Ik loop sinds 4 maanden stage en ik kan het totaal niet vinden met die mensen. IK doe ech tmijn uiterste best om mezelf de hele tijd van de goede kant te laten zien maar het gaat alleen maar kutter omdat die mensen me zo onzeker maken.
Vooral een van hun vraagt alles de hele tijd op zo'n dwingende toon en let de hele tijd op me: het lijkt echt wel alsof zij gewoon op me let om me maar kritiek te kunnen geven.
Ik word alleen maar gebruikt al koerier en opruimer, en daar hebben ze ook duidelijk alleen de stagair voor in dienst genomen.
Af en toe mag ik dingen doen waarvoor ik gekomen ben maar dat is echt heel weinig.
Veel mensen zeggen van: dit moet je niet pikken en je moet er wat aan doen, ik heb met ze gepraat maar het kwam erop neer dat het gewoon niet anders was.
Nu had ik toch het idee dat ze er toch iets mee gedaan hadden maar dit heeft maar 2 weken stand gehouden en nu is het weer precies hetzelfde!
Mijn stagebegeleider op school weet ervan maar mocht pas actie ondernemen als ik het zei. Maar de mensen zijn toch ook degene die je punten moeten geven en als ik echt ga zeggen dat ik het er niet mee eens ben dan verpest ik ook steeds meer de werksfeer en krijgen ze alleen maar meer de pik op me.
Ik voel me hier echt kut over. Ik moet tot eind januari en weet niet of ik dit nog wel uit wil zitten, vind je dat ik gewoon me gedeist moet houden tot die tijd of wat hadden jullie gedaan????
|