Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-12-2004, 12:54
Verwijderd
hey allemaal!

ik bevind me nu in n weirde situatie. Het begon 3 jaar geleden. Ik was op n feest en leerde daar een kongen kennen (S). We wisselden msn adressen uit en gingen een beetje msnen met elkaar. In die tussen tijd kreeg ik n vriend. Het msnen ging gewoon door als vrienden ( hoe het ook begon). Na 1,5 jaar gign het uit met mn vriend en gingen we ook bellen en smsen. De eerste keer dat we samen uit gingen heel de avond zitten praten, heel gezellig. De tweede keer dat we elkaar zagen (koninginnenach) hebben we gezoend. Na die tijd kregen we steeds intiemere gesprekken. Op een ggeven moment vroeg ik em af wat hij nou voor me voelde en of hij iets van een relatie wilde in de toekomst. Na een hoop geleuter erover zei hij dat hij zoals het toen ging goed vond. Gewoon vrienden dus en een beetje zoenen met elkaar. Eigelijk wilde ik een ander antwoord horen, maar ik zei dat ik blij was dat hij dat zei omdat ik nog vrijgezel wilde blijven. We zijn nog een paar keer uitgeweest tot ik de hoop opgaf en later ook een andere vriend kreeg. Ondertussen gewoon leuk contact en samen naar een concert enzow. Toe het uitging met mijn vriend ben ik nog naar S zijn verjaardagsfeest geweest. Daar hoorde ik dat hij superveel over me praat tegen zn vrienden. Dat verbaaste me omdat hij zelf vertelde nooit echt vriendinnen heeft gehad alleen maar scharrels enzow. Zn vrienden zien ook nooit de meiden waar hij mee om ging enzow.
Nou zijn we vorige week weer samen uit gegaan en was heel gezellig. Hij zei tegen em dattie helemaal gek op me is enzow. Nu zit hij in het buitenland en belde hij me met kerst om me een fijne kerst te wensen e.d. Naar mijn id heeft hij sinds wij weer wat closer zijn ook geen scharrel meer gehad, dus een player zal hij niet zijn. Naar mijn id spelen we allebei hard to get, bang om gekwetst te worden owso. Maar stel dat hij dat niet doet? Ik snap niet waarom hij dan zo lief doet.
Kan iemand mij misschien een tip geven wat ik met mn gevoel aan moet of die mij die kerel een beetje kan uitleggen?

alvast bedankt!!

psycho
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-12-2004, 13:01
Sade
Sade is offline
Als jij die jongen leuk vind, moet jij hem dat gewoon duidelijk maken. Aangeven dat jij er graag voor de 100% voor wil gaan.
En dan is het aan hem om te bedenken of hij dat ook wil
Oud 28-12-2004, 13:08
Mucky
Mucky is offline
Citaat:
Sade schreef op 28-12-2004 @ 14:01 :
Als jij die jongen leuk vind, moet jij hem dat gewoon duidelijk maken. Aangeven dat jij er graag voor de 100% voor wil gaan.
En dan is het aan hem om te bedenken of hij dat ook wil
Met citaat reageren
Oud 28-12-2004, 13:14
Verwijderd
vorige week heb ik tegen em gezegd dat ik em echt leuk vind.. maarja werd n beetje ocverheen geluld enzow
Met citaat reageren
Oud 28-12-2004, 13:19
freud
freud is offline
Ik denk dat ie niet goed weet wat ie wil. Een beetje 'wel de lusten, maar niet de lasten'. Misschien moet je 'm maar eens duidelijk maken dat dit soort gedrag echt wel kan kwetsen.
Je kan vragen voor eens en voor altijd duidelijk te zijn, want dat dit aan je vreet, dan weet je t tenminste..

Je geeft duidelijk meer om hem dan je zelf toegeeft, das wel duidelijk
Oud 28-12-2004, 13:24
Verwijderd
Citaat:
freud schreef op 28-12-2004 @ 14:19 :

Je geeft duidelijk meer om hem dan je zelf toegeeft, das wel duidelijk
wiehiie je bent psies de 6de die het zegt

tjah ik ben eerlijk gezegd bang om hem bang te maken en/of af te schrikken. Ik dnek niet dat het bij hem om de lusten gaat, anders had hij tussendoor ook wel een ander meisje gehad en mij niet aan zn vrienden voorgesteld net als zn andere scharrels.

Laatst gewijzigd op 28-12-2004 om 13:28.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2004, 13:50
freud
freud is offline
ok, dan is ie gewoon bang

Net zoals bij de spinnen onder het bed, gewoon face-to-face! kasjaaa!
Oud 28-12-2004, 14:48
Verwijderd
tjah dat is inderdaad zo, maar ik ben bang om em af te schrikken en dan denk ik: waarom noul hij ineens wel een relatie met mij willen terwijl hij dat nooit wilde (ook nie met anderen)
Met citaat reageren
Oud 28-12-2004, 15:18
MissyE
MissyE is offline
Misschien doordat jij "onbereikbaar" werd (je kreeg een vriend) besefte hij misschien wel dat hij je wel erg leuk vind..
*verder heb ik ook niet zo veel verstand van dit soort zaken *

Dat jij tegen 'm hebt gezegd dat je 'm leuk vind, en er werd overheen gekletst, wil niet zoveel zeggen (volgens mij).. aangezien jongens nooit zo gevoelig zijn voor dit soort opmerkingen ("bord voor je kop" heet zoiets geloof ik )
Oud 28-12-2004, 16:42
WolterB
WolterB is offline
Probeer t m echt duidelijk te maken en dan zie je wat er gebeurt
Oud 29-12-2004, 10:31
Al Murphy
Al Murphy is offline
Citaat:
Get Psycho schreef op 28-12-2004 @ 15:48 :
tjah dat is inderdaad zo, maar ik ben bang om em af te schrikken en dan denk ik: waarom noul hij ineens wel een relatie met mij willen terwijl hij dat nooit wilde (ook nie met anderen)
Hoe kan je dat nu weten? Jullie hebben het er al over gehad, en dan lieg je staalhard dat je blij bent dat hij niks met je wil, terwijl dat niet zo is.
Die kerel ziet geen verandering in je gedrag, dus zal hij er gemakkelijkheidshalve van uit gaan, dat je nog steeds geen relatie met hem wil.

Jij kan je gevoelens ten opzichte van hem duidelijk maken, dus doe dat.

Anderzijds... het lijkt me ook half zo'n verhaal van de doos die onwetend wordt opgevreën door mister bimbo. Maar de arme doos heeft het niet helemaal door, en denkt dat zij echt el speciaal is. Niet zoals elke andere scharrel. Pas daar toch maar mee op...
Met citaat reageren
Oud 02-01-2005, 11:21
waves
waves is offline
zeg het hem nog n keer en laat hem er niet omheen praten. als hij afdwaalt blijf je er op terugkomen! zorg dat hij niet onder n antwoord uit komt.
Reageren

Regels voor berichten