Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
1) misschien is het handig even te kijken of je wel een bootable cdtje heb van xp, anders moetje van die lompe startflopy's maken of er eerst een andere windows opzetten. 2) het uitwisselen van installaties gaat per definitie nooit erg jofel . dit aangezien de windows instalatie rekend op bepaalde controllers op het bord en niet ineens controllers van een heel ander merk of type. met win9x kon je het wel op een goede manier doen mits je de schijf uitwisselde tijdens het: "opnieuw opstarten" ,bij 2000 en xp heb ik het zelf eigelijk nooit gebrobeerd. |
![]() |
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
2) Is er geen manier om dit te omzeilen? Of moeten we dit maar onder het mom houden dat windows toch wel *** is. Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
dan zou-ie in ieder geval _iets_ moeten laten zien. niet alle bios'sen laten namelijk de CD drives zien, de harddiscs vaak wel. Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Het bios laat wel de cd-drive zien, maar kan er niet van opstarten ![]() Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
http://www.bootdisk.com/bootdisk.htm en http://support.microsoft.com/?kbid=310994
tnx! ik ga het proberen en heb weer een beetje hoop |
![]() |
|||
Citaat:
![]() evt., wat gek genoeg ooit 's werkte: als volgorde alleen maar CD-ROM invullen, dus bootvolgorde CDROM, CDROM, CDROM, CDROM, ... ahwel, je snapt het idee. zeg, een Windows'98 startflop: ziet de OAKCDROM.SYS of hoe heet dat ding (misschien OAKIDECD.SYS ofzo??) die CD-ROM niet? 'k weet ook niet hoeveel verstand je er van hebt.... Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Die volgorde lukt niet, je kan maar 1x cd-rom vermelden als opstartdevice in het bios. oakcdrom.sys? Hoe moet ik dat ding mijn cd-drive laten zien? Met opstarten van een opstartdiskette wordt mijn cd-rom drive iig niet herkend. Mooi is relatief... en laten we niet vergeten dat het altijd nog om het innerlijk gaat. (mooi uiterlijk helpt alleen het innerlijk mooier te maken ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[HD] Sata wil nie dafelix | 13 | 05-02-2004 16:41 | |
Software & Hardware |
Vaak gestelde vragen (lees dit eerst voor je een vraag stelt!) dystopia | 49 | 29-01-2003 22:34 |