Advertentie | |
|
![]() |
|
tja, nederlandse grammatica is niet mijn sterkste punt.
maar goed, ik ben van plan het op haar vliegtuig-koffer te schrijven met een tekening erbij. ---------------- Luister SounD, ik ben niet boos op je ofzow, maar ook dit (kan zijn) is een cliche onderwerp. Ik wou duidelijk maken dat hoewel het cliche is, het toch 'echt' is. Het zijn mijn gevoelens, en dan kan het me niet schelen of er nog 10 000 anderen zijn die erop lijken, ik wou gewoon reacties erop. That's it C-ya! Mik ![]()
|
>tja, nederlandse grammatica is niet mijn sterkste punt.
Ik ben ook slecht in d/t gebeuren, maar het wordt beter gelukkig. >maar goed, ik ben van plan het op haar vliegtuig-koffer te schrijven met een >tekening erbij. cute! Als ik je vriendin was zou ik daar heel blij mee zijn. ---------------- Ik maak nog een laatste post naar het discussie onderwerp
|
poezie is een ruim begrip...het zijn alle mooie dingen des levens
![]() De manier waarop je de dingen beschrijft, is poezie...als het moio is ![]() Gedicht is simpelweg de rijmvorm waarin het geschreven wordt...kan ook niet rijmen, maar gedicht is dus de vorm waaop poezie verteld wordt...
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Lijntopic #28 Mara | 478 | 10-01-2005 09:54 | |
Liefde & Relatie |
kindje aan mijn moeder, nu spijt AnneCath | 62 | 19-10-2003 13:22 | |
Verhalen & Gedichten |
Je Rachel [VERHAAL] [GEEN_HELD] | 4 | 14-03-2003 15:41 | |
Verhalen & Gedichten |
I won't come back this time Verwijderd | 10 | 04-06-2002 18:45 | |
Psychologie |
Vrij onbelangrijk, dus als je betere dingen te doen hebt, lees het dan niet.. Morphia | 10 | 21-04-2002 13:56 |