Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
gimmick! is ovigens wel een aanrader als je een wat lichter bookje wilt, 't zit een beetje in het giphart, turks fruit genre (al is turks fruit een kutboek imho). Gaat over jaren 80 sex, drugs en kunst. Had m in een middagje uit, leest lekker soepel en leuke schrijfstijl
||
![]() |
Citaat:
T is verschrikkelijk om te lezen vanwege het oude-engels maar aan de andere kant heeft dat ook z'n charme(ook zeker afrader als je geen engels kunt want oud-engels is dus 10X zo moeilijk) maar goed, je kan ook gewoon shakespeare-films kijken, ik houd van kostuumdrama's duzz
||
Citaat:
omdat ik me bij geen enkel boek zo goed kon identificeren met de hoofdpersoon, zeker in de situatie waarin ik nu zit. de hoofdpersoon in gimmick vertrekt op z'n 18e naar A'dam om kunstenaar te worden. Ik ben ook 18, sta op 't punt school te moeten verlaten en heb bovendien een abnormale voorliefde voor muziek (maken) en ben er altijd mee bezig. 't is dan nog lang niet zo ver met mij (ik zit nog niet in amsterdam chronisch coke te snuiven), maar het had toch wel gekund. niet dat 't mijn droom is natuurlijk; eerder een schrikbeeld. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
En de stam van de holebeer is cool!! Maar je moet er idd van houden, ik hou wel van die bos/land/dier beschrijvingen... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
mjah, leuke boeken die ik onlangs heb gelezen: zes sterren van Joost Zwagerman, Glamorama - Bret Easton Ellis, de ontdekking van de hemel - Harry Mulisch, wel aanradertjes imo ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Urk, even kijken
Wheel of Time dus, de serie, die nu uit 9 delen bestaat (deel 1 is The Eye of the World) (Robert Jordan) Dune (dus, gewoon, Dune Messiah, Children of Dune, God-Emperor of Dune, Heretics of Dune, Chapterhouse Dune) van Frank Herbert De prelude van Dune, door de zoon van Herbert samen met Kevin J ANderson gloof ik: House Atreides, House HArkonnen en House Corinno. Memory, Sorrow and Thorn: The Dragonbone Chair, Stone of Farewell, To Green Angel Tower ![]() Moving Pictures, The Colour of Magic, The light fantastic, Mort, Eric, Pyramids, Guards guards!, Reaper Man, nog wat meer van Terry Pratchett Marrow door Robert Reed Wasp, door iemand die ik neit weet, aangezien ik dat boek echt 8 jaar terug heb gelezen (SF) Nja, hier heb je misschien wat aan ![]() Laatst gewijzigd op 29-05-2002 om 23:28. |
![]() |
|
Onmogelijk verliefd Het lijkt op een verhaal dat ik heb geschreven en ik wist niet eens dat dat hele boek bestond, maar het is echt goed! Het gaat over een meisje dat verliefd wordt op de vader van haar beste vriendin en dat is dus nogal gecompliceerd, maar wel heel goed geschreven! Aanrader!
Oh ja, de schrijver is Zweeds, volgens mij heet ze Katharine von Bredow. Of zoiets. ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Weet iemand nog leuke boeken weetweinig | 17 | 20-12-2012 10:21 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
[nl] Wat leuke boeken voor boekenlijst (VWO) japioo | 18 | 11-12-2011 19:24 | |
Verhalen & Gedichten |