Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-01-2005, 16:35
Big Boi
Big Boi is offline
Ik heb sinds vanmorgen een tv-out kabel gekocht met aan de ene kan een s-video aansluiting plus jack voor geluid en aan de andere kant een scart aansluiting. Ik heb een Radeon 9800 pro met op de VGA-connector een normale 17" monitor en ik wou dus op de s-video aansluiting mijn tv-out gebruiken. Na het instellen geeft ie wel aan dat ie 'm vind en dat ik alles in en uit kan schakelen wat ik wil maar hij geeft niets weer op m'n tv.

Ik heb vrijwel alles geprobeerd van verborgen opties, geforceerde tv-detectie, gidsen doorgelezen maar ik krijg nog steeds geen beeld op m'n tv. Help.
Oud 04-01-2005, 17:28
Koen
Koen is offline
Zoals je 't nu ingesteld hebt word je Tv herkent en staat het beeld ingeschakeld. Met jouw configuratie krijg ik gewoon beeld op m'n Tv. Weet je 100% zeker dat je wel voor de juiste ingang gekozen hebt op je Tv?
Met citaat reageren
Oud 04-01-2005, 17:40
bench140
bench140 is offline
heb je je tv wel op het goede aux-kanaal staan, bij sommige tv's heb je er namelijk meerdere.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2005, 17:48
Big Boi
Big Boi is offline
Citaat:
bench140 schreef op 04-01-2005 @ 18:40 :
heb je je tv wel op het goede aux-kanaal staan, bij sommige tv's heb je er namelijk meerdere.
Ehm ik geloof het wel want ik heb maar 1 video kanaal en die is nul.

Ik denk dat het aan mn televisie ligt en dat die dan om de een of andere reden geen zin heeft om S-video weer te geven maar het lijkt me sterk dat ie het dan niet omschakelt naar scart.
Oud 04-01-2005, 17:50
Big Boi
Big Boi is offline
Citaat:
Koen schreef op 04-01-2005 @ 18:28 :
Zoals je 't nu ingesteld hebt word je Tv herkent en staat het beeld ingeschakeld. Met jouw configuratie krijg ik gewoon beeld op m'n Tv. Weet je 100% zeker dat je wel voor de juiste ingang gekozen hebt op je Tv?
Mja maar ik mis bij de tv instellingen nog de twee blauwe vierkantjes. Ik heb maar 2 ingangen een scart en een videocamera aansluiting met 1 composiet voor geluid en 1 composiet voor video. Op de tv beneden doet ie het ook niet.
Oud 22-04-2005, 18:14
Atje85
Atje85 is offline
IK zit nu met precies hetzelfe probleem, zelfde kabeltje ook.
Ik heb wel 2 blauwe vakjes bij TV en hij zegt ook dat ie m heeft edecteerd, maar ik krijg geen beeldop de TV
Op welke kanaal moet je je TV dan zetten, gewoon op Uitgang1 ofzo bijv.? (heb m op de 1e scart aangesloten namelijk)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten