Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik vind hem erg mooi..
Normaal gesproken heb ik het niet zo op gedichten waar van die erg lange zinnen in worden gebruikt, maar dit loopt erg lekker. Alleen jammer dat je dat Fucking zo vaak gebruikt, t verpest ook n klein beetje de sfeer van het gedicht..
||
Verwijderd
|
Citaat:
daar het niet was dat de laatste strofe zo bij me aansloeg. dat is echt een van de sterkste stukjes van je die ik heb mogen lezen. Laatst gewijzigd op 11-07-2013 om 10:16. Reden: Naam verwijderd. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Nog even toevoegend dat het inderdaad dramatisch was, maar ik heb op dit moment gigantisch liefdesverdriet, waar vast het halve forum al van op de hoogte is, en dit stuk is geschrteven op één van de momenten dat alles me nog gestolen kon worden.. Als je me begrijpt. Toch vind ik overdrijven en dramatisering geen "negatief" iets in een gedicht.. Maargoed, das mijn mening ![]() Laatst gewijzigd op 26-05-2002 om 16:02. |
![]() |
|
Vind hem bijna helemaal perfect...alleen dit zinnetje vind ik wat jammer
feel like dying every day, maybe it's the gun to take Dat mabey it's the gun to take vind ik er op de een of andere manier dus niet helemaal inpassen...verders echt een toppertje van je !
|
![]() |
wat grappig dat de afgelopen tijd de reacties zo verandert zijn, heel goed als je echt zegt wat je er van vindt, maar onderbouw dat dan wel weetje...
*zucht* wat mooi, de fuckings zijn mooi, het gevoel is overweldigend, ik zat erin en voelde het mee... Als ik zulke zware emoties heb dan kan ik niet zo'n mooi engels gedicht schrijven, jij wel en dat lees je gewoon... Ben het met Secreet eens dat die zin met 'the gun to take' me wel opviel, niet meteen in negatieve zin maar hij stond daar maar wat, wist niet of hij nou wel of niet moest schreeuwen... zoiets Ik vind het grappig dat je zoveel kritische reacties hierop krijgt die soms minder genuanceerd zijn dan ik zou doen maar je reacties daarop vind ik echt super! wow dat je met zo'n lach (zo lijkt het) kunt reageren en je niet beledigd voelen door bepaalde opmerkingen (sommigen waren echt wel beetje bot) naja ik ben heel blij met dit gedicht want ik hou van dramatisch en ik ga em nu uitprinten zodat ik er op mijn momenten iets van troost in kan vinden (hopelijk niet snel nodig) ![]()
|
![]() |
Zware emoties zijn voor mij ook een vereiste,
Pas dan schrijf ik echt alleen misschien niet allemaal even mooi maar nu ik denk aan toen het bijna uit was met mijn vriendje toen heb ik toch ook wel 2 hele dik emotionele gedichten geschreven, wel meer maar die waren ook wel 'goed' vond ik toen. Het gedicht van Mars/Venus heb ik geschreven omdat ik even iets kwijt wilde maar niet omdat ik op springen stond van de emoties (?!) haha naja deze zit iig in mijn gedichten-map! als ik emoties herken en ze mooi verwoord zijn op een manier dat als ik me klote voel ik er een soort troost in kan vinden die ik normaal vind door een eigen gedicht te schrijven snap? haha ik moet echt gaan eten nu! doei ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Maar ik ben echt blij met zo'n compliment, ik denk dat de herkenning, het weten dat je niet alleen bent, inderdaad wel voor troost kan zorgen.. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat staat er onder jouw CTRL - V part II Bruut | 500 | 14-12-2003 15:56 | |
Verhalen & Gedichten |
snow dark_poetry | 0 | 30-01-2003 14:31 | |
Verhalen & Gedichten |
Ok, laat ik ook maar eens weer wat plaatsen... (meeste engels) AnOukj3 | 6 | 27-07-2002 16:33 | |
Verhalen & Gedichten |
Last thoughts.... AnTaRTiCa | 4 | 14-04-2002 13:17 | |
Verhalen & Gedichten |
State of Heart Floppy the Rabbit | 0 | 22-03-2002 17:59 | |
Verhalen & Gedichten |
5 Gedichten Hertog_Jan | 1 | 15-03-2002 19:44 |