Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-01-2005, 23:08
horloge boy1984
horloge boy1984 is offline
hoe ver zou jij gaan (wat voor acties zou je ondernemen) loop jij verkopers ofzo helemaal plat of ga je meer gedegen te werk
zoek je wel eens op dit medium (ja internet dus) of niet
ikzelf zoek graag op vlooienmarktene enzo en ook kindermarkten wel hoor maar daar heb je vaker van die kinderhorloge waar vaak het bandje van kapot is of ook het klokje dus ga ik liever naar een (volwassenen) markt daar is ook gewoon meer te vinden dus.. ik zeg vaak ook wel gewoon tegen een verkoper van hey is deze 10 euro dan wil ik m voor 8! ofzo (afdingen is echt een adreanaline kick ) zul je nog wel merken als je dat zelf ook vaker doet ikzelf zoek wel vaak op internet er zijn best veel internetsites over horlogeverzamelen enzo dus dat vind ik dan wel even leuk om te bekijken.. soms heb je vet geluk want ik had eens een restpartij gekocht en die kost normaal bij elkaar ongeveer 1500 euro ofzo en ik had t voor 900 euro! prachtige Okinama watches.. is een japans merk of chinees (in ieder geval aziatisch ) zoeken jullie ook wel eens naar buitenlandse producten en probeer je die dan ook echt te importeren? doe je dat zelf (bel je dan op naar t buitenland) of ga je dan echt bij die verkoper ofzo vragen? helpen je ouders ofzo ook wel eens mee? of moet je echt alles zelf betalen?
Oud 03-01-2005, 23:09
Verwijderd
over lijken
Met citaat reageren
Oud 03-01-2005, 23:09
frozenfountain
frozenfountain is offline
all the way
Met citaat reageren
Oud 03-01-2005, 23:13
*oma*
*oma* is offline
over het algemeen ben ik nogal lui, maar als ik echt iets heel graag wil hebben, ligt het meestal wel binnen mijn bereik, maar is er weer niet genoeg geld voor. Dan verzin ik allerlei manieren om aan dat geld te komen of ik wacht totdat het goedkoper wordt.
Oud 03-01-2005, 23:14
Apomes
Apomes is offline
Als ik echt iets graag wil hebben, zoals dat nieuwe Samsung D500 gsmmetje, dan zal ik daar toch wel redelijk ver voor willen gaan jah , maar wat ik zou doen hangt ervan af .
Buitenlandse producten importeer ik wel, mits ze niet verkrijgbaar zijn in België zoals speciale kalenders of dvd's

Trouwens ik vind jouw vraag toch maar raar hoor aangezien de titel niets te maken heeft met vlooienmarkten, noch buitenlandse producten importeren
Oud 03-01-2005, 23:15
Verwijderd
ik heb er niets voor over, een halve dag winkelen vind ik genoeg
Met citaat reageren
Oud 03-01-2005, 23:16
Verwijderd
tot in de puntjes
Met citaat reageren
Oud 03-01-2005, 23:16
horloge boy1984
horloge boy1984 is offline
Trouwens ik vind jouw vraag toch maar raar hoor aangezien de titel niets te maken heeft met vlooienmarkten, noch buitenlandse producten importeren

natuurlijk wel
je moet toch misschien wel VER reizen voor naar vlooienmarkten te gaan en buitenlandse producten moeten toch ook soms van vet VER komen
Oud 03-01-2005, 23:39
Vice
Vice is offline
Ik kom die dingen meestal na een tijdje ergens (op internet) wel tegen.
Oud 04-01-2005, 01:49
Verwijderd
Behoorlijk ver. Toen de ipod mini hier nog niet uit was en in amerika wel heb ik hem geimporteerd.

Mijn tas (boblbee) wilde ik in een bepaalde kleurstelling hebben, was hier niet... laten opsturen vanuit japan... terwijl ik dat ding nu niet eens gebruik

Alles wat ik wil en niet hier te krijgen is importeer ik. Ik koop ook eens in de zoveel tijd heel veel bij abercrombie&fitch online. Is een leuk merk en hier zie je er niemand in want het is hier niet te koop (naja een heeeeel klein deel is bij america today te koop.

