hoe ver zou jij gaan (wat voor acties zou je ondernemen) loop jij verkopers ofzo helemaal plat

of ga je meer gedegen te werk
zoek je wel eens op dit medium (ja internet dus

) of niet
ikzelf zoek graag op vlooienmarktene enzo en ook kindermarkten wel hoor maar daar heb je vaker van die kinderhorloge waar vaak het bandje van kapot is of ook het klokje dus ga ik liever naar een (volwassenen) markt

daar is ook gewoon meer te vinden dus.. ik zeg vaak ook wel gewoon tegen een verkoper van hey is deze 10 euro dan wil ik m voor 8! ofzo (afdingen is echt een adreanaline kick

) zul je nog wel merken als je dat zelf ook vaker doet ikzelf zoek wel vaak op internet er zijn best veel internetsites over horlogeverzamelen enzo dus dat vind ik dan wel even leuk om te bekijken.. soms heb je vet geluk want ik had eens een restpartij gekocht en die kost normaal bij elkaar ongeveer 1500 euro ofzo en ik had t voor 900 euro! prachtige Okinama watches.. is een japans merk of chinees (in ieder geval aziatisch

) zoeken jullie ook wel eens naar buitenlandse producten en probeer je die dan ook echt te importeren? doe je dat zelf (bel je dan op naar t buitenland) of ga je dan echt bij die verkoper ofzo vragen? helpen je ouders ofzo ook wel eens mee? of moet je echt alles zelf betalen?