Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Als iemand een kus op mijn linkerwang geeft dan MOET ik er ook 1 op mijn rechterwang.. als mensen dit niet doen word ik echt gek, omdat het aan beide kanten evenveel moet zijn! Hoe ik er over heen ben gekomen? Alles doen wat je uit je evenwicht brengt.. Dan word je een paar weken helemaal gek, maar uit eindelijk voel je het niet meer.. En vooral, er niet op letten..
|
Klinkt als een lichte vorm van dwangneurose. Hebben heel veel mensen wel een beetje. Kinderen vaak zelfs veel - ken je het kinderen voor kinderen liedje 'met een been op de stoep, met een been in de goot'? (link) gaat het echt in de weg zitten dan moet je ff naar de huisarts stappen.
Het is wel typisch zoiets dat als je je er druk om maakt, dat het dan erger wordt. Dus eh, lach er een beetje om.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bij mij is het wel minder geworden, idd door het te negeren en doen wat MCD zei: jezelf gewoon 'dwingen' uit evenwicht te zijn, het went ofzo.. Maar het is zo goed als over bij mij, dus het kan wel ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() OK.. Dus gewoon iets doen, waardoor ik uit evenwicht raak, en dat dan negeren?
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Ups en downs ware man | 16 | 31-10-2004 19:10 | |
Flora & Fauna |
kattenjacht elfje16 | 83 | 14-02-2004 15:24 | |
Lichaam & Gezondheid |
Borsten -> vraagje aan de jongens/mannen Edithjuh | 61 | 09-07-2003 19:10 | |
Eindexamens 2003 |
[Natuurkunde, HAVO] Stel hier al je vragen en vertel hoe het ging! Snufje | 52 | 27-05-2003 08:52 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
SpaceShuttle stort neer DJ Incompetent | 122 | 08-02-2003 15:41 | |
ARTistiek |
begin van een verhaal .."Dirk en zijn paranormaal begaafde dwergpanda" de wijze jodokus | 17 | 17-02-2002 15:10 |