Ach, het gaat tegenwoordig zo ontzettend makkelijk, het is al geen moeite meer om iets te importeren.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2005, 07:29
Verwijderd
alleen voor concerten waar ik graag heen wil en die binnen no tim euitverkocht zouden raken, zou ik optijd de 1e dag voor in de rij staan. maar dat komt eigenlijk bijna nooit voor.
voor andere dingen zal ik dat niet snel doen. voor andere dingen is het gewoon gedult hebben.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2005, 09:08
Snuitermans
Snuitermans is offline
Citaat:
horloge boy1984 schreef op 04-01-2005 @ 00:08 :
(afdingen is echt een adreanaline kick )
Misschien is Turkije dan wat voor je.
Oud 04-01-2005, 09:29
Fog
Fog is offline
Citaat:
Rogue schreef op 04-01-2005 @ 00:09 :
over lijken
Oud 04-01-2005, 09:57
Psychopath
Psychopath is offline
Ik heb mijn toetsenbord zelf uit amerika opgehaald
Oud 04-01-2005, 11:08
Gary X
Gary X is offline
ik verkoop men lichaam om aan het geld te komen.
Oud 04-01-2005, 12:07
feline
feline is offline
Oh daar ben ik veel te lui voor.
Oud 04-01-2005, 13:10
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
feline schreef op 04-01-2005 @ 13:07 :
Oh daar ben ik veel te lui voor.
Oud 04-01-2005, 13:15
Verwijderd
Ik niet
Met citaat reageren
Oud 04-01-2005, 13:21
Blenderhead
Blenderhead is offline
D'r zijn maar weinig materiele dingen die ik echt waardevol vind. Wintersport is er wel één van
Oud 04-01-2005, 13:35
FayLa32
FayLa32 is offline
Ik heb me met moeite door je stukje heen geworsteld

Maargoed, ik weet niet hoever ik bereid ben om te gaan. Een paar uurtjes met de trein reizen om iets op te halen zou ik nog wel doen..maar dat komt door m'n OV kaart.
Maar meestal ben ik daar toch te lui voor, dus dan ben ik bereid om meer te betalen dan nodig is...ofzo...Nouja goed, niet ver dus.

En afdingen is helemaal geen adrenaline kick, helemaal niet als je iets van 10 euro voor 8 kan krijgen
Oud 04-01-2005, 13:43
grandmommy
grandmommy is offline
euh, het komt niet eens bij me op om ergens moeite voor te doen. als het iet in de winkel ligt dan heb ik dikke schijt. geldtdtdtd echter niet voor cd's want daar doe ik wel moeite voor, of ik download ze.
Oud 04-01-2005, 18:10
Mark-The-Local-Hero
Mark-The-Local-Hero is offline
Deze komen nu op dit moment uit Noorwegen omdat ze heel klein vallen en letterlijk in heel NL niet in 46,5 te krijgen zijn in deze kleur. De rood/witte wel, maar ik wil deze :

Voor de rest kan ik er een sport van maken om heel fanatiek achter de special van de special editie van de limited editie van een cd of DVD aan te gaan. Alle mindere versies wil ik niet eens

Laatst gewijzigd op 04-01-2005 om 18:13.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2005, 18:13
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
ik vraag het bij de vintage-winkel, meestal kunnen ze er daar wel aankomen (kleding dan). voor bandshirts www.everythingenglish.com
Met citaat reageren
Oud 04-01-2005, 18:14
baas
baas is offline
Citaat:
Blenderhead schreef op 04-01-2005 @ 14:21 :
D'r zijn maar weinig materiele dingen die ik echt waardevol vind. Wintersport is er wel één van
eeh winterSPORT is volgens mij niet materieel he....

maar goed ik ga tot de winkel en geen stap verder.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten