![]() |
|
Sjongejonge jonge wat praten die mensen angst aan, ze zaaien maar in het rond:
http://users.skynet.be/courlisius/overview_n3.html Het is ook altijd hetzelfde: de opstanding is nabij! In juni 2004 zal het gebeuren! Er is naar mijn weten niks gebeurd, en gezien het feit dat ze die 'zieners' serieus nemen vind ik ook dat ze bij elk visioen een toelichting moeten geven achteraf. De "Patricks" meenden immers dat in de zomertijd 2004 de opstanding zou zijn. Witte kruizen aan de hemel en alles. Dus niet. Kan Jezus dan misschien even doorgeven waarom hij dat dan zei? Wat denken jullie ervan? En even in het algemeen: Geloof jij in een Eindtijd, zo ja, is die nu bezig/aangebroken of wanneer zou dat dan zijn volgens jou? In wat voor vorm geloof je wel/niet in de Opstanding? Wordt je angstig van dergelijke voorspellingen als die gedaan worden op die site? Beïnvloedt het je? Als je nu een groot wit kruis aan de hemel zou zijn dat zou betekenen volgens de christenen dat je nog 7 dagen hebt wat zou je dan doen?
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Ik heb zojuist de bijbel verbannen uit mijn leven Verwijderd | 266 | 25-07-2015 00:25 | |
is iemand hier apostolisch? -bianca13- | 67 | 15-10-2008 21:48 | |
Eindtijd leonkorn | 266 | 01-05-2008 17:54 | |
toekomstverwachting, profetieën =zwart wit= | 74 | 08-04-2007 14:00 | |
Het kleine vraagjes over geloven topic T_ID | 501 | 29-06-2006 23:21 | |
Openbaringen !!! leonkorn | 62 | 22-03-2003 16:44 |