Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-12-2004, 12:24
Flowerless
Flowerless is offline
Ik had een vraagje omdat ik eigenlijk best wel met iets zit. Net zoals de meeste heb ik ook weleens seks met mijn vriend.
Maar ik het zo’n gevoel van hoort het wel zo te voelen? Ik voel er namelijk vrij weinig van als ik met hem seks heb. We worden er allebei wel opgewonden van. Zijn penis is van normale lengte. En mijn vagina is ook niet zegmaar “wijd”, integendeel zelfs. Toch heb ik een gevoel van dat ik er niet echt het hmm gewone voel, dat ik een stuk minder voel. Is dat normaal of? Hoe ervaren jullie (meiden) het als jullie seks hebben met je vriend?

Graag alleen serieuze reacties…
Alvast bedankt...
Met citaat reageren
Oud 05-12-2004, 12:43
RanC
RanC is offline
Citaat:
Girl1990 schreef op 05-12-2004 @ 13:24 :
Ik had een vraagje omdat ik eigenlijk best wel met iets zit. Net zoals de meeste heb ik ook weleens seks met mijn vriend.
Lol... net zoals de meeste 14-jarigen? Of meeste oudere mensen?

In ieder geval, als het niet goed voelt, of je twijfelt te veel, dan ben je er niet aan toe en blablabla.

Ik denk dat Juno je beter kan helpen.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2004, 13:07
Mono-racer
Mono-racer is offline
ik denk ook dat jij denkt dat je er wel aan toe bent, alleen dat je dat onbewust gewoon echt nog niet bent, en dat is helemaal niet erg
Met citaat reageren
Oud 05-12-2004, 13:10
tweeophetgras
tweeophetgras is offline
ik denk dat een vrouw hier beter op kan antwoorden.
Oud 05-12-2004, 13:28
Moonlight fairy
Moonlight fairy is offline
Nou ik daan maar als vrouw zijnde

Citaat:
Zijn penis is van normale lengte. En mijn vagina is ook niet zegmaar “wijd”, integendeel zelfs
zijn penis normale lengte? Is ie dan wel stijf (lijkt me eigenlijk wel maar dan is meestal groter), maar goed. Nou en als ik vrij is mijn vagina toch echt wel wijder en natter dan normaal... En dat zal bij de meeste dames gelden.
Ja en of je het lekker vind dat hangt natuurlijk helemaal van jezelf af... Ik vind het meestal wel lekker eigenlijk...
Maar wat voel je dan niet vraag ik me, lig je daar net als je een boek zou liggen lezen of is er toch weldegelijk een verschil? En je voel weinig als je sex hebt... Bedoel je dan met sex alleen strelen enzo, of neuken?
Oud 05-12-2004, 16:38
leucomelas
leucomelas is offline
wat denk je dan dat je moet voelen? het is niet het geweldigste gevoel ooit daar nee, iig bij mij niet. vooral zijn lijf op het mijne, de wrijving, de bewegingen etc maken het voor mij lekker
Oud 05-12-2004, 18:23
Flowerless
Flowerless is offline
Citaat:
RanC schreef op 05-12-2004 @ 13:43 :
Lol... net zoals de meeste 14-jarigen? Of meeste oudere mensen?

In ieder geval, als het niet goed voelt, of je twijfelt te veel, dan ben je er niet aan toe en blablabla.

Ik denk dat Juno je beter kan helpen.
hmm had al zo'n reactie verwacht...
Met citaat reageren
Oud 05-12-2004, 18:25
rodina
rodina is offline
Veel oefenen.
Oud 05-12-2004, 18:25
Flowerless
Flowerless is offline
Zijn penis is dan wel stijf lengte is (voor de nieuwsgierigen die zeggen dat ie mss wel klein is) 20 cm ong. Het is natuurlijk dat een vagina natter en wijder wordt als een meisje opgewonden is... en met seks bedoel ik inderdaad neuken. ...
Met citaat reageren
Oud 05-12-2004, 18:28
gurl19
gurl19 is offline
het hoort natuulk wel prettig te vinden.. maar niet iedereen komt er klaar van.. als je dat misschien ook bedoelt. Ik vind sex wel fijn, maar ik kom er niet klaar door..
Met citaat reageren
Oud 05-12-2004, 18:34
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Girl1990 schreef op 05-12-2004 @ 19:25 :
Zijn penis is dan wel stijf lengte is (voor de nieuwsgierigen die zeggen dat ie mss wel klein is) 20 cm ong. Het is natuurlijk dat een vagina natter en wijder wordt als een meisje opgewonden is... en met seks bedoel ik inderdaad neuken. ...
heb je die 20 opgemeten? Want de gemiddelde penis is 15 cm...

en ja, van penetratie voelen de meeste meisjes weinig...
Oud 05-12-2004, 21:25
tuttebel
tuttebel is offline
en hoe zit t met de dikte?
als ie een dunnere lul heeft, voel je misschien ook minder.
Oud 05-12-2004, 21:54
Party_P
Party_P is offline
Citaat:
tuttebel schreef op 05-12-2004 @ 22:25 :
en hoe zit t met de dikte?
als ie een dunnere lul heeft, voel je misschien ook minder.
dikte is belangrijker dan de lengte
Oud 06-12-2004, 00:02
Verwijderd
Tja, schijnbaar voelt de een meer dan de andere. Ik kan eigenlijk niet beschrijven hóe het nu voelt. Het is absoluut niet te vergelijken met vingers of zelfs vibratoren, vind ik.
Voel je wel iets als jij (of hij) met je vingers druk uitoefent in je vagina? Wissel je wel eens van standjes? Misschien voel je veel meer op een andere manier. En voel je er veel van als je clitoris wordt gestimuleerd? Misschien vind je neuken lekkerder in combinatie met vingeren. Lang niet alle meiden komen klaar van neuken alleen.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2004, 02:59
hamer&sikkel
hamer&sikkel is offline
Als jij jezelf bevredigt is het dan beter? Of heb je altijd al getwijfeld of dit "het wel was"?

Het gevoel is moeilijk te beschrijven omdat het behalve tussen man en vrouw ook tussen vrouwen heel erg kan verschillen.

Vaak echter lijkt het gevoel van een orgasme op een lekkere nies, een gevoel dat in de onderbuik huist en naar je hoofd kan stijgen, soms gevolgd door hoofdpijn. Soms heb je ook heel duidelijk de neiging om te plassen op het hoogtepunt, veel vrouwen gaan dat gevoel tegen, zoniet dan kun je spreken van een vrouwelijke ejaculatie.
Voor mannen is het natuurlijk heel anders.

Misschien zou je vriend het volgende standje kunnen uitproberen:
Als jij plat op je buik ligt en hij op je rug met zijn penis in je, kan hij proberen iets omhoog te schuiven (met zijn hoofd dichter bij jouw hoofd, of zelfs voorbij, als je klein van stuk bent). Op deze manier oefent de penis meer druk uit op de G-plek (de geplooide/ sponsachtige plek -in de meeste gevallen- aan de buikkant van de binnenkant van je vagina dichtbij de opening) en de A-plek ( zelfde als G-plek maar dan verder van de opening). Als je vriend klein geschapen is heb je kans dat ie er op deze manier steeds uitfloept maar zo te lezen zit dat wel snor.

Verder geloof ik dat een vrouw het meest intens klaarkomt als ze goed, volmondig en warm oraal bevredigt wordt door een lange lenige tong. Maar dat is voor de dames om daarmee in te stemmen.
veel succes.
Oud 06-12-2004, 07:09
Verwijderd
Citaat:
Girl1990 schreef op 05-12-2004 @ 19:25 :
Met citaat reageren
Oud 06-12-2004, 07:53
rock gek
rock gek is offline
Citaat:
Zjongen schreef op 05-12-2004 @ 14:07 :
ik denk ook dat jij denkt dat je er wel aan toe bent, alleen dat je dat onbewust gewoon echt nog niet bent, en dat is helemaal niet erg
Hier staat nog nergens dat ze er niet aan toe is
Met citaat reageren
Oud 06-12-2004, 13:40
Flowerless
Flowerless is offline
Citaat:
Mortification schreef op 06-12-2004 @ 08:09 :
Alsjeblieft ga ergens anders

Verder al bedankt voor al jullie reacties!
Met citaat reageren
Oud 06-12-2004, 14:12
CryptapiX
CryptapiX is offline
Citaat:
Gothic schreef op 05-12-2004 @ 19:34 :
heb je die 20 opgemeten? Want de gemiddelde penis is 15 cm...

i kgeloof niet dat ene meisje va n14!!! een piemel van 20cm niet voelt
Oud 06-12-2004, 15:33
Verwijderd
Citaat:
CryptapiX schreef op 06-12-2004 @ 15:12 :
i kgeloof niet dat ene meisje va n14!!! een piemel van 20cm niet voelt
Met citaat reageren
Oud 06-12-2004, 15:48
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Gothic schreef op 05-12-2004 @ 19:34 :
Daar ben ik het toch niet helemaal mee eens. Misschien bedoel je dat veel meisjes geen orgasme kunnen krijgen van penetratie alleen, maar dat ze er maar weinig van voelen vindt ik zeker niet op gaan.

Penetratie kan heerlijk zijn, zowel lichamelijk als voor de band die je op dat moment met je partner hebt. Maar daar moet je dan wel voor open staan. Waaneer je dat allesoverheersende gevoel hebt dat je hem in je wil voelen, dat je hem bij je naar binnen wil voelen gaan en dat je hem zo dichtbij mogelijk wil hebben. En daar kan voorspel een hele grote rol in spelen. Want je moet zowel mentaal als fysiek voor je partner openstaan, en dat vergt best enige concentratie en aandacht. En daar hebben jullie beiden een aandeel in. Bouw samen naar dat punt toe waarop je over wil gaan op penetratie en bouw ook de penetratie dan geleidelijk op. Zoek een houding waar jij je fijn in voelt en waarop hij op een fijne manier bij jou naar binnen kan. Probeer wat uit met het ritme en met het kantelen van je bekken. Penetratie is niet alleen maar er in en er uit, ook van binnen kun je bewegingen maken en druk uit oefenen. En geniet dan ook van het samenzijn met je partner, van datgene waar jullie op dat moment mee bezig zijn. Concentreer je op dat wat je van binnen voelt en experimenteer daar wat mee. Of combineer dat met wat uitwendige prikkels.

Ja, penetratie is veel meer dan wat in en uit geschuif. En het kan echt heerlijk zijn, als je er maar de nodige aandacht aan besteed
Oud 06-12-2004, 15:55
Lorelei
Lorelei is offline
Dikte kan uitmaken. Ook maakt het uit hoe nat je bent.

Probeer je wel eens verschillende standjes?
Met citaat reageren
Oud 06-12-2004, 16:01
Myuki
Myuki is offline
Scheit aan wat anderen voelen en aan wat hoort!

Bij ieder meisje is het anders...

Regels voor berichten