![]() |
|
hallo,
Ik heb wat ideaals gevonden en ben zo aardig om dat met jullie te delen. Lees het onderstaande goed door en volg de instructies! Enja; het klinkt gek, maar het werkt echt! Try it! __________________________________________________ Start Internet Explorer op en ga naar www.hotmail.com. Vul vervolgens jouw emailadres en wachtwoord in. Nu zie je rechts (beetje bovenaan ~ middenin) de tekst "Instellingen | Help". Druk nu op Instellingen. Klik vervolgens op "Privé" (dit is links, in het menu). Kies dan "Mijn Profiel". Nu gaan we hier het een en ander in wijzigen. Land: Verenigde Staten Staat: Florida Postcode: 33332 (4X de 3!) Druk nu op de knop onderaan, om de wijzingen te behouden. Kies nu de knop "Taal" en stel hier in Engels. Vervolgens log je een keer uit..en meld je je opnieuw aan met je emailadres. Vervolgens doe je dan het volgende. Voer dan dit adres in je explorer,; http://by17fd.bay17.hotmail.msn.com/...n/Accountclose vanuit hotmail. Hiermee sluit je je account af. Vervolgens moet je account weer opnieuw activeren (terug naar hotmail.com en email in voeren + passw., alle reclame onzin doorlopen etc. JE MAILTJES BLIJVEN GEWOON AANWEZIG. DUS BEN NIET ONGERUST!!! Nu je account weer geactiveerd is heb je zoiezo 25mb opslag! In het mailtje van hotmail staat dat deze binnen 30 dagen wordt verhoogd naar 250mb! Laat daarom wel je taal de komende 30/31 dagen in het engels staan! __________________________________________________ Veel plezier ermee! Groetjes, Birdy OWJA: mocht er iemand vragen hebben, mail me maar!
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[Alg] Hotmail: waar blijven mijn MB's? WillKillForSex | 59 | 20-02-2005 15:54 |