Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Het spreken ging eigenlijk beter dan verwacht. Had van iedereen die voor me was (het was bij mij ook van school uit) allemaal rampverhalen gehoord, maar de vrouwen die het afnamen waren redelijk aardig, en het gesprek ging best vlot. Alleen het gedeelte waar je 2 foto's moet vergelijken viel een beetje tegen. Moest vertellen met welke moeilijkheden de mensen op de foto's te maken hebben en hoe ze die moeilijkheden moesten overkomen, maar wist niet goed wat te zeggen. Toch neem ik aan dat ik ook dit gedeelte wel gehaald heb. Ik heb natuurlijk ook 15 december die 3 andere onderdelen. Lezen is eigenlijk nog nooit een probleem geweest. Over Use of English had ik wat twijfels, maar het oefenen ging wel goed, dus daar heb ik ook vertrouwen in. En als ik mn concentratie erbij kan houden, en het niet afraffel, zal dat ook zeker lukken. Dus al met al, weet ik bijna zeker dat ik het ga halen, en ik hoop eigenlijk wel op minstens een B.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Lezen, luisteren, schrijven en spreken gaat mij goed af. Alleen de grammatica vind ik soms wat lastig, fill in the gaps vind ik ook vervelend. ![]()
|
![]() |
Pfff, ze hebben mij op de middelbare school (VWO) nooit verteld dat er zoiets bestond. Jammer... Engels vond ik altijd een eitje, echt té simpel voor woorden. Ik was vaker bezig de docente te corrigeren dan zij mij. Ik heb ook 1 jaar Taal- en Cultuurstudies gedaan met Engels als taal. Ook dat was toch wel makkelijk (al ligt dat niveau 10x zo hoog als middelbaar VWO niveau).
Ik had ook wel zo'n diploma willen behalen. Geen haar op mijn hoofd die er aan twijfelt dat ik zoiets (proficiency of English) wel had kunnen halen. (en dan ben ik me er ten volste van bewust dat Engels een moeilijke taal is, veel moeilijker dan de meeste denken)
|
Nou ik heb gister dus ook de rest gedaan en het ging best goed vond ik. Reading ging vrij goed, Writing ook (alleen slaat mijn verhaal nergens op denk ik
![]() B voor speaking (dan heb ik wel erg veel geluk): vrij grote kans dat ik een A heb C voor speaking: dan moet ik voor de rest een A hebben, wil ik een A halen, dus dan heb ik waarschijnlijk een B D voor speaking: dan heb ik sowieso een B, of ik moet de rest wel erg fout ingeschat hebben (dat ik een C heb dus) |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |