Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
iemand anders zegt dat dit inderdaad zo is. jij noemt het een nutteloze reply. Oftewel: je bent er al lang achter dat je niet vindt dat je jezelf aanstelt. Anders had je de persoon van Endomychus wél serieus genomen.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ff ontopic Als ik je verhaal lees denk ik idd wel dat het wat dieper zit dan iets wat wel weer ff over waait en dat het wel slim is er met iemand over te praten. Ik heb geen ervaring met psygologen ect. dus ik weet niet of het in zo verre nodig is, maar k weet niet of je er al ooit met vrienden ofzo over gepraat hebt?
||
Citaat:
![]() Psycholgen die namelijk werkzaam zijn binnen een RIAGG/ Jeugdzorg/ andere GGZ instelling worden door de AWBZ (algemene wet bijzondere ziektekosten) vergoed..
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Wat kost hulp bij de RIAGG Zwolle?
RIAGG-hulp er is voor iedereen. Wettelijk is vastgelegd dat iedereen recht heeft op de hulp die de RIAGG kan geven. Het maakt niet uit hoe oud u bent, hoe u verzekerd bent en of u uit een ander land afkomstig bent. De hulpverlening voor degene die hulp krijgt is gratis. De kosten worden betaald uit de Algemene Wet Bijzondere Ziektekosten (AWBZ). Alleen voor psychotherapie voor volwassenen betaalt u een bijdrage. Deze bijdrage is wettelijk vastgelegd en kent een maximum. Voor de meeste activiteiten van RIAGG Preventie (met name cursussen) betaalt u een bijdrage van €25,-. Hiervoor ontvangt u koffie en thee tijdens de bijeenkomsten en materiaal voor bij de cursus. http://www.riaggzwolle.nl/veelgesteldevragen.shtml Heb het voor de zekerheid opgezocht... De RIAGG uit mijn woonplaats vergoed de hulp ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maak een afspraak bij een psycholoog. Je kan naar jeugdzorg als je nog geen 18 bent. Je kan naar een eerstelijnspsycholoog (maar die zijn duur en worden niet vergoed, maar je kan wel zonder door verwijzing.. ca. 75 euro p/gesprek was het bij mij..) Of gewoon naar de huisarts. Zo'n bezoekje kan geen kwaad en dat zet je meestal weer op het juiste weg ![]() Maar alsjeblieft ga niet van die internettestjes doen of uit informatie je eigen conclusie trekken want dan wordt je juist meer gefrustreerd want zulke dingen kunnen met heeel veel dingen overeen komen.. Ik was namelijk eerst ook in een dipje, ik dacht dat ik depressief was door alles wat ik had gelezen enzo, maar ik ben naar een psycholoog geweest en die heeft gezegd dat ik niet depressief was maar een post-traumatische stress-stoornis had.. Zo zie je maar, er komt altijd iets anders uit. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat heb je vandaag NIET gewaardeerd #6 Snebbeltje | 500 | 21-04-2016 10:14 | |
Psychologie |
afspraak bij de psycholoog geheimpje | 13 | 13-11-2009 16:44 | |