![]() |
|
Verwijderd
|
op dit filmpje is de bewuste doodschop van Bouaouzan te zien op Eagles speler Kokmeijer
http://www.irhfchaarlem.myadsl.nl/Ko...vertreding.wmv Kokmeijer loopt een dubbele beenbreuk op en moet diezelfde avond nog geopereerd worden, verschrikkelijk natuurlijk, vooral omdat diezelfde Kokmeijer goed en wel hersteld was van.... een dubbele beenbreuk en goed in vorm was. Nou vraag ik me af...wat vinden jullie een gepaste straf? wat mij betreft ontslaat Sparta die Bouaouzan en schorst de KNVB hem minstens voor 2 jaar. zulke gasten zouden eigelijk nooit meer op de voetbalvelden te vinden mogen zijn.... ![]() Laatst gewijzigd op 19-12-2004 om 14:27. |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
naja kijk dan maar eerst ff hier... hier staat de link naar het filmpje!
http://www.nacforum.nl/topic.asp?TOPIC_ID=2509 |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
volgens mij was het adriaanse die het opperde; de dader net zo lang buiten het veld houden als de speler die hij geblessseerd heeft Best een mooi voorbeeld dus komt het alleen niet overeen met de topictiel ![]() even een stukje uit de stentor van de dader over het voorval: Citaat:
||
Citaat:
Al kan ik me een soortgelijke situatie herinneren met een overtreding van Sion op Heering die hierbij ook zijn been op twee plaatsen brak. Dit leverde nogal wat misverstanden op toen Haarlem Sion thuis had gelaten en Benito Kemble zijn debuut mocht maken. Helaas (of misschien gelukkig voor ons) kregen we het bericht over de ernst van de blessure pas te horen toen we Rotterdam al hadden verlaten. Het wrange voor Kokmeijer is dat hij zich heeft terug moeten vechten van een blessure en hij écht dolgraag wil voetballen. Het wrange voor ons is dat we een hele smalle selectie hebben en voor de rest van, in elk geval, dit seizoen een aanvaller in vorm moeten missen. Hadden we eindelijk eens een goede aankoop gedaan! En dan dat lieve artikel van het ventje in o.a. het Deventer Dagblad; als hij een held is komt hij de eerste officiële wedstrijd even op de middenstip zijn excuses aan heel Go Ahead aanbieden. Als iemand zich overigens geroepen voelt om een steunbetuiging richting Niels Kokmeijer te doen kan dat op deze site: http://nielsterugophetveld.mygb.nl/ |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
Citaat:
hij zei dat het nu nog vers was en daarom wilde wachten
||
Citaat:
||
Citaat:
er zijn veel vaker van dit soort overtredingen en die worden vaak laag bestraft maar als toevallig iemand zijn been breekt is het gelijk een hype, en naar de rechter vind ik zelf overdreven als je voetbalt weet je gewoon dat er een kans is dat je een erge blessure oploopt, niet dat ik de overtreding goedpraat dat zeker niet maar ik vind de rechter wel overdreven |
![]() |
||
Citaat:
Deze jongen was ooit een talent en is terug gekomen van eenzelfde beenbreuk en nu hij eindelijk in vorm is breekt hij direct weer zijn been. Verder is het tegenwoordig de tendens om overtredingen breed uit te meten. Als we tegenwoordig elke tackle van Ferry Bodde drie keer herhalen mag zo'n overtreding ook wel gehyped worden. En wat de rechter betreft ben ik zeer tweestrijdig. Eén is dat je zoiets kunt verwachten en bovendien spelen wij op dit moment veel liever voor eigen rechter. Punt twee is dat het wel een statement is. Want als ik vijf kilometer buiten het stadion iemand een halve trap geef dan mag ik nooit meer het stadion betreden, terwijl hele schijnheilige voetballers (die altijd tegen voetbalgeweld zijn) elkaar total loss mogen schoppen. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Als ik hem vrijdag van het veld zag aflopen kreeg ik niet echt het idee dat hij spijt had van zijn overtreding, maar dat hij het nog een blunder vond van Koopman (sowieso een geboren Spartaan geloof ik) ook. Maar de waarheid zullen we waarschijnlijk toch nooit achter halen. Het bestuur van Sparta verschuilt zich achter het feit dat deze jongen normaliter nooit overtredingen maakt. De spelers van Go Ahead willen hem het liefst de eerstkomende thuiswedstrijd als een kleine gladiator naakt de Adelaarshorst in duwen. De waarheid zal wel ergens in het midden van deze twee clubs liggen. |
![]() |
||
Citaat:
Het kwam waarschijnlijk door zijn debuutwedstrijd dat hij het nooit écht heeft kunnen maken; één groot trauma. |
![]() |
||
Citaat:
![]() *kuch* van rijswijk *kuch*
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Als Lim-Duan nu in een ziekenhuis in Deventer had gelegen had je bij ons niemand horen zeuren over overtredingen die niet bij het spelletje voetbal horen. Echter, het is een speler van ons en dus zal deze affaire voor Bouazouan ook nog wel een staartje krijgen. Een speler die zich overigens legendarisch heeft gemaakt vanwege zijn goals tegen zwolle en Roda JC. Vorig jaar brak (opperjood en praatjesmaker) Demy de Zeeuw (dat gigantische talent met die fluwelen pass die ooit bij Rafaël van der Vaart en Wesley Sneijder in één elftal heeft gespeeld!!!!!!!!) zijn been en hoorde je niemand klagen. Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|