Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-12-2004, 14:13
Verwijderd
op dit filmpje is de bewuste doodschop van Bouaouzan te zien op Eagles speler Kokmeijer

http://www.irhfchaarlem.myadsl.nl/Ko...vertreding.wmv

Kokmeijer loopt een dubbele beenbreuk op en moet diezelfde avond nog geopereerd worden, verschrikkelijk natuurlijk, vooral omdat diezelfde Kokmeijer goed en wel hersteld was van.... een dubbele beenbreuk en goed in vorm was.

Nou vraag ik me af...wat vinden jullie een gepaste straf?
wat mij betreft ontslaat Sparta die Bouaouzan en schorst de KNVB hem minstens voor 2 jaar.
zulke gasten zouden eigelijk nooit meer op de voetbalvelden te vinden mogen zijn....

Laatst gewijzigd op 19-12-2004 om 14:27.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-12-2004, 14:19
Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Filmpje werkt hier niet.
Oud 19-12-2004, 14:28
Verwijderd
godverdomme waarom doet het die link niet goed
Met citaat reageren
Oud 19-12-2004, 14:30
Verwijderd
naja kijk dan maar eerst ff hier... hier staat de link naar het filmpje!
http://www.nacforum.nl/topic.asp?TOPIC_ID=2509
Met citaat reageren
Oud 19-12-2004, 15:48
EaSy-M3
EaSy-M3 is offline
jeuz

dit is gewoon ziek......
Oud 19-12-2004, 16:02
Someboy
Someboy is offline
Die mag nooit maar het veld betreden. Punt uit !
Oud 19-12-2004, 16:23
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Het is een gore overtreding. Daar mag je toch zeker wel 15 wedstrijden voor verwachten! Dit soort mensen hoort eigenlijk niet thuis op een voetbalveld, maar ze lopen er wel tussen.

Ik vind dit overigens geen topic waard.
Oud 19-12-2004, 16:46
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
Someboy schreef op 19-12-2004 @ 17:02 :
Die mag nooit maar het veld betreden. Punt uit !
Oud 19-12-2004, 17:47
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Heb het inderdaad gezien, een paar keer al dit weekend. Vooral de persoon die het overkomt, die heeft dit al eens eerder meegemaakt.
Mijn persoonlijke mening: ik vind dat die jongen van Sparta op zijn minst dit hele seizoen niet meer in actie mag komen. En misschien nog langer. Als je ook ziet waarom hij schopt: gewoon uit frustratie omdat Sparta geen penalty kreeg.
Dit soort kansloze jonge gasten moeten eens leren zich te beheersen en zie nu het resultaat als je dat niet kunt. Dan vind ik dat daar een zware straf tegenover moet staan.
Oud 19-12-2004, 18:39
Ketjing
Ketjing is offline
Schandalige overtreding, deze mag zeker 2 maanden geschorst worden (vanaf januari)

laatst werd Wright Philips ook zo aangevallen door een speler van Tottenham.
De commentator zei dat het beenbreuk was, in herhaling zag je hele onderbeen bol staan, maar wonder boven wonder stond ie weer op
Oud 19-12-2004, 19:17
geen punt.
geen punt. is offline
Er worden wel vaker zulke smerige overtredingen gemaakt. Het verschil is dat er nu een ernstige blessure op volgt en dat er een sneu verhaal achter zit. Dat eerste is een reden om de schorsing langer te maken, dat tweede natuurlijk niet!
Oud 19-12-2004, 21:19
number9
number9 is offline
Keb zelf precies hetzelfde meegemaakt. Toen een gefrustreerde keeper en ook dubbele beenbreuk toen

Out van 25-01-2003 t/m 14 mei 1004.

Op t filmpje hoor ik hetzelfde herstel.

Die gast net zolang schorsen tot Kokmeijer er weer is.
Oud 19-12-2004, 22:10
Gornetsnoaker
Gornetsnoaker is offline
Jah, hij raakt em bewust hard.. maar hij heeft dus ook wel pech dat ie die gast zn been dubbel breekt.. Als die gast hard had gevallen had je het 30 seconden op SBS gezien, één regel op teletekst voor de geschorste spelers en dat was het..
Met citaat reageren
Oud 19-12-2004, 22:44
Verwijderd
Gaat echt te ver, schorsen voor 15 wedstrijden ofzo die sparta speler... verschrikkelijk..
Met citaat reageren
Oud 20-12-2004, 14:02
Gimme more beer
Citaat:
geen punt. schreef op 19-12-2004 @ 20:17 :
Er worden wel vaker zulke smerige overtredingen gemaakt. Het verschil is dat er nu een ernstige blessure op volgt en dat er een sneu verhaal achter zit. Dat eerste is een reden om de schorsing langer te maken, dat tweede natuurlijk niet!
Nee, het zijn allebei geen redenen om een schorsing te verlengen.
Oud 20-12-2004, 14:58
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 20-12-2004 @ 15:02 :
Nee, het zijn allebei geen redenen om een schorsing te verlengen.
begrijp me niet verkeerd hoor, maar emotie in het voetbal vind ik het mooiste om te zien, ook agressie, maar zo met 2 gestrekte benen inkomen op iemands onderbenen dan wil je iemand gewoon bewust blesseren...en dat kan niet!
Met citaat reageren
Oud 20-12-2004, 15:03
Gimme more beer
Citaat:
vijf schreef op 20-12-2004 @ 15:58 :
begrijp me niet verkeerd hoor, maar emotie in het voetbal vind ik het mooiste om te zien, ook agressie, maar zo met 2 gestrekte benen inkomen op iemands onderbenen dan wil je iemand gewoon bewust blesseren...en dat kan niet!
En daar zal hij een gepaste schorsing voor krijgen. Maar het feit dat er een blessure volgt kan geen extra wedstrijden opleveren.
Oud 20-12-2004, 15:07
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 20-12-2004 @ 16:03 :
En daar zal hij een gepaste schorsing voor krijgen. Maar het feit dat er een blessure volgt kan geen extra wedstrijden opleveren.
indd.. maar ik hoop dat de KNVB nou wel eens corrrect optreedt en die man niet voor 3 wedstrijden of zoiets schorst...
Met citaat reageren
Oud 20-12-2004, 15:15
Gimme more beer
Citaat:
vijf schreef op 20-12-2004 @ 16:07 :
indd.. maar ik hoop dat de KNVB nou wel eens corrrect optreedt en die man niet voor 3 wedstrijden of zoiets schorst...
Natuurlijk niet. Het was een bedoelde overtreding en dan geeft zelfs de knvb stevige schorsingen. Nogmaals, is dit een topic waard?
Oud 20-12-2004, 15:16
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 20-12-2004 @ 16:15 :
Natuurlijk niet. Het was een bedoelde overtreding en dan geeft zelfs de knvb stevige schorsingen. Nogmaals, is dit een topic waard?
ik vond van wel jah zo niet dan roept een fb er wel de halt toe.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2004, 15:28
Vandal
Vandal is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 20-12-2004 @ 16:15 :
het is iig wel actueel
volgens mij was het adriaanse die het opperde; de dader net zo lang buiten het veld houden als de speler die hij geblessseerd heeft
Best een mooi voorbeeld dus

komt het alleen niet overeen met de topictiel

even een stukje uit de stentor van de dader over het voorval:

Citaat:
De 20-jarige Spartaan zit op zijn beurt helemaal stuk nadat hij Kokmeijer vrijdagavond met een vreselijke overtreding een dubbele beenbreuk bezorgde. ‘Ik schaam me zo erg dat ik hem eigenlijk amper onder ogen durf te komen’, sprak de zondaar gisteravond. ‘Dit is het domste dat ik ooit heb gedaan.’

Pas toen hij zijn actie op de televisie terugzag, drong tot hem door wat hij had veroorzaakt. ‘Ik schrok van mezelf’, zegt Bouaouzan, die op het veld nog had geprotesteerd tegen zijn rode kaart. ‘Ik wist op dat moment niet precies wat ik had gedaan’, zegt hij. ‘Rood was natuurlijk wel gepast.’

Gepast vindt hij ook de zware schorsing die hem ongetwijfeld te wachten staat. ‘Dat interesseert me helemaal niets’, zegt Bouaouzan. ‘Het gaat me om die jongen. Desnoods schorsen ze me voor de tijd dat Kokmeijer uit de roulatie is. Door één actie heb ik misschien wel een carrière naar de klote geholpen. Geloof me, u zou niet graag in mijn schoenen staan. Ik ben nog jong, heb in mijn loopbaan nog weinig meegemaakt en dan krijg je al deze negatieve publiciteit over je heen. Dit is ook voor mij een zware tijd.’
Oud 20-12-2004, 15:39
Ketjing
Ketjing is offline
logisch dat de spartaan zo reageerd. Probeert weer een beetje zn imago op te poetsen. Maar idd een flinke schorsing is terecht
Oud 20-12-2004, 16:50
Verwijderd
Het is nogal eens gedonder met die Spartanen

maar ik vind dit ook geen topic waard
Met citaat reageren
Oud 20-12-2004, 17:17
AGH
AGH is offline
Citaat:
vijf schreef op 19-12-2004 @ 15:13 :
Nou vraag ik me af...wat vinden jullie een gepaste straf?
Voor de rest van het seizoen schorsen en hem nog één wedstrijd laten spelen in Deventer.
Al kan ik me een soortgelijke situatie herinneren met een overtreding van Sion op Heering die hierbij ook zijn been op twee plaatsen brak. Dit leverde nogal wat misverstanden op toen Haarlem Sion thuis had gelaten en Benito Kemble zijn debuut mocht maken.

Helaas (of misschien gelukkig voor ons) kregen we het bericht over de ernst van de blessure pas te horen toen we Rotterdam al hadden verlaten.
Het wrange voor Kokmeijer is dat hij zich heeft terug moeten vechten van een blessure en hij écht dolgraag wil voetballen.
Het wrange voor ons is dat we een hele smalle selectie hebben en voor de rest van, in elk geval, dit seizoen een aanvaller in vorm moeten missen. Hadden we eindelijk eens een goede aankoop gedaan!

En dan dat lieve artikel van het ventje in o.a. het Deventer Dagblad; als hij een held is komt hij de eerste officiële wedstrijd even op de middenstip zijn excuses aan heel Go Ahead aanbieden.

Als iemand zich overigens geroepen voelt om een steunbetuiging richting Niels Kokmeijer te doen kan dat op deze site: http://nielsterugophetveld.mygb.nl/
Met citaat reageren
Oud 20-12-2004, 17:39
Gimme more beer
Citaat:
AGH schreef op 20-12-2004 @ 18:17 :
Dit leverde nogal wat misverstanden op toen Haarlem Sion thuis had gelaten en Benito Kemble zijn debuut mocht maken.
Dé Benito Kemble?
Oud 20-12-2004, 20:53
Yurgentje
Yurgentje is offline
die speler moet worden aangegeven bij de politie voor zware mishandeling..... en verder zn straf...laat hem net zow lang sgorsen totdat niels kokmeijer weer 100% fit is om een wedstrijd te spelen
Oud 20-12-2004, 21:59
PiMpJuiCe
PiMpJuiCe is offline
dat heeft ie ook gedaan, hij heeft aangifte gedaan bij de politie voor mishandeling
Met citaat reageren
Oud 20-12-2004, 22:08
Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
PiMpJuiCe schreef op 20-12-2004 @ 22:59 :
dat heeft ie ook gedaan, hij heeft aangifte gedaan bij de politie voor mishandeling
nee, hij twijfelt daar nog over.
hij zei dat het nu nog vers was en daarom wilde wachten
Oud 20-12-2004, 22:22
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Was een schandalige overtreding natuurlijk. En een langdurige schorsing is ook logisch. Maar ik vind het eigenlijk wel raar dat wanneer dit soort overtredingen worden gemaakt en er is een flinke blessure als gevolg, er veel heftiger wordt gereageert. Niet dat ik het wil goed praten wat die jongen heeft gedaan, juist niet. Ik denk dat veel te vaak 'dood-schoppen' die geen blessures als gevolg hebben, te vaak onbestraft of veel te laag bestraft blijven. Ik denk dat je de overtreding opzichzelf moet zien, en het gevolg niet mee moet rekenen. Gewoon standaart als je met gestrekt been duidelijk op de tegenstander (en niet op de bal) inkomt minstens 10 wedstrijden schorsing of iets dergelijks.

Wel goed dat die jongen die die overtreding beging zo snel al zijn diepste spijt betoog. (Daar kan ene Dingsdag nog een voorbeeld aan nemen)
Oud 20-12-2004, 22:31
Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 20-12-2004 @ 23:22 :

Wel goed dat die jongen die die overtreding beging zo snel al zijn diepste spijt betoog. (Daar kan ene Dingsdag nog een voorbeeld aan nemen)
Dingsdag heeft na de wedstrijd laten weten dat het stom was en dat gewoon onnodig was. Verder heeft ie niemand geblesseerd dus echt spijt betuigen is niet nodig
Oud 21-12-2004, 12:30
PiMpJuiCe
PiMpJuiCe is offline
Citaat:
Was een schandalige overtreding natuurlijk. En een langdurige schorsing is ook logisch. Maar ik vind het eigenlijk wel raar dat wanneer dit soort overtredingen worden gemaakt en er is een flinke blessure als gevolg, er veel heftiger wordt gereageert. Niet dat ik het wil goed praten wat die jongen heeft gedaan, juist niet. Ik denk dat veel te vaak 'dood-schoppen' die geen blessures als gevolg hebben, te vaak onbestraft of veel te laag bestraft blijven. Ik denk dat je de overtreding opzichzelf moet zien, en het gevolg niet mee moet rekenen. Gewoon standaart als je met gestrekt been duidelijk op de tegenstander (en niet op de bal) inkomt minstens 10 wedstrijden schorsing of iets dergelijks.

mee eens, als hij dezelfde overtreding zou begaan en die jongen zou ze been breken zou je er veel minder mensen over praten
er zijn veel vaker van dit soort overtredingen en die worden vaak laag bestraft maar als toevallig iemand zijn been breekt is het gelijk een hype, en naar de rechter vind ik zelf overdreven als je voetbalt weet je gewoon dat er een kans is dat je een erge blessure oploopt, niet dat ik de overtreding goedpraat dat zeker niet maar ik vind de rechter wel overdreven
Met citaat reageren
Oud 21-12-2004, 14:51
de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
**Sparta heeft het schikkingsvoorstel
van de aanklager betaald voetbal voor
een schorsing van twaalf duels,waarvan
twee voorwaardelijk,met een proeftijd
van een jaar,voor Rachid Bouazouan
aanvaard.

De Sparta-aanvaller maakte in het duel
met Go Ahead Eagles (afgelopen vrijdag)
een zeer ernstige overtreding op Niels
Kokmeijer,die daarna afgevoerd werd met
een gecompliceerde beenbreuk.Arbiter
Koopman bestrafte de Spartaan met rood.

Kokmeijer heeft inmiddels aangifte bij
de politie gedaan tegen Bouazouan.
Oud 21-12-2004, 15:15
Verwijderd
Veel te lage straf, maar dat was te verwachten
Met citaat reageren
Oud 21-12-2004, 16:28
Someboy
Someboy is offline
Ter Info:
Rachid Bouazouan en Sparta Rotterdam gaan akkoord met het schikkingsvoorstel dat de aanklager van de KNVB had gedaan. De aanvaller accepteert de schorsing voor twaalf duels, waarvan twee voorwaardelijk.
'Gezien de ernst van de blessure en uit respect voor Niels Kokmeijer zullen Sparta en Bouazouan niet in beroep gaan tegen de straf van de KNVB', zo laat de club weten via zijn website. Bouazouan ging vrijdag flink over de schreef door met een wilde tackle het rechteronderbeen van Kokmeijer te breken.

Daarbij blijft het niet voor Bouazouan. De twintigjarige Rotterdammer is door de directie van Sparta tijdelijk op non-actief gesteld. Zo heeft de club in overeenstemming met de speler (en diens zaakwaarnemer) besloten dat hij voorlopig geen deel meer uitmaakt van de selectie. Hij reist niet mee naar het aanstaande trainingskamp in Turkije.

Bouazouan heeft dinsdagochtend Niels Kokmeijer bezocht in het ziekenhuis, zo meldt Sparta.
Oud 21-12-2004, 17:00
Gimme more beer
12 Wedstrijden vind ik volgens knvb richtlijnen een aardige straf. 15 Had ik beter gevonden, maar 12 is al een hoop. Goed dat hij bij niels is geweest, kan ik wel waarderen
Oud 21-12-2004, 17:07
geen punt.
geen punt. is offline
Ik vind de straf zeker niet te laag.
Oud 21-12-2004, 17:28
AGH
AGH is offline
Citaat:
PiMpJuiCe schreef op 21-12-2004 @ 13:30 :
mee eens, als hij dezelfde overtreding zou begaan en die jongen zou ze been breken zou je er veel minder mensen over praten
er zijn veel vaker van dit soort overtredingen en die worden vaak laag bestraft maar als toevallig iemand zijn been breekt is het gelijk een hype, en naar de rechter vind ik zelf overdreven als je voetbalt weet je gewoon dat er een kans is dat je een erge blessure oploopt, niet dat ik de overtreding goedpraat dat zeker niet maar ik vind de rechter wel overdreven
Ik denk niet zozeer dat het zijn dubbele beenbreuk is die de hype doet opwaaien, maar het gevolg van zijn voetballoopbaan die waarschijnlijk aan diggelen is.
Deze jongen was ooit een talent en is terug gekomen van eenzelfde beenbreuk en nu hij eindelijk in vorm is breekt hij direct weer zijn been. Verder is het tegenwoordig de tendens om overtredingen breed uit te meten.
Als we tegenwoordig elke tackle van Ferry Bodde drie keer herhalen mag zo'n overtreding ook wel gehyped worden.

En wat de rechter betreft ben ik zeer tweestrijdig.
Eén is dat je zoiets kunt verwachten en bovendien spelen wij op dit moment veel liever voor eigen rechter.
Punt twee is dat het wel een statement is.
Want als ik vijf kilometer buiten het stadion iemand een halve trap geef dan mag ik nooit meer het stadion betreden, terwijl hele schijnheilige voetballers (die altijd tegen voetbalgeweld zijn) elkaar total loss mogen schoppen.
Met citaat reageren
Oud 21-12-2004, 17:30
AGH
AGH is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 21-12-2004 @ 18:00 :
12 Wedstrijden vind ik volgens knvb richtlijnen een aardige straf. 15 Had ik beter gevonden
16 had ie er moeten krijgen. Dat waren er precies genoeg geweest!
Met citaat reageren
Oud 21-12-2004, 17:39
AGH
AGH is offline
Citaat:
Tja...wat is spijt.
Als ik hem vrijdag van het veld zag aflopen kreeg ik niet echt het idee dat hij spijt had van zijn overtreding, maar dat hij het nog een blunder vond van Koopman (sowieso een geboren Spartaan geloof ik) ook.

Maar de waarheid zullen we waarschijnlijk toch nooit achter halen. Het bestuur van Sparta verschuilt zich achter het feit dat deze jongen normaliter nooit overtredingen maakt.
De spelers van Go Ahead willen hem het liefst de eerstkomende thuiswedstrijd als een kleine gladiator naakt de Adelaarshorst in duwen.

De waarheid zal wel ergens in het midden van deze twee clubs liggen.
Met citaat reageren
Oud 21-12-2004, 17:45
AGH
AGH is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 20-12-2004 @ 18:39 :
Dé Benito Kemble?
Hehe...ja, de grote Benito Kemble die o.a. bij N.E.C. heeft gespeeld.
Het kwam waarschijnlijk door zijn debuutwedstrijd dat hij het nooit écht heeft kunnen maken; één groot trauma.
Met citaat reageren
Oud 21-12-2004, 18:34
Gimme more beer
Citaat:
AGH schreef op 21-12-2004 @ 18:45 :
Hehe...ja, de grote Benito Kemble die o.a. bij N.E.C. heeft gespeeld.
Het kwam waarschijnlijk door zijn debuutwedstrijd dat hij het nooit écht heeft kunnen maken; één groot trauma.
Bij NEC was hij ook rampzalig slecht, maar toch een kleine legende geworden. Daar kennen we er wel meer van

*kuch* van rijswijk *kuch*
Oud 21-12-2004, 19:02
S.C. Feijenoord
S.C. Feijenoord is offline
Persoonlijk zou ik een gat in de lucht springen als Song ooit zo'n dooschop zou geven bij de klassieker!

Maar 't blijft natuurlijk een schandalige overtreding, die terecht hard moeten worden bestraft. Zet alleen me vraagtekens bij een aangifte, gaan we dan nu voor elke elleboog de stap naar de rechter maken? Neem aan dat de A1 van ME zich dan nu ook binnen de lijnen gaat begeven?
Hoewel het natuurlijk wel dubieus is dat als je als supporter niet eens botten hoeft te breken om langer geschorst te worden..
Met citaat reageren
Oud 21-12-2004, 22:08
Verwijderd
Citaat:
S.C. Feijenoord schreef op 21-12-2004 @ 20:02 :
Persoonlijk zou ik een gat in de lucht springen als Song ooit zo'n dooschop zou geven bij de klassieker!

Maar 't blijft natuurlijk een schandalige overtreding, die terecht hard moeten worden bestraft. Zet alleen me vraagtekens bij een aangifte, gaan we dan nu voor elke elleboog de stap naar de rechter maken? Neem aan dat de A1 van ME zich dan nu ook binnen de lijnen gaat begeven?
Hoewel het natuurlijk wel dubieus is dat als je als supporter niet eens botten hoeft te breken om langer geschorst te worden..
indd jah... een lange schorsing door de KNVB en klaar.. tis een overtreding maar hij ramt um ook alweer nie in elkar
Met citaat reageren
Oud 22-12-2004, 08:56
Sultan_of_Swing
Sultan_of_Swing is offline
Ik vind de straf terecht en ik vind het ook terecht dat Kokmeijer aangifte heeft gedaan. Hij kan zijn rechteronderbeen/voet misschien nooit meer volledig gebruiken, dan is dus niet alleen zijn voetballoopbaan naar de knoppen maar gaat hij daar dus nog meer last van ondervinden. Dat is wel even wat anders dan een elleboogstoot waar het slachtoffer na 5 minuten weer opstaat en verder kan.
Oud 22-12-2004, 11:17
Verwijderd
Citaat:
Sultan_of_Swing schreef op 22-12-2004 @ 09:56 :
Ik vind de straf terecht en ik vind het ook terecht dat Kokmeijer aangifte heeft gedaan. Hij kan zijn rechteronderbeen/voet misschien nooit meer volledig gebruiken, dan is dus niet alleen zijn voetballoopbaan naar de knoppen maar gaat hij daar dus nog meer last van ondervinden. Dat is wel even wat anders dan een elleboogstoot waar het slachtoffer na 5 minuten weer opstaat en verder kan.
een elleboogstoot op de verkeerde plek en ze kunnen je gaan begraven hoor, maar goed...
Met citaat reageren
Oud 22-12-2004, 14:25
Carpe Diem
Carpe Diem is offline
Erg vuile overtreding. Ik vraag me af of Kokmeijer juridische stappen zal ondernemen.
Oud 22-12-2004, 14:56
Verwijderd
Citaat:
Carpe Diem schreef op 22-12-2004 @ 15:25 :
Erg vuile overtreding. Ik vraag me af of Kokmeijer juridische stappen zal ondernemen.
Dat heeft hij reeds gedaan.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2004, 17:00
AGH
AGH is offline
Citaat:
Natuurlijk is het heel erg hypocriet zo’n overtreding.
Als Lim-Duan nu in een ziekenhuis in Deventer had gelegen had je bij ons niemand horen zeuren over overtredingen die niet bij het spelletje voetbal horen.
Echter, het is een speler van ons en dus zal deze affaire voor Bouazouan ook nog wel een staartje krijgen. Een speler die zich overigens legendarisch heeft gemaakt vanwege zijn goals tegen zwolle en Roda JC. Vorig jaar brak (opperjood en praatjesmaker) Demy de Zeeuw (dat gigantische talent met die fluwelen pass die ooit bij Rafaël van der Vaart en Wesley Sneijder in één elftal heeft gespeeld!!!!!!!!) zijn been en hoorde je niemand klagen.
Citaat:
Die stap naar de rechter is denk ik meer een juridische zaak. De kans is heel erg groot dat Kokmeijer zijn voet nooit meer zal kunnen gebruiken. Eindconclusie is sowieso dat zijn carrière naar de knoppen is, maar is ook dat hij nog jarenlang last zal ondervinden van deze blessure.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2004, 17:50
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
12 wedstrijden, veel te kort man!
Oud 22-12-2004, 18:19
Verwijderd
Citaat:
AGH schreef op 22-12-2004 @ 18:00 :

Die stap naar de rechter is denk ik meer een juridische zaak. De kans is heel erg groot dat Kokmeijer zijn voet nooit meer zal kunnen gebruiken. Eindconclusie is sowieso dat zijn carrière naar de knoppen is, maar is ook dat hij nog jarenlang last zal ondervinden van deze blessure.
Sorry maar trek je niet al te snel conclusies? Je weet helemaal niet hoe hij revalideerd.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten