![]() |
||
Citaat:
![]() In ieder geval, als het niet goed voelt, of je twijfelt te veel, dan ben je er niet aan toe en blablabla. Ik denk dat Juno je beter kan helpen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
en ja, van penetratie voelen de meeste meisjes weinig...
||
![]() |
Citaat:
|
Verwijderd
|
Tja, schijnbaar voelt de een meer dan de andere. Ik kan eigenlijk niet beschrijven hóe het nu voelt. Het is absoluut niet te vergelijken met vingers of zelfs vibratoren, vind ik.
Voel je wel iets als jij (of hij) met je vingers druk uitoefent in je vagina? Wissel je wel eens van standjes? Misschien voel je veel meer op een andere manier. En voel je er veel van als je clitoris wordt gestimuleerd? Misschien vind je neuken lekkerder in combinatie met vingeren. Lang niet alle meiden komen klaar van neuken alleen. |
![]() |
|
Als jij jezelf bevredigt is het dan beter? Of heb je altijd al getwijfeld of dit "het wel was"?
Het gevoel is moeilijk te beschrijven omdat het behalve tussen man en vrouw ook tussen vrouwen heel erg kan verschillen. Vaak echter lijkt het gevoel van een orgasme op een lekkere nies, een gevoel dat in de onderbuik huist en naar je hoofd kan stijgen, soms gevolgd door hoofdpijn. Soms heb je ook heel duidelijk de neiging om te plassen op het hoogtepunt, veel vrouwen gaan dat gevoel tegen, zoniet dan kun je spreken van een vrouwelijke ejaculatie. Voor mannen is het natuurlijk heel anders. Misschien zou je vriend het volgende standje kunnen uitproberen: Als jij plat op je buik ligt en hij op je rug met zijn penis in je, kan hij proberen iets omhoog te schuiven (met zijn hoofd dichter bij jouw hoofd, of zelfs voorbij, als je klein van stuk bent). Op deze manier oefent de penis meer druk uit op de G-plek (de geplooide/ sponsachtige plek -in de meeste gevallen- aan de buikkant van de binnenkant van je vagina dichtbij de opening) en de A-plek ( zelfde als G-plek maar dan verder van de opening). Als je vriend klein geschapen is heb je kans dat ie er op deze manier steeds uitfloept maar zo te lezen zit dat wel snor. Verder geloof ik dat een vrouw het meest intens klaarkomt als ze goed, volmondig en warm oraal bevredigt wordt door een lange lenige tong. Maar dat is voor de dames om daarmee in te stemmen. veel succes.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Verder al bedankt voor al jullie reacties! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Penetratie kan heerlijk zijn, zowel lichamelijk als voor de band die je op dat moment met je partner hebt. Maar daar moet je dan wel voor open staan. Waaneer je dat allesoverheersende gevoel hebt dat je hem in je wil voelen, dat je hem bij je naar binnen wil voelen gaan en dat je hem zo dichtbij mogelijk wil hebben. En daar kan voorspel een hele grote rol in spelen. Want je moet zowel mentaal als fysiek voor je partner openstaan, en dat vergt best enige concentratie en aandacht. En daar hebben jullie beiden een aandeel in. Bouw samen naar dat punt toe waarop je over wil gaan op penetratie en bouw ook de penetratie dan geleidelijk op. Zoek een houding waar jij je fijn in voelt en waarop hij op een fijne manier bij jou naar binnen kan. Probeer wat uit met het ritme en met het kantelen van je bekken. Penetratie is niet alleen maar er in en er uit, ook van binnen kun je bewegingen maken en druk uit oefenen. En geniet dan ook van het samenzijn met je partner, van datgene waar jullie op dat moment mee bezig zijn. Concentreer je op dat wat je van binnen voelt en experimenteer daar wat mee. Of combineer dat met wat uitwendige prikkels. Ja, penetratie is veel meer dan wat in en uit geschuif. En het kan echt heerlijk zijn, als je er maar de nodige aandacht aan besteed ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn eigen boeken Demipet660 | 6 | 04-09-2015 06:41 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Verhalen & Gedichten |
Afscheid [vernieuwd] tiram | 45 | 12-05-2004 15:02 | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn verhaal: Afscheid tiram | 71 | 20-12-2003 13:30 | |
Liefde & Relatie |
Liefdesverdriet verwerken AnoniemIemand | 20 | 27-10-2002 10:39 | |
ARTistiek |
Vorproefje: binnenkort in de winkels: Jantje zonder Reclame! Verwijderd | 3 | 05-09-2001 08:05 |