Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-11-2004, 13:20
MissyE
MissyE is offline
Ik weet niet of ik op 't goede forum ben hier, maar anders wordt 't maar verschoven

Anyway, m'n moeder is echt een MEGA Sound of Music fan (elk jaar sleurt ze me weer voor de tv om "gezellig samen" deze film te kijken.. na 19 jaar heb ik 'm wel vaak genoeg zien.. maar goed, hij blijft schattig ), en ze speelt zelf ook wel eens de liedjes op de piano..
Maar nu met de geweldige uitvinding van de DVD's, vroeg ik me af of er zoiets was als the Sound of Music sing-along? (net zoals met die Disney dingen, weet je wel ).. dat zou ze namelijk echt een te gek kerstcadeau vinden..

Maar weten jullie van dit bestaan af????

Thanks!!
Oud 28-11-2004, 13:31
Balance
Balance is offline
Je bedoelt dat je zoiets op dvd wil?
Want het is (was?) wel in het echt, zo'n sound of music sing a long. Paul de leeuw heeft dat geloof ik opgezet.
Oud 28-11-2004, 13:48
Verwijderd
Ik denk niet dat er in de huidige Sound Of Music DVD iets van een Sing-Along karaoke-achtig iets op staat. Uiteraard wel gewoon ondertiteling.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2004, 13:58
MissyE
MissyE is offline
Ja, dat echte, daar wilde ze graag heen ja.. Maar ik zei tegen d'r "ik ben niet gek, daar ga ik niet heen, dan ga je maar in je eentje" en toen hoefde ze al niet meer.. hahaha

Maar ja, ik bedoel dus idd DVD.. *zucht*.. Ik hou 't maar bij de gewoonlijk bonnenboekjes dus. hahaha *Tegoed voor 1 keer afwassen*
Oud 28-11-2004, 14:02
*** Sido ***
*** Sido *** is offline
MISCHIEN IS DIT DAN WAT
Oud 28-11-2004, 14:03
Verwijderd
Citaat:
MissyE schreef op 28-11-2004 @ 14:58 :
Ja, dat echte, daar wilde ze graag heen ja.. Maar ik zei tegen d'r "ik ben niet gek, daar ga ik niet heen, dan ga je maar in je eentje" en toen hoefde ze al niet meer.. hahaha

Maar ja, ik bedoel dus idd DVD.. *zucht*.. Ik hou 't maar bij de gewoonlijk bonnenboekjes dus. hahaha *Tegoed voor 1 keer afwassen*
Ook zonder 'echte' sing-along is de DVD een leuke aankoop voor een fan, denk ik. Sowieso leuker dan bonnenboekjes
Met citaat reageren
Oud 28-11-2004, 14:09
MissyE
MissyE is offline
Citaat:
freakyfire schreef op 28-11-2004 @ 15:02 :
MISCHIEN IS DIT DAN WAT
Dit is helemaal top! hahaha..
Perfect, kan ik 'r een bonnenboekje geven met een bonnetje voor deze bioscoop!
Oud 28-11-2004, 14:48
Balance
Balance is offline
Citaat:
MissyE schreef op 28-11-2004 @ 15:09 :
Dit is helemaal top! hahaha..
Perfect, kan ik 'r een bonnenboekje geven met een bonnetje voor deze bioscoop!
dat is toch ook wat ik zei?
en als je d'r een kaartje geeft zou ik d'r wel 2 geven anders moet ze alsnog alleen. En zoiets kan heel leuk zijn hoor. Ik heb een keer kaartjes voor een musical-sing-a-long gewonnen (dus allerlei liedjes uit allerlei musicals) en ik ben daar met een vriendin heen geweest. Zolang je je instelt op 'we gaan gewoon leuk meedoen' is het top. Pas als je je zorgen gaat maken van 'oh jee, die ander ziet mij nu dansen/zingen' dan is het idd niet leuk. Maar wij hadden een super leuke avond
Oud 28-11-2004, 14:56
MissyE
MissyE is offline
Citaat:
Balance schreef op 28-11-2004 @ 15:48 :
dat is toch ook wat ik zei?
en als je d'r een kaartje geeft zou ik d'r wel 2 geven anders moet ze alsnog alleen. En zoiets kan heel leuk zijn hoor. Ik heb een keer kaartjes voor een musical-sing-a-long gewonnen (dus allerlei liedjes uit allerlei musicals) en ik ben daar met een vriendin heen geweest. Zolang je je instelt op 'we gaan gewoon leuk meedoen' is het top. Pas als je je zorgen gaat maken van 'oh jee, die ander ziet mij nu dansen/zingen' dan is het idd niet leuk. Maar wij hadden een super leuke avond
Ja, maar ik dacht dat van Paul de Leeuw theater was.. Sorry!!! Dan vond ik jouw idee ook top!!
Dat is idd waar ik een beetje 'bang' voor ben, dat we daar als idioten staan mee te zingen.. Maar op de site heb ik al genoeg foto's van 'hetzelfde soort idioten' gezien.. dus dat komt wel goed.. Geef ik 'r ook maar 2 kaartjes.. kijken of ze mij meeneemt.. haha..

Maar Balance, waar jij bent heen geweest, moest je dan ook zelf dingen meenemen, zoals een sjaal ofzo?
Oud 28-11-2004, 15:09
Balance
Balance is offline
Citaat:
MissyE schreef op 28-11-2004 @ 15:56 :
Ja, maar ik dacht dat van Paul de Leeuw theater was.. Sorry!!! Dan vond ik jouw idee ook top!!
Dat is idd waar ik een beetje 'bang' voor ben, dat we daar als idioten staan mee te zingen.. Maar op de site heb ik al genoeg foto's van 'hetzelfde soort idioten' gezien.. dus dat komt wel goed.. Geef ik 'r ook maar 2 kaartjes.. kijken of ze mij meeneemt.. haha..

Maar Balance, waar jij bent heen geweest, moest je dan ook zelf dingen meenemen, zoals een sjaal ofzo?
nee dat hoefde ik niet. bij mij was het (wel) in het theater en er waren een aantal zangers/zangeressen. Zij deden allerlei liedjes uit musicals en wij hadden allemaal een boekje met de teksten gekregen. Iedereen zong gezellig mee en bij liedjes als die van Fame stonden we ook te dansen enzo. Normaal zou dat echt heel stom staan, maar omdat heel de zaal zo gestoord deed was 't alleen maar leuk
Reageren

Regels voor berichten