Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-12-2004, 22:20
Nestor
Nestor is offline
De Riffaap, door Prof. Dr. Mr. Ir. Van Dietschen*

Algemeen

De Riffaap (Parasitus Islamicus Maghrebinensis) is, zoals de Dietsche naam reeds aanduidt, een aapachtige behorend tot de orde der primaten. Deze bijzonder agressieve soort is oorspronkelijk afkomstig uit de Maghreb, een gebied in Noord-Afrika dat natuurlijke grenzen heeft, te weten: de Atlantische Oceaan in het westen, de Middellandsche Zee in het noorden en de Sahara in het oosten en zuiden. Tegenwoordig echter, heeft de Riffaap op welhaast onverklaarbare wijze het eigen, oorspronkelijke natuurlijke reservaat weten te ontsnappen en heeft zich overal gevestigd waar de omstandigheden dat toelieten. De Riffaap heeft een voorkeur voor West-Europa in het algemeen, en in de Lage Landen in het bijzonder schijnt deze uiterst gevaarlijke soort uitermate goed te gedijen, aangezien het daar geen of nauwelijks natuurlijke vijanden kent. Het agressieve groepsgedrag van de Riffaap is legendarisch en is vooral in de steden van de Lage Landen, alwaar zij almaar uitdijende koloniën hebben gesticht, goed te bestuderen.

Uiterlijk en gedrag

Het mannetje is vooral herkenbaar aan het steekwapen dat hij altijd en overal bij zich draagt, veelal een mes voor de adolescenten en een kromzwaard voor de wat oudere mannetjes. Ook zijn zij vaak te herkennen aan een luizige baard en een vreemdsoortig hoofddeksel, dat nog het meest doet denken aan het deksel van een ouderwetsche vuilnisbak. Overdag plegen voornamelijk de oudere mannetjes zich in zogenaamde koffie- en theehuizen alsook andere rattenholen, moskeeën genaamd, op te houden.
Vanuit deze rattenholen en poelen des verderfs beramen zij hun snode plannen om de territoria van de inheemsche mensch (de Homo Neerlandicus) op slinkse wijze over te nemen, hierbij gesteund door de inhoud van een bepaald geschrift (door hen koran genoemd) dat volgens de overlevering geschreven zou zijn door een exemplaar (ene geiten- en kinderneuqende Mohammed) van een zeer nauw aan de Riffaap verwante soort, de zandaap (Parasitus Islamicus Arabica). Ook worden zij nogal eens geholpen door bepaalde zwakbegaafde leden van de inheemsche stam, veelal luisterend naar namen als Femke, Wouter, Job, Jaap en Ronald, die in al hun zwakbegaafdheid denken dat het introduceren van nieuwe soorten een verrijking voor de inheemsche natuur en cultuur inhoudt en dat het met de schade wel mee zal vallen. Het moge duidelijk zijn dat deze lieden helemaal niets geleerd hebben van de konijnenplaag die Australië al tijden teistert en waar geen kruid tegen opgewassen is.

Het gedrag van de jongere mannetjes van de Riffaap lijkt veel op dat van de oudere mannetjes, al zijn er ook frappante verschillen. Zij zijn mogelijk nog agressiever en deinzen niet terug voor het gebruik van excessief geweld om de inheemsche bevolking te intimideren, waarbij enkele exemplaren zich zelfs geroepen voelen tot het ritueel afslachten van leden van de autochtone stam, die vanwege hun kritiek op de Riffaap een bedreiging vormen voor diezelfde Riffaap. Let wel: niet iedere Riffaap laat dit soort gedragstrekken openlijk naar buiten komen, maar wetenschappelijk onderzoek heeft aangetoond dat dit gedrag bij iedere Riffaap latent aanwezig is. Men zij dus gewaarschuwd!
Voorts heeft het adolescente mannetje van de Riffaap een uitgesproken voorkeur voor glinsterende en dure zaken zoals gouden halskettingen, de laatste mobiele telefoons, dure automobielen en scooters, enzovoorts, die bekostigd worden door middel van roofovervallen, inbraken, diefstallen, afpersingen van inheemsche leeftijdsgenoten, etc. Ook hier laten zij zich veelal van hun meest agressieve kant zien.
Tevens zijn groepsverkrachtingen van vrouwtjes van de inheemsche soort (Homo Neerlandicus), waarna zij tot slavinnen gemaakt worden, een geliefd tijdsverdrijf van de jonge mannelijke Riffaap. Zij rechtvaardigen dit gedrag door te wijzen naar datzelfde geschrift waar ook de oudere mannetjes van de Riffaap veelvuldig uit citeren, en ook zij weten zich gesteund door dezelfde zwakbegaafde leden van de inheemsche stam, dit overigens tot groot ongenoegen van het denkende deel van de oorspronkelijke bevolking.

Over het Riffaapvrouwtje is niet zoveel bekend, daar zij van nature bijzonder schuw is, al is dat maar schijn. Als zij, al dan niet groepsgewijs, aan het fourageren is, komt de ware, agressieve aard van het Riffaapvrouwtje naar voren. Dat kenmerkt zich vaak door het voordringen bij de kassa, terwijl zij de inheemsche mensch dingen toesist, zoals bijvoorbeeld: "wacht maar vuile varkensvreter, over 20 jaar zijn wij hier de baas", en soortgelijke uitingen van verbale agressie. Hiermee verraadt het vrouwtje uiteraard de ware bedoelingen van de Riffaap, maar omdat ook zij door de reeds eerder genoemde inheemsche zwakbegaafden wordt gesteund, maalt zij daar niet om.
Voorts is het Riffaapvrouwtje te herkennen aan haar snor, haar soepjurk en vooral aan haar sluier waaraan zij haar identiteit ontleent. Het Riffaapvrouwtje is, in tegenstelling tot het autochtone vrouwtje, gedurende de hele vruchtbare periode in haar leven drachtig, en elke negen à tien maanden werpt zij één of meerdere jongen, waarvan bij voorbaat bekend is dat zij voor galg en rad zullen opgroeien.

Voedsel

Het dieet van de Riffaap bestaat voornamelijk uit het vleesch van schapen, geiten en kamelen, die zij op rituele wijze slachten op hun balkons op drie-hoog-achter. Vaak houden zij diezelde beesten op voorgenoemde balkons, tot grote ergernis van de inheemsche mensch. Dit vleesch wordt gekruid met exorbitante hoeveelheden knoflook en vervolgens aan een enorme spies geregen om daarna halfgebakken in een bleke, smaakloze deegklomp, pitabrood genaamd, te verdwijnen. Dit bijzonder onappetijtelijke en onwelriekende gerecht, dat zij shoarma of kebab noemen, tracht de Riffaap tegen woekerprijzen uiteraard, vaak ook aan de goedmoedige autochtone bevolking te slijten, die op deze manier nietsvermoedend met de uiterst gevaarlijke en kwaadaardige multikulbacil in aanraking komt. Het uitermate ranzige en karige Riffaapdieet wordt verder aangevuld door zonnebloempitten wier schillen men overal kan terugvinden waar Riffapen zich plegen op te houden. Daarom zijn deze schillen van zonnebloempitten voor de beginnende Riffaapvorscher een uitstekend aanknopingspunt om zijn of haar veldstudie te beginnen. Men kan er zeker van zijn dat als men deze resten van Riffaapmaaltijden vindt, de Riffaap zelf nooit ver weg kan zijn.

Bestrijding

De bestrijding van de Riffaap, die immers bijzonder schadelijk voor de inheemsche mensch en natuur is, staat nog in de kinderschoenen, maar het is inmiddels al wel duidelijk geworden dat het hier een bijzonder kwaadaardige en hardnekkige parasietachtige betreft, die zich niet zonder slag of stoot uit onze heerlijke en prachtige Dietsche leefomgeving laat verwijderen.

Experimenten hebben reeds aangetoond dat de Riffaap volledig resistent is voor mogelijke oplossingen zoals oprotpremies, gezond verstand en rede, aangezien zij maar één taal verstaan, te weten die van het geweld. Vreemd genoeg begint het langzamerhand wél tot de Dietsche overheid door te dringen dat de Riffaap een bijzonder groot probleem is en een toekomstige bedreiging vormt, maar echte maatregelen zijn van overheidswege tot nu toe uitgebleven. Zo wordt de Riffaap nog steeds beschermd terwijl een actieve inperking van het bestand beter op zijn plaats zou zijn. Maatregelen, zoals het invoeren van schotpremies, zijn vooralsnog niet aan de orde, terwijl dat wel een afdoende middel zou kunnen blijken te zijn.

Hoe het nu verder moet met de intensieve bestrijding van de Riffaap weet niemand, al moge het wel duidelijk zijn dat de huidige maatregelen geen of veel te weinig soelaas bieden. Eenieder die een mogelijke oplossing voor dit almaar voortschrijdende probleem heeft, wordt verzocht dit zo spoedig mogelijk kenbaar te maken via de daartoe geëigende kanalen, teneinde een kordaat en adequaat optreden tegen deze agressieve uitheemsche soort te bespoedigen.
Advertentie
Oud 11-12-2004, 22:22
Lorelei
Lorelei is offline
Dat is een hele lap tekst die ik misschien ooit nog wel ga lezen als ik me ontzettend verveel maar wat moeten wij ermee?
Oud 11-12-2004, 22:40
Verwijderd
Ik kan het stukje in één zin samenvatten. Dat vergemakkelijkt het voor toekomstige lezers:

'KUT ALLOGTONE WE HATE SE WANT SE NEME ONS LAND OVER!'.

Oud 11-12-2004, 22:42
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
nare man schreef op 11-12-2004 @ 23:40 :
Ik kan het stukje in één zin samenvatten. Dat vergemakkelijkt het voor toekomstige lezers:

'KUT ALLOGTONE WE HATE SE WANT SE NEME ONS LAND OVER!'.

Hey bedankt, nou hoef ik niet meer te lezen.

Mijn vraag blijft wel staan: wat moeten wij ermee?
Oud 11-12-2004, 22:46
Verwijderd
Ik denk dat het de bedoeling is dat wij erom lachen. Echter, hoewel ik toch al redelijk wat biertjes achterover heb geslagen, het kan nog geen milde glimlach teweegbrengen hier.
Oud 11-12-2004, 22:49
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
nare man schreef op 11-12-2004 @ 23:46 :
Ik denk dat het de bedoeling is dat wij erom lachen. Echter, hoewel ik toch al redelijk wat biertjes achterover heb geslagen, het kan nog geen milde glimlach teweegbrengen hier.
O. Ik, hoewel ik toch al redelijk wat pakjes zakdoeken heb weggesnoten vandaag, ook niet.
Oud 11-12-2004, 22:52
Verwijderd
Ik heb een vermoeden dat de postgeschiedenis van Nestor bij één post zal blijven.
Oud 11-12-2004, 22:56
Lorelei
Lorelei is offline
"het kan geen glimlach teweeg brengen hier"

"ik ook niet"

Juist 't Is al laat zullen we maar denken.

Anyway, waarschijnlijk heb je gelijk.
Oud 11-12-2004, 23:03
Verwijderd
HahahahahahahahahahhahahahhahahahahahahaHahahahahahahahahahhahahahhaha hahahahahaHahahahahahahahahahhahahahhahahahahahahaHahahahahahahahahahh ahahahhahahahahahahaHahahahahahahahahahhahahahhahahahahahahaHahahahaha hahahahahhahahahhahahahahahahaHahahahahahahahahahhahahahhahahahahahaha HahahahahahahahahahhahahahhahahahahahahaHahahahahahahahahahhahahahhaha hahahahahaHahahahahahahahahahhahahahhahahahahahahaHahahahahahahahahahh ahahahhahahahahahahaHahahahahahahahahahhahahahhahahahahahahaHahahahaha hahahahahhahahahhahahahahahahaHahahahahahahahahahhahahahhahahahahahaha HahahahahahahahahahhahahahhahahahahahahaHahahahahahahahahahhahahahhaha hahahahahaHahahahahahahahahahhahahahhahahahahahahaHahahahahahahahahahh ahahahhahahahahahahaHahahahahahahahahahhahahahhahahahahahahaHahahahaha hahahahahhahahahhahahahahahahaHahahahahahahahahahhahahahhahahahahahaha HahahahahahahahahahhahahahhahahahahahahaHahahahahahahahahahhahahahhaha hahahahahaHahahahahahahahahahhahahahhahahahahahahaHahahahahahahahahahh ahahahhahahahahahahaHahahahahahahahahahhahahahhahahahahahahaHahahahaha hahahahahhahahahhahahahahahahaHahahahahahahahahahhahahahhahahahahahaha HahahahahahahahahahhahahahhahahahahahahaHahahahahahahahahahhahahahhaha hahahahahaHahahahahahahahahahhahahahhahahahahahahaHahahahahahahahahahh ahahahhahahahahahahaHahahahahahahahahahhahahahhahahahahahahaHahahahaha hahahahahhahahahhahahahahahahaHahahahahahahahahahhahahahhahahahahahaha HahahahahahahahahahhahahahhahahahahahahaHahahahahahahahahahhahahahhaha hahahahahaHahahahahahahahahahhahahahhahahahahahahaHahahahahahahahahahh ahahahhahahahahahahaHahahahahahahahahahhahahahhahahahahahahaHahahahaha hahahahahhahahahhahahahahahahaHahahahahahahahahahhahahahhahahahahahaha HahahahahahahahahahhahahahhahahahahahahaHahahahahahahahahahhahahahhaha hahahahahaHahahahahahahahahahhahahahhahahahahahahaHahahahahahahahahahh ahahahhahahahahahahaHahahahahahahahahahhahahahhahahahahahahaHahahahaha hahahahahhahahahhahahahahahahaHahahahahahahahahahhahahahhahahahahahaha HahahahahahahahahahhahahahhahahahahahahaHahahahahahahahahahhahahahhaha hahahahahaHahahahahahahahahahhahahahhahahahahahahaHahahahahahahahahahh ahahahhahahahahahahaHahahahahahahahahahhahahahhahahahahahahaHahahahaha hahahahahhahahahhahahahahahahaHahahahahahahahahahhahahahhahahahahahaha HahahahahahahahahahhahahahhahahahahahahaHahahahahahahahahahhahahahhaha hahahahahaHahahahahahahahahahhahahahhahahahahahahaHahahahahahahahahahh ahahahhahahahahahahaHahahahahahahahahahhahahahhahahahahahahaHahahahaha hahahahahhahahahhahahahahahahaHahahahahahahahahahhahahahhahahahahahaha HahahahahahahahahahhahahahhahahahahahahaHahahahahahahahahahhahahahhaha hahahahahaHahahahahahahahahahhahahahhahahahahahahaHahahahahahahahahahh ahahahhahahahahahahaHahahahahahahahahahhahahahhahahahahahahaHahahahaha hahahahahhahahahhahahahahahahaHahahahahahahahahahhahahahhahahahahahaha HahahahahahahahahahhahahahhahahahahahahaHahahahahahahahahahhahahahhaha hahahahahaHahahahahahahahahahhahahahhahahahahahahaHahahahahahahahahahh ahahahhahahahahahahaHahahahahahahahahahhahahahhahahahahahahaHahahahaha hahahahahhahahahhahahahahahahaHahahahahahahahahahhahahahhahahahahahaha HahahahahahahahahahhahahahhahahahahahahaHahahahahahahahahahhahahahhaha hahahahahaHahahahahahahahahahhahahahhahahahahahahaHahahahahahahahahahh ahahahhahahahahahahaHahahahahahahahahahhahahahhahahahahahahaHahahahaha hahahahahhahahahhahahahahahahaHahahahahahahahahahhahahahhahahahahahaha HahahahahahahahahahhahahahhahahahahahahaHahahahahahahahahahhahahahhaha hahahahahaHahahahahahahahahahhahahahhahahahahahaha

kut mogool
Oud 11-12-2004, 23:04
Zut Alors!
Zut Alors! is offline
GEWELDIGE TEKST!!! HELEMAAL TOP!!!

Nee, even serieus:

ik ben geen dichter
dat weet ik heus,
maar ik vind je gewoon een ontzettende kneus.
Oud 11-12-2004, 23:18
Uice
Uice is offline
Kerry King is een vette riff aap
Oud 11-12-2004, 23:28
Carpe Diem
Carpe Diem is offline
Jij hebt teveel vrije tijd. Maar goed, de uitwerking is leuk.
Oud 11-12-2004, 23:38
Verwijderd
ik kan niet geloven dat iemand tijd en zin heeft om zoveel crap te typen voor iets onzinnigs waar niemand wat aan heeft....

sterf
Oud 11-12-2004, 23:38
Verwijderd
Adolf Hitler zou er van gesmuld hebben.
Oud 11-12-2004, 23:41
Verwijderd
Echter: om de een of andere reden smul ík er niet van. Zou dat komen omdat ik zwakbegaafd ben?
Oud 12-12-2004, 00:29
Nona
Nona is offline
Geez...

Regels voor berichten