Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-04-2002, 21:47
Little Sophie
Little Sophie is offline
tussen een heeel knap meisje, dat gewoon leuk is, of een superleuk meisje dat er gewoon leuk uitziet....
Wat zou je dan kiezen???
En om misverstanden te voorkomen : je moet voor jezelf bepalen wat heel knap is en heel leuk.....
Kortom: de vraag niet al te letterlijk nemen (tis nogal moeilijk om m duidelijk te formuleren) en gewoon antwoorden...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-04-2002, 21:49
Verwijderd
voor mij is heel leuk,spontaan,vrolijk,gevoel voor humor ect.ect.

Ik zou (ik kies nu een jongen) een leuke jongen kiezen die er wel leuk uitziet,waarom?
ik ben een serieus type,en uiterlijk veranderd in de loop der jaren innerlijk(vaak niet)
Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 21:54
Little Sophie
Little Sophie is offline
ff nog een klein 'aanvullinkje':
Voor meiden geldt natuurlijk: heeele knappe jongen, die gewoon leuk is, of heeele leuke jongen die er gewoon leuk uitziet....
Uitlegje is inderdaad wel leuk...

Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 22:09
^AmArU^
^AmArU^ is offline
Ik zou een geile seksuele relatie beginnen met het superknappe meisje in plaats van de liefdesrelatie met het `normale` meisje,
aangezien liefdesrelaties toch vaak te onbestendig zijn,
en ik,
omdat ik uberhaupt al twijfel over deze situatie,
toch geen toekomst zou zien in een dergelijke relatie
Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 22:13
Little Sophie
Little Sophie is offline
Citaat:
^AmArU^ schreef:
Ik zou een geile seksuele relatie beginnen met het superknappe meisje in plaats van de liefdesrelatie met het `normale` meisje,
aangezien liefdesrelaties toch vaak te onbestendig zijn,
en ik,
omdat ik uberhaupt al twijfel over deze situatie,
toch geen toekomst zou zien in een dergelijke relatie
Ok, maar jij bent over het algemeen toch vrij oversekst, dus ja, een ander antwoord had ik niet van jou verwacht

Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 22:14
^AmArU^
^AmArU^ is offline
Citaat:
Little Sophie schreef:
Ok, maar jij bent over het algemeen toch vrij oversekst, dus ja, een ander antwoord had ik niet van jou verwacht

Oooooohhhhhhh

tjsa
jij hep het ook al door

ik heb steeds minder behoefte in liefde
heel vaag
misschien is het op ofsow?
Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 23:06
Verwijderd
Citaat:
^AmArU^ schreef:
ik heb steeds minder behoefte in liefde
heel vaag
misschien is het op ofsow?
Nee, totaal niet. Liefde is ook maar een dom iets, eigenlijk. Liefde dient helemaal nergens voor - het enige waar liefde en verliefdheid toe dienen is het neuken wat leuker te maken. Je neukt niet met iemand waar je niets voor voelt of die je afstotelijk vindt, dus heeft de natuur er 'liefde' bij verzonnen. Maar eigenlijk dient het maar één doel: zoveel mogelijk nakomelingen veroorzaken.

Get a grip, monogamy is a dream
Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 23:26
^AmArU^
^AmArU^ is offline
Citaat:
nare man schreef:
Nee, totaal niet. Liefde is ook maar een dom iets, eigenlijk. Liefde dient helemaal nergens voor - het enige waar liefde en verliefdheid toe dienen is het neuken wat leuker te maken. Je neukt niet met iemand waar je niets voor voelt of die je afstotelijk vindt, dus heeft de natuur er 'liefde' bij verzonnen. Maar eigenlijk dient het maar één doel: zoveel mogelijk nakomelingen veroorzaken.

Ja je hebt wel gelijk
of het nou sarcastisch is of niet ;]
ik ben het ermee eens
het is toch altijd evolutie-bevorderend
en de geest hoort daar niet bij betrokken te zijn denk ik
Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 23:46
Dotcom
Dotcom is offline
Citaat:
Little Sophie schreef:
tussen een heeel knap meisje, dat gewoon leuk is, of een superleuk meisje dat er gewoon leuk uitziet....
Wat zou je dan kiezen???
En om misverstanden te voorkomen : je moet voor jezelf bepalen wat heel knap is en heel leuk.....
Kortom: de vraag niet al te letterlijk nemen (tis nogal moeilijk om m duidelijk te formuleren) en gewoon antwoorden...
Superleuk meisje dat er gewoon leuk uitziet, maar het mag ook een gewoon leuk meisje zijn dat er gewoon leuk uitziet, of zelfs een gewoon leuk meisje dat er ondergemiddeld leuk uitziet.
Oud 02-04-2002, 00:52
Questor
Questor is offline
Citaat:
Little Sophie schreef:
Wat zou je dan kiezen???
Er is geen 'winning choice', ik zou kiezen voor het meisje wat mij beoordeelt om wie ik ben en ook wel uiterlijk maar in veel mindere mate dan innerlijk. Ik hoef geen meisje die puur op een bepaalde attitude valt bij een jongen. Of meiden die niet weten wat ze willen qua jongens en daardoor jongens onbewust veel pijn kunnen doen.
Ik ga dus voor optie 3: een lief meisje.

Oud 02-04-2002, 02:29
miep
miep is offline
wat een ongelooflijk stomme vraag!
wat denk je zelf?
en waarom vraag je 't in godsnaam aan ons?
Oud 02-04-2002, 19:22
apart persoontje
apart persoontje is offline
Citaat:
Questor schreef:

Ik ga dus voor optie 3: een lief meisje.

Ook als ze super lelijk is? ik bedoel eik telt op dat moment uiterlijk helemaal niet meer mee?
Oud 02-04-2002, 19:26
SuperS
SuperS is offline
ik hoef niet meer te kieze 'k heb alletwee al
Oud 02-04-2002, 19:27
Verwijderd
Citaat:
SuperS schreef:
ik hoef niet meer te kieze 'k heb alletwee al
aahhh da's lief
Met citaat reageren
Oud 02-04-2002, 20:38
Little Sophie
Little Sophie is offline
Citaat:
miep schreef:
wat een ongelooflijk stomme vraag!
wat denk je zelf?
en waarom vraag je 't in godsnaam aan ons?
Als het zo'n eeeeeeenoooooooorrrrrrrmeeeeee stomme vraag is , waarom moet je dan perse reageren??? En waarom denk je dat ik dit vraag???? Gewoon omdat ik benieuwd ben naar andermans mening hierover DUH.......

[Dit bericht is aangepast door Little Sophie (02-04-2002).]
Met citaat reageren
Oud 02-04-2002, 21:41
Manuzhai
Manuzhai is offline
Een leuk lief meisje dat er ook gewoon leuk uitziet lijkt me een prima optie.

Manuzhai
Oud 03-04-2002, 20:17
tampaszta
tampaszta is offline
Citaat:
nare man schreef:

How romantically.. :*(
Oud 03-04-2002, 20:21
Q
Q is offline
2e natuurlijk, aan uiterlijk wen je snel
Met citaat reageren
Oud 03-04-2002, 20:26
highlight
highlight is offline
een superleuk meisje dat gewoon leuk is, omdat 'knapheid' toch vergaat...
Oud 03-04-2002, 20:30
Droppie-temp
Droppie-temp is offline
Citaat:
Little Sophie schreef:

OVER sekst?? Ik denk er precies hetzelfde aan........verliefdheid heeft niet alleen te maken met de buitenkant, als het puur om seks gaat, lust wel te verstaan, is een mooie meid of knappe jongen inderdaad eerder aantrekkelijk.........heef niks met oversekst zijn te maken!!!
Met citaat reageren
Oud 03-04-2002, 22:16
Little Sophie
Little Sophie is offline
Citaat:
Droppie schreef:

OVER sekst?? Ik denk er precies hetzelfde aan........verliefdheid heeft niet alleen te maken met de buitenkant, als het puur om seks gaat, lust wel te verstaan, is een mooie meid of knappe jongen inderdaad eerder aantrekkelijk.........heef niks met oversekst zijn te maken!!!
Ik had het helemaal niet over het feit dat bij een 'seksuele relatie' om het uiterlijk draait !!! Ik had het erover dat hij alleen maar zin heeft in seks........
Dus: dat heeft Wél te maken met oversekst zijn
Met citaat reageren
Oud 04-04-2002, 12:26
Aurora
Aurora is offline
Ik zou voor het superleuke meisje gaan dat er gewoon leuk uitziet...maar dan in de jongens-uitvoering Je hebt namelijk net iets meer aan innerlijk dan uiterlijk....
Oud 04-04-2002, 16:24
lake bodom
lake bodom is offline
gewoon meisje kiezen waar je meest voor voelt..
dan lijkt t me dus die tweede voor jou..
naja beetje domme vraag vind ik t eigelijk
Met citaat reageren
Oud 04-04-2002, 16:55
snoopy
snoopy is offline
ik kies voor de leuke jongen die ook nog 's knap is! Nee hoor, ik vind uiterlijk echt niet belangrijk. Zeker niet voor een relatie, wat heb je er nou aan als iemand heel knap is?
Oud 05-04-2002, 20:39
Little Sophie
Little Sophie is offline
Citaat:
snoopy/mamo schreef:
ik kies voor de leuke jongen die ook nog 's knap is! Nee hoor, ik vind uiterlijk echt niet belangrijk. Zeker niet voor een relatie, wat heb je er nou aan als iemand heel knap is?
Nou, je kunt wel zeggen: wat heb je er nou aan als iemand heel knap is?, maar ik wil zelf wel het gevoel hebben, dat wanneer ik met hem door de stad loof (o.i.d.), dat ik enorm trots op hem mag zijn, zo van: 'kijk, dit is mijn vriendje".
Toch zou ik - ik maak mijn keuze bij deze maar ff bekend - voor de gewone leuke jongen kiezen, die innerlijk helemaal geweldig is. Begrijp me niet verkeerd: hij moet er dus wel gewoon leuk uitzien (kleren maken de man ), maar innerlijk telt bij mij toch ook zwaarder........zo'n 65 / 35 % verhouding denk ik..........zucht........kvind er nooit een ...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-04-2002, 20:20
Lollypopje
Lollypopje is offline
Volgens mij komen we nu weer bij het oude inderwerp uit: uiterlijk of innerlijk.

Maar goed, ik zal wel weer ff antwoorden: ik zou voor de superleuke jongen kiezen die er gewoon normaal uitzag. Het gaat er toch om hoe hij is en niet hoe hij eruit ziet? Ik zal mijn favoriete citaat maar weer es uit de kast halen: Beauty is but skin deep En inderdaad, schoonheid verdwijnt op den duur en innerlijk minder snel.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten