Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik zelf ga al niet zo vaak naar disco's, ik mag namelijk niet uit, maar ik ga echt alleen om te dansen (me helemaal volgieten doe ik niet). En ik laat me echt niet in met de jongens daar, omdat ik niet zomaar met iemand wil zoenen, en meeste jongens in een disco zijn players (niet allemaal hoor). Maargoed, het stoot mij ook af, want ik kan het gedrag ook niet echt uitstaan. Nouja zo lang ze mij erbuiten houden dan. Maar dat gebeurt dus nooit, ze laten me niet met rust, nou dan heb ik er al weinig zin in. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar uitgaan is altijd nog leuker dan thuis zitten... En er lopen idd wel van die sletjes tussen, maar om nou te zeggen dat alle meiden zo zijn... Dat betwijfel ik ten zeerste. Bovendien is die zoete troep nog beter te verdragen dan die smerige biersmaak van sommige jongens *kijkt beschuldigend naar ex* |
![]() |
|
Verwijderd
|
Het probleem is ook dat mijn beste vriendin zo is, en ik kan het niet uitstaan. Ik heb er nooit iets van gezegd wanthet is haar leven, maar ik ga dus ook liever niet met haar uit naar een disco..
Dat zou dan met iemand anders moeten.. maja ik weet het ook allemaal niet meer hoor ![]() Ik vind het jammer dat meisjes zichzelf zulke dingen aandoen, want als ze later ouder zijn (damn, wat een cliché zin) krijgen ze er vast heel erg veel spijt van (zou ik denken). |
![]() |
|
okeej ik ben zelf ook vrouwelijk en als ik in een discotheek rondloop moet ik mij daar, volgens mij, inderdaad voor schamen.
WANT JEZUS, WAT LOPEN ER VEEL GOEDKOPE H**REN DAAR ROND! ![]() Ik ga daar dus al principieel al niet naar toe, alleen naar de feestjes van mijn vrienden want dat is pas echt kewl en een guinness in de kroeg is ook niet verkeerd. ![]() ![]() ![]() en kauwgum moet verplicht worden... ![]() |
![]() |
|
![]() |
nounounou...ligt aan jezelf dan...als jij dat soort wijven aantrekt...
sorry hoor, maar zo lijkt het net of alle vrouwen zo zijn...als ze er maar leuk uitzien....... maar als er een vrouw binnenkomt die er iets minder leuk uitziet geef je meteen geen aandacht...dus wat willen jullie nou??? zo dat wou ik ff kwijt want ik vind het nogal triest... ciao! |
![]() |
||
Citaat:
Is het bij jou thuis zo'n hel op aarde dan? Ik kan het hier thuis uitstekend naar mijn zin hebben hoor. Paar vrienden op de bank, filmpje erbij, bakje pinda's, paar biertjes koud in de koelkast. Dan kan ik echt genieten, veel meer dan dat ik in zo'n snikhete discotheek tussen dat a-muzikale gedreun sta in de omgeving van allemaal hitsige pubers.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
ugh, vandaag heb ik alleen maar gedanst btw, en nog komen die halve drank opvragende hoeren rond..
please is er nog 1 iemand hiero die normaal een relatie wilt zonder direct op alles af te keren.. (of die gozer moet geld en een body hebben die ik totaaaaal niet heb) man er is echt niks meer die "MIJ" leuk vind.. blaat ach moet minder zelf medelij hebben merk ik
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() @Shadow Als je naar een discotheek gaat, zoek je zelf de problemen, daar lopen hoeren maar OOK boeren rond. Ga je nu werkelijk naar een discotheek om er een meisje te vinden? Zoek je plezier ergens anders joch en stop met dat gezeik of je krijgt idd nog zelfmedelijden.
|
![]() |
|
![]() |
ik ben zelf ook meer een kroegganger en als ik in een trance zaal van een discotheek rondloop denk ik hetzelfde als jij. Kleren hebben ze opeens niet meer en niemand die er echt lol heeft.
Nee geef mij maar een kroegje of een gezellig zaaltje waar je gewoon wat kunt kletsen.
|
![]() |
Naja, ik heb geen problemen met pikant geklede dames, ze mogen dragen wat ze willen maar als t zon sletje is hoeft t niet bij mij in de buurt te komen...
zou t ook niet een beetje aan de leeftijdsgroep liggen? ik werk in n discotheek waar de minimum leeftijd 18 jr is en daar heb je toch wat meer normale mensen, als ik in n discotheek ben waar 16 jr het minimum is, zie ik meer van die meisjes die echt hopeloos n vriendje voor n week zoeken ofzow... pubertijd maybe?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik kan me best vermaken thuis, maar daar zit ik de hele week al... Ik wil ook wel es weg ![]() |
![]() |
|
Tja, dan moet je gewoon ergens anders uitgaan.
In Groningen bijvoorbeeld zijn ze het tegenovergestelde van hoerig, ze zijn heel voorzichtig. Irritant voorzichtig soms. In Groningen moet je eerst een uur een gesprek voeren - als ze uberhaupt in de eerste instantie al een gesprek aan willen gaan. - Vinden ze je dan leuk, dan krijg je misschien hun telefoonnummer. Dan ga je ze bellen, en vragen of ze zin heeft gezellig iets te drinken of iets te doen in de stad. De kans is groot omdat ze dan volkomen in nuchtere staat een jongen aan de lijn heeft die ze een uurtje kent, dat ze dan alsnog nee zegt. Wil ze wel uit, dan ga je uit eten en leer je elkaar in nuchtere staat kennen. De kans is dan groot dat het alsnog niks wordt omdat je meestal minder vlot bent in compleet nuchtere staat. Dus wees blij dat jij ergens woont waar er tenminste nog van die meiden zijn. Kijk, die meiden die iedereen en alles pakken op 1 avond is helemaal niks, daar ben ik het mee eens, maar zo moeilijk het contect leggen in Groningen gaat is ook niet normaal meer.
|
|