Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Eten & Drinken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-12-2004, 19:53
Shock
Shock is offline
Van 26 tot en met 31 december wil ik voor het Rode Kruis een hongerstaking organiseren. Wie heeft er ervaring met soortgelijke activiteiten en hoe deel je je dag in op het gebied van beweging en voeding?
Oud 02-12-2004, 20:01
MickeyV
MickeyV is offline
Mij dunkt, hongerstaking is hongerstaking. Een paar dagen zullen je heus niet op duurzame defecten komen te staan.
Oud 02-12-2004, 20:04
perfectme
perfectme is offline
Je eet niet en je zit met gekruiste benen op matrassen
Met citaat reageren
Oud 02-12-2004, 20:09
Shock
Shock is offline
Citaat:
MickeyV schreef op 02-12-2004 @ 21:01 :
Mij dunkt, hongerstaking is hongerstaking. Een paar dagen zullen je heus niet op duurzame defecten komen te staan.
5 dagen zonder drinken gaat niet goed, voedingssupplementen in vocht zijn noodzakelijk.
Oud 02-12-2004, 20:39
MickeyV
MickeyV is offline
Citaat:
Shock schreef op 02-12-2004 @ 21:09 :
5 dagen zonder drinken gaat niet goed, voedingssupplementen in vocht zijn noodzakelijk.
Met een hongerstaking mag je best water drinken. Dat voedt immers niet.
Oud 02-12-2004, 20:58
Daevrem
Daevrem is offline
Een bamboemat een een gameboy advanced?

Volgens mij kun je beter helemaal niets eten dan heel weinig. Want dan krijg je alleen maar meer honger. Na 2 dagen niet eten schijnt het normale hongergevoel(eigenlijk het gevoel van een lege maag) op te houden. Als je een heel klein beetje eet is dat niet zo. En vitaminepillen ofzo, lijkt me ook niet echt nodig. Je zou opzich nog vruchtendrank kunnen drinken ipv vitaminepillen en andere supplementen, bijna hetzelfde.

Laatst gewijzigd op 02-12-2004 om 21:01.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2004, 22:04
Shock
Shock is offline
Wat ik vaag gehoord heb, groente- en/of vruchtendrank móet je gewoon nemen, omdat je niet veel langer dan 3 dagen zonder vocht kunt. Water drinken is wel een optie, maar dat was niet de opzet van onze actie. Alleen het hoogst noodzakelijke.
Oud 02-12-2004, 22:08
Verwijderd
een hongerstaking is toch voor mensen die het land uitmoeten e.d., toch niet voor zo'n actie als jij bedoelt? Volgens mij bedoel je een gesponsorde actie dat je 5 dagen niet eet, net als zip your lip 1 dag is.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2004, 22:32
Shock
Shock is offline
Citaat:
bugge schreef op 02-12-2004 @ 23:08 :
een hongerstaking is toch voor mensen die het land uitmoeten e.d., toch niet voor zo'n actie als jij bedoelt? Volgens mij bedoel je een gesponsorde actie dat je 5 dagen niet eet, net als zip your lip 1 dag is.
Het is maar net welke naam je het beestje geeft.. Maar idd, we eten 5 dagen niet in de hoop dat er mensen zijn die daar wat geld voor over hebben
Oud 02-12-2004, 22:52
Verwijderd
Citaat:
Daevrem schreef op 02-12-2004 @ 21:58 :
Een bamboemat een een gameboy advanced?

Met citaat reageren
Oud 07-12-2004, 15:42
the_conquer
the_conquer is offline
Citaat:
Shock schreef op 02-12-2004 @ 20:53 :
Van 26 tot en met 31 december wil ik voor het Rode Kruis een hongerstaking organiseren. Wie heeft er ervaring met soortgelijke activiteiten en hoe deel je je dag in op het gebied van beweging en voeding?
Nou daar doe ik dus niet aan mee. Hoe kun je andere helpen door je zelf uit te hongeren

nobel streven opzich maar ga dan iets van een collecte houden ofzo, slaat iets meer aan
Oud 07-12-2004, 18:48
sebastiaan1987
sebastiaan1987 is offline
niks eten,,,dan mag je nog wel water drinken.
en hoe meer water je drinkt des te minder honger je krijgt
Met citaat reageren
Oud 07-12-2004, 20:06
Verwijderd
van die zoute boullion om je zoutvoorraad op pijl te houden. En natuurlijk water drinken.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2004, 16:20
dark_poetry
dark_poetry is offline
hmmm een hongerstaking is een goede actie om iets te berijken. ik stel voor om iedergeval een zooi vitamines te nemen en verder wat je wel en niet nuttigd hangt van je axie af..
Oud 12-12-2004, 17:12
Bloem
Bloem is offline
Je hebt van die supradyn dingen, dat zijn multivitamine bruistabletten, die je moet oplossen in een glas water. Volgens mij zitten daar wel aardig wat vitamines en mineralen in. En zorg vooral dat je wel genoeg blijft drinken, uitdroging is gevaarlijk. Ik zou ook iets van boullion drinken, om te voorkomen dat je heel erg slap wordt.

En erna niet meteen weer gewoon gaan eten, maar rustig beginnen met bijv. beschuit ofzo. Anders word je volgens mij ziek, omdat je maag geen eten meer gewend is
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten