Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-12-2004, 11:11
Optima
Optima is offline
Mannen zijn voor mij net zo gemakkelijk te lezen als Chinees. En ik heb het over mannen, niet jochies, die zijn zo voorspelbaar als ik-weet-niet-wat.

Wat als je een man al een tijdje kent, en merkt dat zijn houding tegenonver jou is veranderd. Eerst van zakelijk, toen naar informeel. Uiteindelijk gaat het van informeel naar vriendschap, maar wanneer kun je zeggen dat het stadium van vriendschap is gepasseerd en verliefdheid is ingetreden.

voorbeeld: de man in kwestie doet alles voor me. Ik kan het zien als vriendendienst, maar als ik hem iets vraag te doen, is het binnen 5 minuten gebeurd. Daarnaast e-mailt hij mij ook steeds vaker.

is dit nog vriendschap? Of heeft hij 'interesse' ?
Oud 16-12-2004, 11:18
Verwijderd
Dat hangt natuurlijk ook van de inhoud van zijn leven af. Als hij toch weinig anders om handen heeft, dan is regelmatig E-mailen nog niet direct een aanwijzing. Maakt hij daarentegen speciaal tijd vrij in zijn drukke en oh zo boeiende leven om jou te mailen, dan kan er wel eens wat achter steken. Hetzelfde geldt voor bellen en dingen voor iemand doen.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2004, 11:23
Verwijderd
zie hierboven
Het kan ook zijn dat hij gewoon hele hechte vriendne wilt zijn hoeft niet meteen iets achter te zitten
Met citaat reageren
Oud 16-12-2004, 11:54
zeep007
zeep007 is offline
ik sluit me bij de bovenstaande heren aan.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2004, 12:59
Dobomobo
Dobomobo is offline
Je bent verliefd als je de hele tyd aan hem/haar denkt en hem/haar vaak mist...
Oud 16-12-2004, 13:00
Verwijderd
Citaat:
Dobomobo schreef op 16-12-2004 @ 13:59 :
Je bent verliefd als je de hele tyd aan hem/haar denkt en hem/haar vaak mist...
Ja, maar het ging erom hoe zij kan herkennen dat dat bij hem aan de gang is en ik geloof niet dat ze in zijn hoofd kan kijken.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2004, 13:17
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Iedereen uit het anders en laat t anders merken. Niet alle mannen zijn t zelfde

Maar goed, je kan natuurlijk eens vragen of ie een keer wat wil gaan drinken ergens, weet ik veel. En normaal gezien kom je op zulke momenten wel te weten of hij meer dan vriendschappelijk over je denkt.

Vind jij em eigenlijk leuk? Want zo niet moet je em ook heel valse hoop geven

Succes!
Oud 16-12-2004, 14:04
Mo6
Mo6 is offline
je komt er vanzelf achter als het zo is, het zou zo kunenn zijn maar dan moet hij dat toch echt duidelijker gaan maknen!
Oud 16-12-2004, 14:29
mrsjones
mrsjones is offline
Waarom mannen liegen en vrouwen altijd schoenen kopen?
Oud 16-12-2004, 15:16
Sade
Sade is offline
Het ziet er naar uit dat hij interesse heeft, al hangt het natuurlijk van de persoon af. Sommige mensen zijn nou eenmaal bereidt om alles voor je te doen.

Ik heb eigenlijk nooit moeite met doorhebben of iemand me leuk(er) vindt of niet
Oud 16-12-2004, 22:39
bracelance
bracelance is offline
bij sex en zoenen
Oud 16-12-2004, 22:47
Flowtje
Flowtje is offline
Ik heb het 3 à 4 jaar lang niet gezien. Uiteindelijk heeft hij (een hele goede vriend van me) me dus verteld dat hij me leuk vond, al vanaf dat hij mij heeft leren kennen.

Die signalen die hij gaf vond ik trouwens niet eens zo duidelijk Allemaal kleine dingetjes die ik gewoon zag als vriendschap, hechte vriendschap.. Natuurlijk waren er ook een paar dingen die ik raar vond maar daar heb ik eigenlijk nooit echt over nagedacht. Dus misschien helpt het als je alle kleine rare dingetjes die opvallen bij elkaar zet en op elk punt nagaat of er een logische verklaring voor is.. ofzo.
Oud 16-12-2004, 23:13
Love & Peace
Love & Peace is offline
Eigenlijk weet k niet of je wel verliefd kunt zijn op iemand die je nog nooit heb gezien. Leuk vinden lijkt me wat meer voor de hand liggender.
Via internet is het natuurlijk heel moilijk om er achter te komen of iemand je leuk vind. ik zou wat gaan afspreken. Dan merk je het wel.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2004, 23:41
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Wij zijn gewoon net als jullie, alles is mogelijk, als je het zeker wilt weten moet je een risico nemen.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2004, 10:56
Optima
Optima is offline
update:

het probleem is dat ik de signalen ook subjectief interpreteer.

Kijk, ik vind hem op een onderbewust level leuk, en 'zoek' dus naar signalen die 'verliefdheid' aangeven, terwijl anderen dit gewoon als vriendschap zien...

ik ben gek aan het worden...denk ik...
Oud 17-12-2004, 11:09
snoopy
snoopy is offline
Is dit die man die een relatie heeft? Want dan zou ik er maar vanuit gaan dat ie niet verliefd is.
Oud 20-12-2004, 21:15
klofje
klofje is offline
ik heb precies hetzelfde probleem! ik weet alleen nog niet hoe ik er nou echt achter ga komen
Met citaat reageren
Oud 20-12-2004, 22:21
Kaneelstok
Kaneelstok is offline
Duidelijkheid vragen, het is zo simpel...
Met citaat reageren
Oud 21-12-2004, 08:06
Random Moron
Random Moron is offline
Het is maar de vraag of je bereid bent de vriendschap op te geven voor zo'n kleine kans.

Altans, dat is bij mij het geval.

En ja,..het is zo dat je kleine dingen die voorheen doodnormaal waren gaat zien als tekenen van genegenheid of iets in die richting.
En dat is jammer..
Reageren

Regels voor berichten