Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-05-2002, 14:16
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
ik heb een aantal maanden(3) de pil doorgeslikt...volgens mij ben ik m geen een keer vergeten..maar voordat ik iets met me vriend kreeg (in die week ervoor) volgens mij wel...nu hebben we ongeveer 2 maanden iets en ik moest deze week dus ongesteld worden..ik verw88 echt een zware ongesteldheid maar ik ben eigenlijk maar 2 dagen ongesteld geweest...nu maak ik me toch een beetje druk omdat ik zolang niet ongesteld ben geweest of ik dan misschien zwanger ben..kben ook wat dikker en kep zere borsten...tzal wel loos alarm zijn maar herkent iemand dit dan(als je je ongesteldheid zo lang uitsteld)?????

hellup kvind t echt niet leuk meer!!!!
Met citaat reageren
Oud 24-05-2002, 14:29
misscattie
misscattie is offline
Zal even een fabel de wereld uit helpen...
Als je de pil 3 maanden doorslikt, en dus drie maanden niet ongesteld wordt, betekent dat niet dat je daarna van 3 maanden ongesteld moet zijn...

je menstruatie is als het goed is hetzelfde als wanneer je de pil gewoon aan zijn strip houdt.
__________________
het is mijn lust en mijn leven....!
Met citaat reageren
Oud 24-05-2002, 14:37
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
Citaat:
misscattie schreef:
Zal even een fabel de wereld uit helpen...
Als je de pil 3 maanden doorslikt, en dus drie maanden niet ongesteld wordt, betekent dat niet dat je daarna van 3 maanden ongesteld moet zijn...

je menstruatie is als het goed is hetzelfde als wanneer je de pil gewoon aan zijn strip houdt.
ja ok dat d8 ik ook eigenlijk al maar k ben nu wel heel weinig ongesteld..echt maar 2 dagen en maar heel weinig in die 2 dagen..en ik voel me anders en dikker en me tieten doen zeer (is normaal niet)dus vandaar dak me druk maak eigenlijk....
Met citaat reageren
Oud 24-05-2002, 14:41
misscattie
misscattie is offline
bij mij is het altijd na 3 maanden 2 dagen ongesteld dan 2 dagen niet en dan nog 3 dagen....
__________________
het is mijn lust en mijn leven....!
Met citaat reageren
Oud 24-05-2002, 14:44
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
Citaat:
misscattie schreef:
bij mij is het altijd na 3 maanden 2 dagen ongesteld dan 2 dagen niet en dan nog 3 dagen....
ok nou ja daar heb ik ook niet echt zin in dan moet ik t weekend gaan rekenen op toch nog wat ongesteldheid mara ja altijd nog beter dan zwanger...
Met citaat reageren
Oud 24-05-2002, 17:35
misscattie
misscattie is offline
tis maar wat je liever hebt he...
__________________
het is mijn lust en mijn leven....!
Met citaat reageren
Oud 24-05-2002, 18:10
GeNeVa
Avatar van GeNeVa
GeNeVa is offline
Als je zwanger zou zijn.. and je slikt te pil tegelijk... is ook niet zo best!

Maybe moet je even langs de dokter?!
__________________
***life is...... being a prisoner in your own body***
Met citaat reageren
Oud 24-05-2002, 20:56
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
Citaat:
GeNeVa schreef:
Als je zwanger zou zijn.. and je slikt te pil tegelijk... is ook niet zo best!

Maybe moet je even langs de dokter?!
kep beetje hekel aan mijn dokter...en de kans is toch niet zo groot hoop ik????kvoel me wel echt te dik maar dat zal wel door de stress komen...
Met citaat reageren
Oud 29-05-2002, 18:37
rolanda
rolanda is offline
Als je nu eens een zwangerschapstest gaat doen????

Dan weet je het meteen!!!

Groetjes Rolanda
Met citaat reageren
Oud 29-05-2002, 20:59
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
ik heb 2 vraagjes:

in welke week van de strip zat je, toen je de pil vergeten was. Alleen als dat in de eerste week van de strip was, én je 2 dagen daarvoor, of 7 dagen daarna (of ertussenin, natuurlijk...) sex hebt gehad, is er kans op zwangerschap. Ben je gelijk met je vriend naar bed geweest? En was dat minder dan 7 dagen na de vergeten pil? Dan moet je eventjes een zwangerschapstest doen. Succes.
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 30-05-2002, 05:41
Verwijderd
Je lichaam kan ook wel wat ontregeld raken door al die pillen, dat issie ook niet gewend. Het kan dus zijn dat je lijf tijd nodig heeft om weer 'normaal' te gaan doen. Als je twijfelt zou ik idd ff langs de dokter gaan of desnoods een zwangerschapstest doen (als je alle pillen echt hebt geslikt (en je bent ongesteld geworden, maar kan (kleine kans) ook 'fake' zijn) is de kans wel erg klein).

En stomme vragen bestaan niet, stomme antwoorden wel.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2002, 13:28
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
Citaat:
snoopy/mamo schreef:
ik heb 2 vraagjes:

in welke week van de strip zat je, toen je de pil vergeten was. Alleen als dat in de eerste week van de strip was, én je 2 dagen daarvoor, of 7 dagen daarna (of ertussenin, natuurlijk...) sex hebt gehad, is er kans op zwangerschap. Ben je gelijk met je vriend naar bed geweest? En was dat minder dan 7 dagen na de vergeten pil? Dan moet je eventjes een zwangerschapstest doen. Succes.
nou kep m dus een keer te laat ingenomen en wel gewoon sex gehad meteen want we hebbe bijna elke dag sex...maar ja was dus wel gewoon ongesteld maar kmaak me deze keer druk omdak veel last van buikpijn heb hele erge krampen en als me vriend doggy style wil doen dan doet t van binne helemaal pijn tis een beetje alles bij mekaar wat me zorgen doet maken
zwangerschapstest doek liever niet die kosten geld en dat heb ik op t moment niet...dus vandaar dit topic...of t mogelijk is....
Met citaat reageren
Oud 30-05-2002, 13:39
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
als je de pil slikt is het ALTIJD mogelijk om zwanger te raken. de pil is namelijk niet 100% safe.
maar ik denk niet dat die kans zo heel groot is.

ik vraag me af waarom je niet gewoon ff een zwangerschapstest koopt. jammer dan dat 't geld kost, dan ben je tenminste van die stress af.
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Met citaat reageren
Oud 01-06-2002, 22:51
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
MissBi@tch schreef:


nou kep m dus een keer te laat ingenomen en wel gewoon sex gehad meteen want we hebbe bijna elke dag sex...maar ja was dus wel gewoon ongesteld maar kmaak me deze keer druk omdak veel last van buikpijn heb hele erge krampen en als me vriend doggy style wil doen dan doet t van binne helemaal pijn tis een beetje alles bij mekaar wat me zorgen doet maken
zwangerschapstest doek liever niet die kosten geld en dat heb ik op t moment niet...dus vandaar dit topic...of t mogelijk is....
ja, maar was je meer dan 12 uur te laat? Als je de pil gewoonlijk om 8.00 uur 's ochtends inneemt, dan ben je nog niet te laat, tot 20.00 uur. Maar was die keer dat je 'm vergeten was, nou in de tweede week? Anders kan ik er nog niets over zeggen.
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 02-06-2002, 10:54
guinevieve juniper
guinevieve juniper is offline
die pijn aan e borsten en dikke buik komt omdat je zo lang hebt door geslikt ik had die sympthomen na een keer al
__________________
guinevieve
Met citaat reageren
Oud 11-06-2002, 17:07
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
Citaat:
ekki schreef:
als je de pil slikt is het ALTIJD mogelijk om zwanger te raken. de pil is namelijk niet 100% safe.
maar ik denk niet dat die kans zo heel groot is.

ik vraag me af waarom je niet gewoon ff een zwangerschapstest koopt. jammer dan dat 't geld kost, dan ben je tenminste van die stress af.
volgende week zouk ongesteld moeten worden zo niet dan haal ik een test..kben wel beetje bang toch maar ja...
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:50.