Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-01-2005, 21:22
Verwijderd
Iemand die dit spel heeft en online speelt?

Zo ja, graag wat meningen en feiten.

Bijv: Wat vind je van het spel en bla bla bla......
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-01-2005, 21:23
skeleton
skeleton is offline
online is ie wel leuk alleen de hele tijd dat gekloot met de gravgun gaat vervelen online
Oud 01-01-2005, 21:23
X3nTium
X3nTium is offline
half life 2 kun je niet online spelen, wel hl2 deathmatch
ik speel et wel is, maar niet echt online meer met paar lui op lan ofzo
Met citaat reageren
Oud 01-01-2005, 23:53
Verwijderd
persoonlijk vind ik hl2dm heel gaaf, het gaat wat langzamer dan de bunnyhopoverkill standaard deathmatch (ut, quake) wat de gameplay imo ten goede komt. de gravgun is een leuke toevoeging maar ik gebruik hem bijna niet meer. helaas zijn er maar 2 officiele maps,maar er zijn enkele zeer goede usermade maps in omloop. dm_lockdown vind ik echt een bijna perfecte dm map.
ik hoor veel gezeik over de wapens, dat bepaalde wapens te krachtig zijn en anderen weer te licht... ik vind het grote onzin met uitzondering van de glock kun je met alle wapens flink huishouden op een server.

hl2dm
Met citaat reageren
Oud 02-01-2005, 00:22
Jolt
Jolt is offline
Jammer dat ze nog geen goede crack hebben uitgebracht .

Maar wat alleen beetje maf is, bij half life 1 had je nog vaak van die overpowerd geweertjes, gauss gun, rocket launcher.

Maar dan geownt worden door een wc pot die naar je hoofd vliegt...

Kan je eigenlijk ook zoiets als snarks van Half Life 1 gebruiken?
Oud 03-01-2005, 11:03
Verwijderd
Ik speel het spel dagelijks enkele uurtjes online, ben er echt weg van.

Het spel loopt in een lekker hoog tempo en er zijn genoeg verschillende wapens om lekker te raggen.

In eerste instantie zaten er veel bugs in HalfLife 2 (DM), maar Valve heeft een aantal patches uitgebracht, die bv. ook de wapensterkte beter uitbalanceren.

Er zijn helaas geen snarks, maar er is wel bv een map met een enorme ventilator en een kruipruimte. (map: lockdown, de gevangenis) Als je merkt dat iemand in de kruipruimte richting de ventilator gaat, kun je snel met de gravity gun een stekker in een stopcontact steken, waardoor de persoon de ventilator in gesleurd wordt. Dat is wel geinig op zich. Maar verder blijft het spel bij: rennen, schieten en wat tactiek gebruiken.

Ook zijn er nu maps uit met een hijskraan die ook echt werkt.
Je kunt containers oppikken en op iemand gooien. (een XS4ALL HL2DM server draait die maps)

Op http://halflife2.filefront.com/ zijn trouwens zogenaamde mappacks te downloaden, extra maps worden dagelijks toegevoegd. Er zijn al ruim 150 extra maps nu.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2005, 11:23
Verwijderd
als je die kruipruimte binnengaat, gelijk gravgun in de aanslag en die plank ertussen steken
kunnen ze inpluggen wat ze willen

verder HAAT ik de laastste dagen die combineballs, die worden echt teveel gebruikt door n00bs. hoewel het wel voldoening geeft als je eentje met je gravgun vangt en dan degene die hem op je schoot ermee fragged.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2005, 16:49
Verwijderd
Hehe, dat is een goeie tip ja.

Heb ik nog niet eerder geprobeerd.

Over die combine-balls: ja, die zijn lastig, vooral als je ze door dat gangetje jaagt, dan ontkomt er niemand meer aan.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2005, 22:32
Backfire
Backfire is offline
die combine-balls kun je toch op pakken met je gravity gun ?!
maar goed
ik vind het erg jammer dat je nu 2 keer moet schieten met die revolver eerst was dat niet, en dan had je dik toffe acties

De maps vind ik tof, alleen jammer dat het er maar 2 zijn... :x
Oud 08-01-2005, 23:37
Verwijderd
pff, je kunt nog makkelijk instagibs krijgen met de revolver, kwestie van richten
Met citaat reageren
Oud 09-01-2005, 09:19
Backfire
Backfire is offline
mja, dat is waar.. maar op een afstand lukt je dat echt niet meet..
Oud 09-01-2005, 10:38
Verwijderd
Voor de revolver:
Met Z kun je inzoomen, je kunt alleen dan niet schieten.
Maar als je nu inzoomt op het hoofd van je tegenstander, dan Z loslaat en direct schiet, heb je snel een instant kill.

Je moet erg snel reageren en het is even oefenen, maar na een tijdje kun je van zeer grote afstanden iemand neerschieten.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2005, 16:30
Chill
Chill is offline
Weet er iemand of er ladders/rankings zijn van half life 2 dm?
Ik kan ze niet vinden. Zal wel lachen zijn als er een toilet kill ranking bestaat ofzo
Oud 08-04-2005, 16:33
Jolt
Jolt is offline
Ik geloof het niet.

Moet je eens op de Half Life 2 site kijken.
Oud 08-04-2005, 17:41
Public_Enemy
Public_Enemy is offline
Voor zover ik weet zijn er geen rankings. HL2dm is cool, alleen kun je beter op een server met weinig mensen spelen.

Trouwens wat ik net lees. Er is meer bekend over een expansion pack voor Half-life 2:
http://www.spielerij.net/nieuws/806
Met citaat reageren
Oud 09-04-2005, 11:07
Verwijderd
Citaat:
Public_Enemy schreef op 08-04-2005 @ 18:41 :
Voor zover ik weet zijn er geen rankings. HL2dm is cool, alleen kun je beter op een server met weinig mensen spelen.

Trouwens wat ik net lees. Er is meer bekend over een expansion pack voor Half-life 2:
na het horen van dit bericht verwijs ik door naar mijn avatar
Met citaat reageren
Oud 09-04-2005, 11:34
Verwijderd
Citaat:
Public_Enemy schreef op 08-04-2005 @ 18:41 :

...Waarschijnlijk alleen via steam te koop....

Dat zou zuigen, persoonlijk wil ik mijn games 'tastbaar' bezitten. Ben wel benieuwd trouwens, kan weer vet worden.

Trouwens volgende week nieuwe deathmatch maps!
Met citaat reageren
Oud 09-04-2005, 11:47
Verwijderd
Citaat:
Revan schreef op 09-04-2005 @ 12:34 :
...Waarschijnlijk alleen via steam te koop....

Dat zou zuigen, persoonlijk wil ik mijn games 'tastbaar' bezitten. Ben wel benieuwd trouwens, kan weer vet worden.

Trouwens volgende week nieuwe deathmatch maps!
Op zich heb je gelijk, al kun je wel degelijk een tastbare kopie maken van je Half Life 2 installatie die je via Steam hebt aangeschaft.

Wanneer je Steam opent en dan klikt op "Play games", krijg je een lijstje te zien met games die jij geregistreerd en geinstalleerd hebt staan.

Rechtermuisknop op 1 zo'n game --> Backup game files.

Je kunt dan je een dump laten maken door Steam, vervolgens kun je die dump op DVD branden.

Op de server met IP adres 194.109.150.125:27015 (info zie http://www.hhs.cjb.net) draaien ook enkele nieuwe Deathmatch maps. 1 daarvan, Avalon, zal ook bij de nieuwe mappack van Valve zitten volgende week.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2005, 13:48
Below_Zero
Below_Zero is offline
Ik heb een probleem: Bij mij ziet steam bij geen van de mods (SourceForts, Capture the Flag en Garry's Mod) geen servers, en als ik mijn eigen server danmaar wil opzetten sluit ie af met het windows-foutmeldingsgeluidje en geen enkele melding ofzo..

Heeft iemand dit ook en weet die hoe ik dit wegkrijg of ligt het aan mij en heb ik iets fout ingesteld ofzo?
Oud 03-06-2005, 10:23
Verwijderd
Een prima multiplayer variant waar je veel lol van kunt hebben
Met citaat reageren
Oud 29-06-2005, 15:18
Below_Zero
Below_Zero is offline
Citaat:
Chill schreef op 08-04-2005 @ 17:30 :
Weet er iemand of er ladders/rankings zijn van half life 2 dm?
Ik kan ze niet vinden. Zal wel lachen zijn als er een toilet kill ranking bestaat ofzo
Als je bij Half Life 2 deathmatch eerst op [Y] drukt en dan typt: rank , krijg je je totaal aantal kills te zien, je totaal aantal killed in action en je fragrate. Het leuke is dat anderen dan ook gelijk zien hoe goed of slecht je bent
Reageren

Regels voor berichten