![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik heb nooit een infectie gehad maar het kan wel zijn dat je menstruatie onregelmatig is ... verder zou ik het ook niet weten. |
![]() |
||
Citaat:
Heb je niks aan. Een forummer is geen dokter. Ze zullen soms best gelijk hebben, maar het is nooit een garantie voor wat dan ook. Een dokter zal het soms ook mis hebben, maar die heeft tenminste een opleiding achter de rug en wat werkervaring. Je moet naar een dokter gaan, die kan KIJKEn wat er mis is ipv op jouw verhaaltje afgaan. Misschien is het zelfs geen schimmelinfectie. Weet jij veel. Dat is toch opzich ook al een aanname die niet gemaakt is door een dokter? Laat er naar kijken.... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Het is gewoon duidelijk dat de enige oplossing is naar de dokter gaan. Klaar. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Mjah sorry als ik misschien wat bot en lomp overkwam maar ik voorzag dat mensen allerlei wijsheden gingen vertellen die puur speculatief zijn omdat je de situatie niet kan inschatten op basis van dit. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik heb het ook gehad, gewoon naar de dokter gaat, is misschien vervelend maar bij mij viel het reuze mee, waarschijnlijk krijg je zalf of pillen mee waarmee het vrij snel over is maar hoe langer je wacht hoe langer het duurt voor het over is en hoe moeilijker het te behandelen is.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Je kunt ook eerst naar de dokter gaan en als je weet wat het is het je vriend vertellen. Of als je het eerder wilt het hem eerder vertellen en dan idd bv. samen naar de dokter gaan. |
![]() |
||
Citaat:
Dit is gewoon logisch nadenken... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
http://www.gezondheidsplein.nl/gp/gp...=toon&letter=a Kijk maar ff, misschien schept dit iets meer duidelijkheid.
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En zeg nou niet 'ik heb gelijk, ze moet naar een dokter' want ja dat weet iedereen intussen al. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
schaamtelijk bericht sjappie666 | 3 | 26-04-2004 13:42 | |
Psychologie |
depressiesss load_harmony | 32 | 12-03-2003 09:32 |