Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dikke bullshit oc, tis gewoon zodat je die spellen op je pc kan spelen met de gemakken van tijdsversnelling en saven waar je wilt én dat je niet een hoop geld hoeft uit te geven om aan de spellen en console te komen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Anyhoe: Als software niet meer te verkrijgen is heb je pech zolang er nog licentie op zit. Overigens, nee ik ben geen moraalridder, ik stik zelf van de roms ![]() ![]() Overigens, als ze niet nooit in Europa zijn uitgekomen zal er naar ik aanneem ook geen europese licentie opzitten, waardoor het niet strafbaar is ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Verder zijn emulators bijna altijd illegaal; niet vanwege auteursrecht-overwegingen, maar vanwege de License Agreement die je tekent bij aanschaf/installatie van een spel. Er staat doorgaans duidelijk in dat geen enkele wijziging in de manier waarop het spel functioneert of de manier en het medium van het spelen zelf mag worden gemaakt. Een emulator doet dat wel, door het spel te gebruiken om het vervolgens op een ander medium na te bootsen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je mag in Nederland alles hebben en downloaden, dat is niet illegaal. Je mag het alleen nooit aanbieden aan anderen. Downloaden met bittorrent is niet illegaal, en als je er een zaak van maakt win je het ook, het probleem is alleen dat je automatisch ook upped, en dat is wel illegaal, en daarom kunnen BREIN/BAF en dergelijke organisaties er wat aan doen. Een emulator kan trouwens wél illegaal zijn. De emulator an sich dan. Emulatoren zijn over het algemeen tot stand gekomen door reverse-engineering, en dat mag niet, tenzij je er geld voor neerlegt en hierover een deal sluit met de producent van de desbetreffende console. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het is alleen illegaal om bestanden waarvan je geen rechten hebt in bezit ter hebben. Downloaden van legale bestranden is zowiezo geen probleem. Downloaden van illegale ook niet, pas als je geen rechten ervoor hebt wordt het illegaal. |
![]() |
||
Citaat:
||
Om eindelijk van het gezeik af te komen, het volgende:
Wat vind Nintendo van roms en emulators? Citaat:
Laatst gewijzigd op 09-01-2005 om 16:27. |
![]() |
||
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
[DS] Flashcards ? wie heeft hier ervaring mee ? Benteknol | 52 | 25-11-2006 20:15 | |
Software & Hardware |
[X-Box] Modden Chimera | 2 | 18-10-2004 04:04 | |
Games |
emulators voor nokia ethanol | 8 | 02-01-2004 16:07 | |
Software & Hardware |
waar kan ik neogeo emulators vinden 1234remco | 13 | 18-10-2002 14:56 | |
Games |
help met project64 Megagun | 4 | 30-08-2001 18:27 |