen, dus je hebt echt kans dat ik hem kwets als ik het gewoon PROBEER weet je...

Ow, nu moet ik eten, hier kom ik nog op terug! hehehehe, graag reacties, zijn altijd leuk!

xxxxx
Oud 02-04-2002, 17:58
Verwijderd
Ik had mijn vriendin ook pas 1x ontmoet toen we wat kregen hoor Eigelijk 2x maar de 1ex zag ik haar en was 't LEUKE MEID. Maar ze had 'n vriend, dan ga je al gauw van 'r weg... d8 ik >>> volgende x dat ik 'r zag, zelfde verhaal, ze had 'n vriend... en toch gezoend.. meteen raak. En nu zie ik haar met een beetje geluk 1x in de 2 weken. Ben op het moment aan 't sparen voor een kortingskaar... maar dat gaat lastig zonder baan... 7€ zakgeld per week, en toch nog naar d'r toe willen... als een kaartje 20€ kost
Maar toch... als ik jou was zou ik het proberen
Met citaat reageren
Oud 02-04-2002, 18:18
Larah17
Larah17 is offline
Ja oke, dat was echt liefde op het eerst gezicht! Bij ons klikte het wel hoor, maar echte LIEFDE ga ik het nu zeker niet noemen zeg maar!!! En wat ik al zei: ik zou hem niet maar 1 keer in de 2 weken kunnen zien, zou ik gek worden denk ik !!! Dan maak ik het later uit en kwets ik hem alleen nog maar meer denk ik.
Oud 02-04-2002, 18:41
Verwijderd
Hmm.. in dat geval... Veel geluk met je zoektocht
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten